Gå til innhold

Hvor i USA skal jeg flytte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OK. Så du er amerikansk statsborger?

Anonymous poster hash: 4798c...bf7

Dette er ikke så viktig. Svar på det jeg lurer på eller la vær. Jeg forstår ikke poenget :vetikke: Du behøver ikke komme med regla om hvor vanskelig det er å få seg oppholdstillatelse om det er det du brenner inne med :fnise:

TS

Anonymous poster hash: c5f1f...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæh?! :blink:

Aldri merket noe til.

Spørs hva du gjør det til selv, om du glir inn ("integreres") eller ikke.

Som at sør california stort sett stemmer republikansk og nord stemmer demokratisk, at gjennomsnittlig utdannelse er høyere i nord enn i sør, overvektproblemet er større i sør enn i nord. Det er ganske stor forskjell på sør og nord California...

Anonymous poster hash: 2eb3a...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle flytte til utlandet hadde jeg heller flyttet til England.. Ville aldri bodd i USA. Det er ikke så særlig flott i USA som en del her i Norge får for seg. Utrolig mye dritt der.

Anonymous poster hash: b1614...0e6

Hvor du heller vil flytte er jo irrelevant for ts? Hun ønsker å prøve USA.

Jeg bodde i USA i to år, i sørstatene, så blir veldig annerledes enn Calirfornia.

Jeg stortrivdes. Joda, man får ikke samme lønn som i Norge, men om man ikke er arbeidssky så får man da mer enn nok til det man trenger, blir kanskje ikke 3 utenlandsreiser i året akkurat, men så syns jeg ikke ferier er alt her i verden heller.

Jeg og min mann hadde begge minstelønns jobber, men vi hadde fint råd til en stor leilighet i et lukket nabolag med svømmebasseng, 24/7 fullt utstyrt treningsstudio, men en "søppel valet" som hentet søppelet på døra vår, med hundepark og en liten vanlig park. 24/7 on call service og reperasjon.

Det er mer enn jeg får her, for å si det mildt, for å leie på "minstelønn".

Mye større utvalg i butikker, og spesielt legger man merker til det på matbutikker. Det bugner over med fersk grønt og frukt. Noe av det jeg savner mest er matbutikkutvalget.

Men, bare husk å tenke på forsikring, å bli syk er ikke billig.

Anonymous poster hash: 7ff64...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med en del andre her.

Ville enten bodd i California, eller i en av statene på Østkysten: Maine, Massachussets, New Hampshire, Rhode Island. Eventuelt New York.



Anonymous poster hash: 32ceb...064
Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA er jo fantastisk :) Har bodd der i ett år, kunne gjerne tilbrakt flere år der, men ville ikke bosatt meg der for alltid. NYC går jeg aldri lei, og DC er en kjempefin by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...