Gå til innhold

Typen oppfører seg veldig merkelig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan det går med ts...

Håper han skjerper seg , så de kan bli en familie til slutt.



Anonymous poster hash: 6516c...533
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvordan det går med ts...

Håper han skjerper seg , så de kan bli en familie til slutt.

Anonymous poster hash: 6516c...533

Det kan være godt av å ta avstand en stund.

Utifra hans logger kan jeg se han har holdt på lengere enn hva jeg først har antatt..

Jeg var vel først ganske sjokkert, forbanna, mens det på mange måter har gått over til mer svingene humør.

han skammer seg veldig og forstår godt at jeg har blir slik jeg har vært..

Jeg har naturligvis fått sett logger, og det var godt på mange måter, men samtidig vondt og lese hans flørter!

Blandt annet mens jeg skulle inn på en operasjon (snart 1 år siden), hadde han et møte med ei på kaffe..

Det som gjør dette så vondt er at han ikke kunne være med meg denne dagen pga jobb mens det i realiteten var for å møte ei annen!

Det kan være godt for forholdet og legge alle kort på bordet, men det er også jævlig tøft.. Vite at din parter har prioritert andre jenter fremfor å bli med deg..!

Jeg er kjempe skuffet!!!!

Jeg må ha tiden foe meg selv.. Jeg veit ikke hvor dette vil bære hen med, NEN jeg veit jeg må ha tid for meg selv.

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være godt av å ta avstand en stund.

Utifra hans logger kan jeg se han har holdt på lengere enn hva jeg først har antatt..

Jeg var vel først ganske sjokkert, forbanna, mens det på mange måter har gått over til mer svingene humør.

han skammer seg veldig og forstår godt at jeg har blir slik jeg har vært..

Jeg har naturligvis fått sett logger, og det var godt på mange måter, men samtidig vondt og lese hans flørter!

Blandt annet mens jeg skulle inn på en operasjon (snart 1 år siden), hadde han et møte med ei på kaffe..

Det som gjør dette så vondt er at han ikke kunne være med meg denne dagen pga jobb mens det i realiteten var for å møte ei annen!

Det kan være godt for forholdet og legge alle kort på bordet, men det er også jævlig tøft.. Vite at din parter har prioritert andre jenter fremfor å bli med deg..!

Jeg er kjempe skuffet!!!!

Jeg må ha tiden foe meg selv.. Jeg veit ikke hvor dette vil bære hen med, NEN jeg veit jeg må ha tid for meg selv.

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Synes du gjør klokt i å holde avstand utifra det du nå har beskrevet. Ja, må virkelig være sårt for deg å føle på! Han har jo gått bak ryggen din? Vet du om han har hatt sesx med noen av disse?

Uansett, utrolig kjipt for deg at han prioriterte å møte ei anna mens du skulle ha en operasjon! Hva tenker han med liksom? Han virker veldig ego, evt mangel på empati? Men ikke nå, da han ser ut til å vise deg dette, prøve å ordne opp. Har du følt at han har gjort noe lignende tidligere dere har vært sammen? For dette må være et stort tillitsbrudd. Hvordan vite at han ikke gjør lignende igjen? Hvorfor ville han møte disse andre damene? Bekreftelsesbehov? Spenning?

Huff, føler med deg, men vær glad for at han prøver å møtr deg. Noen menn bare stikker, og det må føles mye verre!

Ha tid for deg selv og prøv å se fremover med ei spennende tid du har i vente, med baby osv.

Gode tanker til deg!

Anonymous poster hash: 6516c...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du gjør klokt i å holde avstand utifra det du nå har beskrevet. Ja, må virkelig være sårt for deg å føle på! Han har jo gått bak ryggen din? Vet du om han har hatt sesx med noen av disse?

