Gå til innhold

Hvor ofte er du ute å tar en kaffe, drink eller...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri. Men jeg kan ta en kakao en sjelden gang.



Anonymous poster hash: d3622...6d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Alkohol varierer mye, fra 2-3 ganger hver måned(vors+utetsted+nach) til ingenting den andre måneden.

Kafeer er jeg på maks 1 gang i måneden, kanskje 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drinker kjøper jeg ikke på byen av prinsipp. 130 kr for litt brus, isbiter og 4 cl sprit blir for dumt. Kjøper cider eller øl kanskje 1-2 g i mnd og kaffe 2 g i mnd.

Det er jo en genial måte å hvitvaske penger! Kanskje ikke uten grunn at en ærlig sjel ikke får sjapper til å gå rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går på kafe og tar en kaffe mellom 1-4 ganger i uka, drar ut å tar en øll kanskje annenhver uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 g pr måned. Noen perioder mer, andre perioder mindre.



Anonymous poster hash: 9202f...c44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max 2 ganger i året. Jeg syns kafeer er oppskrytt, ser ikke vitsen med å kaste penger ut av vinduet på ting som jeg kan lage minst like godt hjemme, om ikke bedre.

Samme her. Alkohol drikker jeg også mest hjemme eller hjemme hos andre.

Anonymous poster hash: 0021a...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønningspils, aldri. Jeg er ikke særlig interessert i å delta på den typen arrangement.

Kaffe eller en drink ute, alt fra en dag i uka til hver dag. Jeg liker barer og cafeer. Det er ingenting som er så hyggelig som å ta en god kaffe eller cocktail på et bra sted med jazz på anlegget.

Dessuten bor jeg i Oslo hvor det er et rikt tilbud av slikt, og hvor det ofte er enklere å møtes i sentrum enn å reise lange veier for å besøke noen på den andre siden av byen.



Anonymous poster hash: 8f438...c6a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute i hvert fall 3-4 ganger i uka. Går på quiz og ut for å se fotball, da blir det fort noen enheter!



Anonymous poster hash: 66aea...ff5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe (ofte med lunch til) stort sett hver helg. Hvis vi ser bort fra når vi er på ferie så er det lite byturer, lønningsposer osv. Kanskje 4-5 ganger i året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig ofte. Møter venner/famili til kaffe gjerne flere ganger i uken (de som ikke jobber, eller kan ta en utelunsj med meg), en øl etter arbeidstid eller på fredager. Gjerne en drink lørdag/søndag med venner, eller kaffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før: 1-3 ganger i uka.

Nå: noen få ganger i året.

Skyldes at jeg bor mye mer usentralt.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mai til september - ca to ganger i uka. Ellers i året kanskje en gang i måneden.



Anonymous poster hash: ffa57...19a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Meglerfrøken

3-4 ganger i uka.

Studentliv og venninner som har småbarn. Blir en del kaffepauser, enten på biblioteket, som har en fantastisk kaffebar, eller på kafe med de som har barn.

Jeg vet det er bortkastede penger, og satser på en "hvit" februar, uten slik "stormannsgalskap".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...