Gå til innhold

Strømpebukser under buksa på vinteren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Superundertøy er en del av hovedbekledningen min fra litt ut på høsten, til litt ut på våren.

Jeg jobber i barnehage, og bruker stort sett disse tynne yogabuksene fra Cubus på jobb. Disse blir altfor kalde når det er høst/vinter, så jeg må ha noe under. Vi er uansett og mye ute, og skal jeg da trives, så må klærne være komfortable.

Enten bruker jeg stilongs og trøye fra Pierre Robert, eller superundertøy kjøpt på Europris. Foretrekker faktisk sistnevnte selv o de er blanding av ull og syntetisk. Pierre Robert har en tendens til å bli fort hullete i vask, selv om jeg bruker Milo.

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bruker du for stramme bukser? Strømpebukser under for stramme bukser syns jeg er ubehagelig. Jeg må ha løs bukser utenpå strømpebuksa. Når jeg er hjemme tar jeg av meg buksa og går rundt i bare strømpebuksa.

Bruker stort sett strømpebukser i ull, akryl eller bomull. Sitter i bare strømpebuksa nå, så sesongen har tydeligvis startet :)

Anonymous poster hash: 54a12...561

Det trodde jeg også, men det går ikke under løse joggebukser eller skibukse heller. Må bare innse at det ikke er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stilongs eller ullstrømpebukser under buksene på vinteren, ja. Vår og høst bruker jeg en del tynne tights under bukse, luner mer enn ingenting under.

Skal jeg bruke kjole/skjørt innendørs vår/høst/vinter, så bruker jeg tykke strømper (gjerne ull) og en bukse over når jeg går ute.

Anonymous poster hash: 12f1d...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det ikke under hverdagsbukser (jeans) fordi jeg syntes det er helt jævlig å gå med. Bruker mye kjoler og skjørt om vinteren, fordi jeg syntes ullstrømpebukser er varmere enn vanlige jeans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...