Uansett, utrolig kjipt for deg at han prioriterte å møte ei anna mens du skulle ha en operasjon! Hva tenker han med liksom? Han virker veldig ego, evt mangel på empati? Men ikke nå, da han ser ut til å vise deg dette, prøve å ordne opp. Har du følt at han har gjort noe lignende tidligere dere har vært sammen? For dette må være et stort tillitsbrudd. Hvordan vite at han ikke gjør lignende igjen? Hvorfor ville han møte disse andre damene? Bekreftelsesbehov? Spenning?

Huff, føler med deg, men vær glad for at han prøver å møtr deg. Noen menn bare stikker, og det må føles mye verre!

Ha tid for deg selv og prøv å se fremover med ei spennende tid du har i vente, med baby osv.

Gode tanker til deg!

Anonymous poster hash: 6516c...533

Takk :)

Jeg husker datoen så innmari godt, han viste jeg gråt i timesvis pga angst med å gå i narkose.. (Jeg sliter veldig med slike ting), jeg husker så godt at jeg sa han måtte prøve å gjøre alt for å komme hjem.. Og jeg blir bare enda mer overasket over at han faktisk løy, og bevist gav faen! Hvordan skal man klare og stole på enn slik mann igjen tro!?

Utifra hans samtale med henne la han ut om meg og oss..Og min operasjon etc

Når jeg fikk lese dette sa han at dette var ei vennine som på dette tidspunktet trengte noen å snakke med.

Det endte med at jeg nok en gang fortalte at jeg syntes han har vært en drittsekk, en løgner til det motsatte er bevist.

Jeg blir bare mer undrende på om det har vært mer, fordi deler av svar har foregått på telefon!

Så noen ting kan bare ikke bevises, kanskje han bare prøver å skåne det værste her nå.. Altså utroskap.

Jeg bare spekulerer nå, men etter alt hva jeg hsr lest har han ytret ønske om å treffe hver og enn av dem "kan vi ikke sees enn dag, det hadde vært koselig"

"Jeg skal ut alene i dag, lyst til å bli med"

"Lenge siden, finne på noe"

"Skal du også drekke i dag, hvor er du så kommer jeg gjerne"

Sendes også med masse kryssetegn nedover...

Alt i alt.. Jeg veit jo ikke om han har blitt med noen av disse hjem. Mange samtaler mangler deler ( han sier det har foregått på telefon og at det ikke er noe som er slettet)

Jeg fikk lest nok for denne gang, så kan jeg bare sitte her å spekulere...

Ting blir ikke akuratt bedre nå som jeg kan få lese alt.. Det gjorde egentlig hele situasjonen enda vanskeligere. Han sier han ønsker å starte på nytt at han aldri skal gå bak min rygg på den måten, han ønsker at jeg skal bli inkludert i alt han skal foreta seg. Han mener at han aldri har ment noe annet med disse, kun vennskap.. Jeg hører hva han sier, NEN jeg driter egentlig i det!

jeg vil ikke møte noen av disse han har åpenbart har flørtet med!

Jeg tar tiden med ro, så får jeg se hva jeg vil føle etterhvert.

Jeg ba han faktisk få profosjonell hjelp, med tanke på at han mangler noe vesentlig. Jeg trodde helt ærlig at jeg kjente han her.. Men det var sider ved han som aldri har kommet frem før nå.

Unasett utfall må vi få hjelp..!

Mangle vil mene at jeg går fort frem her, men så tenker jeg: har dere da opplevd at din parter bevist går bak din rygg i laaang tid?

Jeg blir meget i tvil på mange sine svar.

Jeg reagerer veldig med avsky, slike mennesker finners overalt. Enn kan vel ikke svelge alt??

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har svikta deg grovt. Selv ville jeg aldri fortsatt et forhold til en mann som hadde oppført seg slik. Jeg håper du finner ut hva som er best for deg, og at du velger ut fra egen overbevisning, og ikke andres meninger den ene eller andre veien.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 711a9...52a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg husker datoen så innmari godt, han viste jeg gråt i timesvis pga angst med å gå i narkose.. (Jeg sliter veldig med slike ting), jeg husker så godt at jeg sa han måtte prøve å gjøre alt for å komme hjem.. Og jeg blir bare enda mer overasket over at han faktisk løy, og bevist gav faen! Hvordan skal man klare og stole på enn slik mann igjen tro!?

