AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Dere som sliter med angst og depresjoner veit hvor hardt det kan være å gjennomføre ting. Jeg synes at vi trenger en tråd her hvor vi kan klappe oss selv på skulderen. Jeg kan begynne med å skryte av meg selv. I dag satt jeg på bussen da angstanfallet kom. Bussen var full av mennesker, og jeg følte at det ble utrolig trangt der. Pusten ble tyngre, jeg svettet, ble kvalm og svimmel. Enda hadde jeg igjen 40 minutter før jeg skulle av. Jeg satt delmål. På neste stasjon skal jeg gå av. På neste stasjon skal jeg gå av, på neste stasjon skal jeg gå av. Etter en lang og ubehagelig busstur så var det min tur til å gå av. Jeg klarte å gjennomføre hele turen. Kjente at jeg var slisten, men samtidig glad. *klapp på skulder til meg* Anonymous poster hash: fb5c9...84d 22
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Så bra! Delmål hjelper absolutt, man klarer ofte mye mer enn man egentlig tror, og det føles godt å "seire" ved hvert mål. I dag klarte jeg å gjennomføre et møte med NAV uten å grine :D Vi ble til og med enige om at jeg skal prøve meg i en praksisplass om et par måneder, saksbehandler foreslo lett kontorarbeid, 50%. Jeg håper jeg klarer det, det hadde vært så deilig å ikke bare sitte inne hver dag. Anonymous poster hash: 1fe31...32a 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Var på butikken:) Og det var på tide for jeg hadde levd på sylteagurk fra glass og en pakke pølselomper i en uke. Var rimelig sulten Anonymous poster hash: 9ff8b...686 8
Alethia Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Så flinke dere er! Skal følge med her, og forhåpentligvis skrive noe selv snart. Skulket skolen i forrige uke pga fremføring. Rimelig skuffa. Skal prøve å ikke la det skje igjen! 1
Nowayback Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Så flinke dere er! Skal følge med her, og forhåpentligvis skrive noe selv snart. Skulket skolen i forrige uke pga fremføring. Rimelig skuffa. Skal prøve å ikke la det skje igjen! Uff, framføring er det verste som finnes. Føler med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Så flinke dere er! Skal følge med her, og forhåpentligvis skrive noe selv snart. Skulket skolen i forrige uke pga fremføring. Rimelig skuffa. Skal prøve å ikke la det skje igjen! Det er nettopp det som skjer. Man blir skuffet over seg selv da man lar angsten styre. Men du har allerede satt deg et mål. Du skal prøve å ikke la det skje igjen. Tenk på alt du har klart. For jeg er sikker på at du har gjort noe som du egentlig ikke ville. Anonymous poster hash: fb5c9...84d 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Var på butikken:) Og det var på tide for jeg hadde levd på sylteagurk fra glass og en pakke pølselomper i en uke. Var rimelig sulten Anonymous poster hash: 9ff8b...686 Så bra!!!! Tenker det var godt med skikkelig mat Anonymous poster hash: fb5c9...84d 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Så bra! Delmål hjelper absolutt, man klarer ofte mye mer enn man egentlig tror, og det føles godt å "seire" ved hvert mål. I dag klarte jeg å gjennomføre et møte med NAV uten å grine :D Vi ble til og med enige om at jeg skal prøve meg i en praksisplass om et par måneder, saksbehandler foreslo lett kontorarbeid, 50%. Jeg håper jeg klarer det, det hadde vært så deilig å ikke bare sitte inne hver dag. Anonymous poster hash: 1fe31...32a Det blir spennende. Lykke til. Anonymous poster hash: fb5c9...84d 1
Alethia Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Uff, framføring er det verste som finnes. Føler med deg. Ikke spesielt morsomme, nei. Må rett og slett bare tvinge meg selv til neste Det er nettopp det som skjer. Man blir skuffet over seg selv da man lar angsten styre. Men du har allerede satt deg et mål. Du skal prøve å ikke la det skje igjen. Tenk på alt du har klart. For jeg er sikker på at du har gjort noe som du egentlig ikke ville. Anonymous poster hash: fb5c9...84d Har definitivt kommet meg de siste årene, så skal ha det i tankene 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 Så bra!!!! Tenker det var godt med skikkelig mat Anonymous poster hash: fb5c9...84d Du aner ikke engang! Har fylt fryseren også nå da, sånn i tilfelle jeg treffer på en dårlig periode igjen hvor jeg ikke kommer meg ut Anonymous poster hash: 9ff8b...686 3
