Gå til innhold

Er så lei jobben at jeg bare vil skulke i mange dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mildt sagt drittlei av jobben min. Jeg vil bare sove hele dagen, istedenfor å dra på jobb. Jeg blir psykisk sliten av å være der, pga jeg må ta meg av kunder. Og det er så mye som skjer på en gang. Jeg orker ikke å dra på jobb lenger, det sliter meg fullstendig ut.

Jeg har lenge hatt lyst til å si opp, men jeg får aldri en ny jobb som er mer i min gate.. Jeg søker og søker. Har vært på noen jobbintervjuer, men aldri fått jobben. (som sikkert er fordi jeg er så nervøs at jeg ikke helt vet hva som kommer ut av munnen på meg). Derfor er jeg stuck i drittjobben min med drittlønn som ikke strekker til. Og som gjør at jeg må leve på havregrøt halve måneden.. Det er ikke gøy, og jeg blir veldig deprimert.

Hva skal jeg gjøre? Har tenkt å kanskje dra til Nav, for å få bostøtte, siden jeg ikke bor hjemme. Og det kanskje hjelper litt på det økonomiske. Eller så har jeg lyst til å spørre om de kunne hjelpe meg å få praksisplass i barnehage. Siden det er det jeg vil jobbe med. Hva skal jeg gjøre? :(

Jeg vil bare slappe av, og føle meg trygg i det jeg gjør.



Anonymous poster hash: deb65...c3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med nav. Mistrives du så ille på jobb så er det ikke så rart du blir deppa. En ting er at alle er lei innimellom, men slik som du beskriver det så høres det helt ille ut. Har hatt det sånn jeg også. Jobbet med kunder(noe jeg hatet) +alle helger og netter annenhver helg. Hata det som svinet! Tjente dårlig også. Var så ille at jeg sluttet. Holdt ikke ut. Så ja, snakk med nav om hvordan du har det og at du kunne tenkt deg å jobbe i barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at kanskje er det ikke selve jobben som er problemet (en teori, i allefall), men det at du ikke er fornøyd generelt med ting. Arbeidsmarkedet er råtøft akkurat nå, og hvis du sier opp jobben her kan det ta LANG tid før du kommer inn på markedet igjen, og det er i allefall deprimerende (jeg er nemlig der akkurat nå). Hva om du tar en deltidsutdannelse ved siden av jobben, så får du noe nytt å tenke på, og en investering i en bedre jobb i fremtiden? Hvis du vil jobbe i barnehage, kanskje du kan ta førskolelærer på deltid, mens du sliter deg gjennom gamlejobben, og så stiller du plutselig sterkt når du vil over i ny jobb?



Anonymous poster hash: 6aec9...0c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at kanskje er det ikke selve jobben som er problemet (en teori, i allefall), men det at du ikke er fornøyd generelt med ting. Arbeidsmarkedet er råtøft akkurat nå, og hvis du sier opp jobben her kan det ta LANG tid før du kommer inn på markedet igjen, og det er i allefall deprimerende (jeg er nemlig der akkurat nå). Hva om du tar en deltidsutdannelse ved siden av jobben, så får du noe nytt å tenke på, og en investering i en bedre jobb i fremtiden? Hvis du vil jobbe i barnehage, kanskje du kan ta førskolelærer på deltid, mens du sliter deg gjennom gamlejobben, og så stiller du plutselig sterkt når du vil over i ny jobb?

Anonymous poster hash: 6aec9...0c7

Har tenkt å ta førskolelærer-utdanningen til høsten ja. Så jeg må vente til høsten med studier. Saken er at jeg vet ikke om jeg orker å jobbe i den jobben jeg er nå, uansett om jeg studerer.. Men hvis jeg ikke får noen annen jobb innen da, så har jeg ikke annet valg enn å fortsette. Så får jeg bare fortsette å søke ny jobb på si.

TS

Anonymous poster hash: deb65...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...