Utifra hans samtale med henne la han ut om meg og oss..Og min operasjon etc

Når jeg fikk lese dette sa han at dette var ei vennine som på dette tidspunktet trengte noen å snakke med.

Det endte med at jeg nok en gang fortalte at jeg syntes han har vært en drittsekk, en løgner til det motsatte er bevist.

Jeg blir bare mer undrende på om det har vært mer, fordi deler av svar har foregått på telefon!

Så noen ting kan bare ikke bevises, kanskje han bare prøver å skåne det værste her nå.. Altså utroskap.

Jeg bare spekulerer nå, men etter alt hva jeg hsr lest har han ytret ønske om å treffe hver og enn av dem "kan vi ikke sees enn dag, det hadde vært koselig"

"Jeg skal ut alene i dag, lyst til å bli med"

"Lenge siden, finne på noe"

"Skal du også drekke i dag, hvor er du så kommer jeg gjerne"

Sendes også med masse kryssetegn nedover...

Alt i alt.. Jeg veit jo ikke om han har blitt med noen av disse hjem. Mange samtaler mangler deler ( han sier det har foregått på telefon og at det ikke er noe som er slettet)

Jeg fikk lest nok for denne gang, så kan jeg bare sitte her å spekulere...

Ting blir ikke akuratt bedre nå som jeg kan få lese alt.. Det gjorde egentlig hele situasjonen enda vanskeligere. Han sier han ønsker å starte på nytt at han aldri skal gå bak min rygg på den måten, han ønsker at jeg skal bli inkludert i alt han skal foreta seg. Han mener at han aldri har ment noe annet med disse, kun vennskap.. Jeg hører hva han sier, NEN jeg driter egentlig i det!

jeg vil ikke møte noen av disse han har åpenbart har flørtet med!

Jeg tar tiden med ro, så får jeg se hva jeg vil føle etterhvert.

Jeg ba han faktisk få profosjonell hjelp, med tanke på at han mangler noe vesentlig. Jeg trodde helt ærlig at jeg kjente han her.. Men det var sider ved han som aldri har kommet frem før nå.

Unasett utfall må vi få hjelp..!

Mangle vil mene at jeg går fort frem her, men så tenker jeg: har dere da opplevd at din parter bevist går bak din rygg i laaang tid?

Jeg blir meget i tvil på mange sine svar.

Jeg reagerer veldig med avsky, slike mennesker finners overalt. Enn kan vel ikke svelge alt??

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Jeg skjønner deg veldig godt, og jeg synes du er kjempetøff!!! Jeg vet ikke om jeg hadde klart det. Du må ha ro nå, det tror jeg ikke du får hvis du bor med han. Så får heller tiden vise, kanskje dere kan finne tilbake til hverandre etterhvert.

Dere som mener hun bør bli? Han er jo en stor drittsekk!

Anonymous poster hash: 95759...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå fikk jo vi masse annet informasjon om han som vi ikke hadde før. For en drittsekk.

Anonymous poster hash: b5294...c38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare en informasjon som er kommet frem nå.. Eller jeg hadde jo mine mistanker underveis ettersom jeg kun hadde lest litt tidligere.

Jeg vil nok prøve å la vær å finne ut om han har havnet til køys med noen. Jeg trenger virkelig ikke den informasjonen nå.

Jeg ønsker så klart et godt samarbeid med han, selv om jeg syntes det er tøft akuratt nå. Jeg skulle vel egentlig ønske jeg i utganspunktet aldri hadde noen mistanke, eller at det hele bare var tull og fjas.