Nowayback Skrevet 27. januar 2015 #11 Skrevet 27. januar 2015 Ikke spesielt morsomme, nei. Må rett og slett bare tvinge meg selv til neste Har definitivt kommet meg de siste årene, så skal ha det i tankene Lykke til, jeg heier på deg 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Hvordan har det gått i dag? Anonymous poster hash: fb5c9...84d 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Så bra! Delmål hjelper absolutt, man klarer ofte mye mer enn man egentlig tror, og det føles godt å "seire" ved hvert mål. I dag klarte jeg å gjennomføre et møte med NAV uten å grine :D Vi ble til og med enige om at jeg skal prøve meg i en praksisplass om et par måneder, saksbehandler foreslo lett kontorarbeid, 50%. Jeg håper jeg klarer det, det hadde vært så deilig å ikke bare sitte inne hver dag. Anonymous poster hash: 1fe31...32a Fikk en telefon i dag om at de kanskje har funnet en praksisplass med kontorarbeid til meg, hvor jeg må besvare innkommende samtaler... Når det var den ene tingen jeg sa at jeg ikke ville pga angst... Anonymous poster hash: 1fe31...32a 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Jeg dro på jobb, men sa jeg var syk, siden jeg orker ikke enda en angstfylt dag på jobb. Hver dag opplever jeg angst på jobb. Så jeg dro hjem, og skal si jeg er syk i morgen også.. Men jeg tror det er bra for meg. Jeg trenger noen hviledager. Anonymous poster hash: 81806...4e9 1
Gjest daisydaisy Skrevet 28. januar 2015 #15 Skrevet 28. januar 2015 Fikk en telefon i dag om at de kanskje har funnet en praksisplass med kontorarbeid til meg, hvor jeg må besvare innkommende samtaler... Når det var den ene tingen jeg sa at jeg ikke ville pga angst... Da har du en gyllen mulighet til å utfordre deg selv og slå angsten! Heier på deg! I dag trente jeg mens det var andre folk i nærheten... 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Fikk en telefon i dag om at de kanskje har funnet en praksisplass med kontorarbeid til meg, hvor jeg må besvare innkommende samtaler... Når det var den ene tingen jeg sa at jeg ikke ville pga angst... Anonymous poster hash: 1fe31...32a Siden det er praksisplass, så er det en flott mulighet til å få tak på angsten. Anonymous poster hash: fb5c9...84d 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Jeg dro på jobb, men sa jeg var syk, siden jeg orker ikke enda en angstfylt dag på jobb. Hver dag opplever jeg angst på jobb. Så jeg dro hjem, og skal si jeg er syk i morgen også.. Men jeg tror det er bra for meg. Jeg trenger noen hviledager. Anonymous poster hash: 81806...4e9 Kan jeg spørre om hva du jobber med? Hvorfor får du angst på jobben?Anonymous poster hash: fb5c9...84d 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Da har du en gyllen mulighet til å utfordre deg selv og slå angsten! Heier på deg! I dag trente jeg mens det var andre folk i nærheten... Thumbs up!!!Anonymous poster hash: fb5c9...84d 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #19 Skrevet 28. januar 2015 Da har du en gyllen mulighet til å utfordre deg selv og slå angsten! Heier på deg! I dag trente jeg mens det var andre folk i nærheten... Siden det er praksisplass, så er det en flott mulighet til å få tak på angsten.Anonymous poster hash: fb5c9...84d Jeg skal prøve, men huff, jeg gruer meg så... Anonymous poster hash: 1fe31...32a 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #20 Skrevet 28. januar 2015 :klem:Jeg skal prøve, men huff, jeg gruer meg så... Anonymous poster hash: 1fe31...32a Det skjønner jeg. Du skal eksponere deg for noe du har angst for. Det koster mange krefter, men du vil føle deg bedre da du mestrer det. Lykke til:)Anonymous poster hash: fb5c9...84d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå