Gå til innhold

Få i gang fødsel - Kjærringråd - Prøvde du noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har åtte dager igjen,så kan jo dessverre ta sin tid enda. Er andregangs da, og gikk bare fire dager over sist, så lever i håpet om å få før denne gangen. :)

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg ble utrolig gira da vannet gikk med førstemann. Nå hadde jo jeg gledet meg veldig til å få oppleve fødsel da, så jeg ble ikke redd eller engstelig.

Du må bare prøve å tenke at ja det blir vondt, men dette er kroppen skapt for og det går veldig bra for de fleste. Ikke minst fokusere på utfallet av fødselen som du har ventet så lenge på. :)

Det er sant, jeg får prøve å fokusere på utfallet :)

Anonymous poster hash: 9946a...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg får min kjære med på dette, har himtet litt, men... :P Får heller prøve litt brystvortestimulering først.

Anonymous poster hash: 9946a...e54

Sliter du med bekkenløsning/låsninger? Her i huset ser jo frøkna ut som en stokk når hun går så her i huset er det NULL sex og ei alt det innebærer. Det er faktisk så jævlig lite nærkontakt at jeg nesten lurer på om hun egentlig bare ville bli gravid og at hun nå har fått det hun var ute etter. Selv om det ikke "var planlagt" har jeg faktisk sterke mistanker om at hun sluttet på p-pillene. Var på tur i en uke og da tok hun med seg brettet men hun tok ikke en eneste en.. Prøver daglig og hvertfall være litt intime som dusje sammen ligge i senga sammen og bare kose (ja jeg som mann er så desperat etter kos at jeg blir fornøyd bare å ligge i skje!) men hun gidder ikke... Er så desperat etter nærkontakt at jeg blir gal snart ! 😶

Anonymous poster hash: 2595a...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Sliter du med bekkenløsning/låsninger? Her i huset ser jo frøkna ut som en stokk når hun går så her i huset er det NULL sex og ei alt det innebærer. Det er faktisk så jævlig lite nærkontakt at jeg nesten lurer på om hun egentlig bare ville bli gravid og at hun nå har fått det hun var ute etter. Selv om det ikke "var planlagt" har jeg faktisk sterke mistanker om at hun sluttet på p-pillene. Var på tur i en uke og da tok hun med seg brettet men hun tok ikke en eneste en.. Prøver daglig og hvertfall være litt intime som dusje sammen ligge i senga sammen og bare kose (ja jeg som mann er så desperat etter kos at jeg blir fornøyd bare å ligge i skje!) men hun gidder ikke... Er så desperat etter nærkontakt at jeg blir gal snart ! 😶

Anonymous poster hash: 2595a...500

Kjedelig uten nærkontakt, men sexen skjønner jeg hun står over når hun har bekkenplager. Har selv hatt det siden uke 13, og har hatt et par runder men dæven så vondt det gjør. Så nå har mannen sagt stopp, for han vil ikke at jeg skal ha vondt. Men vi er flinke på kos ellers, synes det er kjempe koselig å sovne i armkroken hans feks. Synes dere bør snakke sammen, og høre om det er noe som plager henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig uten nærkontakt, men sexen skjønner jeg hun står over når hun har bekkenplager. Har selv hatt det siden uke 13, og har hatt et par runder men dæven så vondt det gjør. Så nå har mannen sagt stopp, for han vil ikke at jeg skal ha vondt. Men vi er flinke på kos ellers, synes det er kjempe koselig å sovne i armkroken hans feks. Synes dere bør snakke sammen, og høre om det er noe som plager henne.

Har prøvd men jeg gidder egentlig ikke prøve lengre.. Nå gjør jeg egentlig bare som tidligere at jeg trekker meg unna og når /om / hvis hun vil ha litt nærkontakt får hun komme til meg istedenfor...

Blir bare så lei av å få ryggen hele tiden. Å hver gang jeg prøver å kose litt med henne ligger hun ALLTID med mobilen. Kan ikke huske sist vi lå tett inntil hverandre å bare snakket sammen. Vi prater sammen mye men som regel er det at jeg snakker til ryggen hennes. Har prøvd å fortelle henne viktigheten (hvertfall for meg) når det kommer til nærkontakt og hun sier at hun er enig men så gjør hun noe helt annet etterpå.

Anonymous poster hash: 2595a...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Har prøvd men jeg gidder egentlig ikke prøve lengre.. Nå gjør jeg egentlig bare som tidligere at jeg trekker meg unna og når /om / hvis hun vil ha litt nærkontakt får hun komme til meg istedenfor...

Blir bare så lei av å få ryggen hele tiden. Å hver gang jeg prøver å kose litt med henne ligger hun ALLTID med mobilen. Kan ikke huske sist vi lå tett inntil hverandre å bare snakket sammen. Vi prater sammen mye men som regel er det at jeg snakker til ryggen hennes. Har prøvd å fortelle henne viktigheten (hvertfall for meg) når det kommer til nærkontakt og hun sier at hun er enig men så gjør hun noe helt annet etterpå.

Anonymous poster hash: 2595a...500

Det er jo ikke helt bra for forholdet deres. Det blir tøft nok når babyen kommer, når vi var på kurs forrige uke advarte jordmødrene om at vi kvinner kan bli veldig avvisende når den lille er kommet, mest fordi vi får den nærheten vi trenger, men for meg er utenkelig å ikke ha nærhet til mannen min, ikke nødvendigvis sex, men bare kos og prat. Jeg synes det er kjempe koselig!

Er du flink til å hjelpe henne hjemme i hverdagen? Hjelpe til med husarbeidet, handling, matlaging osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...