Han har vel hørt ordet drittsekk (begynner og bli hverdags ord for han)

Jeg klarer mange ganger ikke holde meg for god til å spare meg for ord.. NEN jeg syntes han har fortjenet det etter alt :/

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på toppen av det hele ble det spurt to av disse jentene om de likte å putte stasen i munn. Det var skremmende å lese, ikke minst kom det også frem at de ikke likte kondom "jeg tar pilla mi"

"Liker du ikke å svelge"

Ganske grovt..

Litt kvalmt og skrive om dette her nå.. Kjenner det rører seg langt ned i magen. Det eneste jeg har lyst til er å partere opp pikken hans!

Det stod også veldig klart "frua er gravid" bla bla bla... Så de har vist veldig godt at han er i et forhold!

Har lyst til å sende dem en melding. Jeg veit hvem de er..!!!!!

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har vært en leser av tråden din fra start av, har aldri kommentert noe,men nå må jeg bare. Jeg føler sånn med deg, kan ikke forstå hvor vondt du har det nå, jeg går selv gravid med vårt tredje barn nå å tanken på å funne ut noe sånt hørres helt jævlig ut. Du har all grunn i verden for å vær sur, det han har gjort mot deg er rett å slett respektløst, vemmeligt, hvordan kan han utsette deg,babyen i magen,deres andre barn for sånn så dette, hvorfor mener han du fortjener sånn dridt? Hvis ikke forholde deres var nok for han, hvorfor gikk han heller bare ikke? Isteden for å gå bak ryggen din å vær en drittsekk? Kjenner jeg blir provosert! Men jeg mener og at du bør finne ut om han har vært til køys me noen av disse tøsa, at de vet at han har familie å venter mer barn gjør bare det hele enda mer ekkelt. Å ja, si noe til disse kjerringene.

Vil gi deg en stor klem <3

Anonymous poster hash: bb8f8...251

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har vært en leser av tråden din fra start av, har aldri kommentert noe,men nå må jeg bare. Jeg føler sånn med deg, kan ikke forstå hvor vondt du har det nå, jeg går selv gravid med vårt tredje barn nå å tanken på å funne ut noe sånt hørres helt jævlig ut. Du har all grunn i verden for å vær sur, det han har gjort mot deg er rett å slett respektløst, vemmeligt, hvordan kan han utsette deg,babyen i magen,deres andre barn for sånn så dette, hvorfor mener han du fortjener sånn dridt? Hvis ikke forholde deres var nok for han, hvorfor gikk han heller bare ikke? Isteden for å gå bak ryggen din å vær en drittsekk? Kjenner jeg blir provosert! Men jeg mener og at du bør finne ut om han har vært til køys me noen av disse tøsa, at de vet at han har familie å venter mer barn gjør bare det hele enda mer ekkelt. Å ja, si noe til disse kjerringene.

Vil gi deg en stor klem <3

Anonymous poster hash: bb8f8...251

Jrg veit ikke om jeg klarer å finne det ut.. Jeg veit faktisk ikke om jeg vil takle det helt.. Redd jeg vil tippe totalt over her. Redd jeg havner rett i kjelleren, noe jeg ikke ønsker akuratt nå.

Undrer meg over at han sier det hele ikke har vært ment slik, han har kjedet seg intet annet sier han. Han vil ikke gå. Så man kan lure på hva som foregår i hode på folk.. Jeg kjente at jeg ble mer piss av å skrive det siste her "stasen i munn" bla bla bla.. Han kan i grunn suge den pikken sin selv.

Takk for klem, trengte det.

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det egentlig noen forskjell? Må utroskap være fysisk?

Mulig at jeg er påvirket av at jeg også er gravid, men om min mann hadde sendt sexmeldinger til andre damer bak ryggen min, spurt de om de svelger, møtt damer på cafe og løyet om det, da skulle han virkelig ha krøpet og endret absolutt alt hvis jeg ikke skulle dratt.

Å spørre ei dame om hun svelger, å snakke om oralsex og spørre om hun liker å suge? Da kan hun jo like godt ha sugd ham da, for min del. Han har jo tydeligvis hatt et ønske om å bli sugd av denne dama, og han har delt tanker om det med henne. Han vet hva hun liker, og hun vet hva han liker. Er ikke det utroskap da?

Hovedproblemet her er tillit. Den er knust i tusen biter, og den blir ikke noe mer knust om han faktisk har hatt fysisk sex med disse damene. Kommer du noen gang til å stole på ham igjen? Hva skal i så fall til for at du kan stole på ham? Jeg vet med meg selv at jeg ikke kunne stolt på min mann igjen om han gjorde noe slikt. Jeg vet også at min mann hadde kasta meg ut om det var jeg som skrev slike meldinger med andre menn. Noen kommer over slike opplevelser, og all honnør til de for det, men jeg hadde ikke greid det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot!! Høres veeeldig spesielt ut å ha sånne samtaler med andre. Hadde aldri klart å stole på mannen min igjen hvis han hadde gjort noe sånt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det egentlig noen forskjell? Må utroskap være fysisk?

Mulig at jeg er påvirket av at jeg også er gravid, men om min mann hadde sendt sexmeldinger til andre damer bak ryggen min, spurt de om de svelger, møtt damer på cafe og løyet om det, da skulle han virkelig ha krøpet og endret absolutt alt hvis jeg ikke skulle dratt.

Å spørre ei dame om hun svelger, å snakke om oralsex og spørre om hun liker å suge? Da kan hun jo like godt ha sugd ham da, for min del. Han har jo tydeligvis hatt et ønske om å bli sugd av denne dama, og han har delt tanker om det med henne. Han vet hva hun liker, og hun vet hva han liker. Er ikke det utroskap da?

Hovedproblemet her er tillit. Den er knust i tusen biter, og den blir ikke noe mer knust om han faktisk har hatt fysisk sex med disse damene. Kommer du noen gang til å stole på ham igjen? Hva skal i så fall til for at du kan stole på ham? Jeg vet med meg selv at jeg ikke kunne stolt på min mann igjen om han gjorde noe slikt. Jeg vet også at min mann hadde kasta meg ut om det var jeg som skrev slike meldinger med andre menn. Noen kommer over slike opplevelser, og all honnør til de for det, men jeg hadde ikke greid det.

Jeg har hatt mange runder meg meg selv med tanke på det du sier her.. Må det være fysisk nærhet for at man skal kunne si man har vært utro?

Etter runder på runder syntes jeg vel at jeg ikke har gått for langt eller for fort!

Jeg tror nok drt blir bedre av å gå, med tanke på et skittent spill han har drevet med. Jeg orker ikke tanken på om han har vært til køys med noen. Da tror jeg at jeg tar bilen og kjører den inn i husveggen (helst med han inni)

Blir mange onde tanker, men det blir vel bare en forbigående tanke vell å merke.

Noen ganger skulle jeg vel ønske han kunne kjent på dette selv, men enn må nok heve hode høyt å gå!

Gjør som hunden: spark over dritten å gå videre!

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jrg veit ikke om jeg klarer å finne det ut.. Jeg veit faktisk ikke om jeg vil takle det helt.. Redd jeg vil tippe totalt over her. Redd jeg havner rett i kjelleren, noe jeg ikke ønsker akuratt nå.

Undrer meg over at han sier det hele ikke har vært ment slik, han har kjedet seg intet annet sier han. Han vil ikke gå. Så man kan lure på hva som foregår i hode på folk.. Jeg kjente at jeg ble mer piss av å skrive det siste her "stasen i munn" bla bla bla.. Han kan i grunn suge den pikken sin selv.

Takk for klem, trengte det.

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Æsj, for en fyr! Dette har han sittet og skrevet med andre damer mens du går gravid?

Skjønner godt at du ikke vil vite alt av detaljer, da du blir bare ennå mer fortvilet over denne mannen, begynner å tenke osv. Du trenger sikkert mye ro nå i situasjonen du er i.

Du fortjener bedre ts.

Sender deg en god klem

Anonymous poster hash: 6516c...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med en fyr som holdt på sånn, og det ble IKKE bedre! Han la seg alltid langflat og det skulle aldri skje igjen, så jeg ble. Endte til slutt opp med at han var utro flere ganger med forskjellige jenter, men jeg fikk ikke vite det før i ettertid.

Skjønner meg ikke på de som mener at du bør bli. Gå TS! Du fortjener så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er en mann du helt tydelig ikke kan stole på. En ond mann som er i stand til å lure deg i lang tid uten at du aner noe. Du vil aldri kunne stole på en slik ondskapsfull person igjen.

Gjør deg og barnet en god tjeneste, skap dere et liv i kjærlighet og ikke alt mulig ondskap som han her mannen prøver å lage.



Anonymous poster hash: 3ef29...851
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tilbakemeldinger, det er godt å se andre sitt synspunkt også.

Jeg er i grunn fremdeles i sjokk, jeg skjønner det bare ikke.. Jeg skjønner bare ikke at drt er MIN mann som har skrevet dette. Han har jo aldri skrevet slik til meg, så måten han ordlegger seg er for meg ukjent

Det tar nok litt tid, jeg må bearbeide så mye følelser på et og samme tid.

Jeg føler at jeg har gitt så mye men ikke fått det jeg fortjener til bake.. Trist!

Jeg har nok bestemt at jeg ikke skal finne ut av noe mer, det fører ikke noe godt med seg. Jeg har så mye hat inni meg akuratt nå..

Ikke lenge til termin, og det ennestw jeg tenker over er om han skal bli med. Det blir jo ingen lykke og dele med han, da han bevist har ført meg bak lyset.

Jeg er rett og slett forbanna om dagen (mye mulig preget av mye hormoner), men jeg har bestemt at dette ikke skal styre meg.

På mange måter er jeg kjempe trist, såret og føler meg tråkket på.

For Guds skyld, så håper jeg han nå tar tak i sine egene problemer og aldri gjør noe slikt med neste. Det har vært vondt!

I denne tiden har jeg satt utrolig pris på alle tilbakemeldinger, det hjelper meg på mange måter :)

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts,

hvordan går det med deg?

Skjønner godt at det må være sjokkerende da han skriver på en helt annen måte til disse enn som du kjenner han. Som om han er en annen på en måte. Har du funnet ut noe mer hva du skal gjøre? Du tenker nok mest på barnet nå siden det nærmer seg som du skrev. Håper du har det bra tross alt dette!



Anonymous poster hash: 6516c...533
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts,

hvordan går det med deg?

Skjønner godt at det må være sjokkerende da han skriver på en helt annen måte til disse enn som du kjenner han. Som om han er en annen på en måte. Har du funnet ut noe mer hva du skal gjøre? Du tenker nok mest på barnet nå siden det nærmer seg som du skrev. Håper du har det bra tross alt dette!

Anonymous poster hash: 6516c...533

har det i grunn bare helt forferdelig om dagen, jeg er så skuffet og fortvilet.

Jeg trodde virkelig jeg kjente han, men her er det sider ved han jeg ikke kjenner til.

Kunne jeg kappet av han ballene hadde jeg nok gjort det av helhjertet godhet.

Føler meg ondskapsfull om dagen, jeg har i grunn lyst til at skal få smake sin egen medisin.

Misforstå meg rett, jeg svinger bare veldig!

Alt går i saktefilm, svart hvit.

Jeg er ferdig her, jeg er ferdig med den mannen!

Han er ikke ferdig med meg, da han mener jeg har tatt totalt feil. Men i mine øyner kan ikke slikt misforstås

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...