Gå til innhold

Jeg HATER å gå ut på byen! Flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan heller ikke fordra å dra på byen. Det er bråkete og fult av fulle folk og dyr drikke.

Men å reise på hyttetur, telttur, seiltur osv. med gode venner. Der vi sitter å snakker, tar badstu, går langt på ski og finner på noe sprell. Det er mer min måte å sosialisere meg på.

Helt enig!

Anonymous poster hash: 0b102...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den virker litt snobbete, den innstillingen. På byen er man jo for å koble litt av, bevege seg til musikk, være uhøytidelige. Selv om man er intelligent, så går det faktisk an å sette pris på slike ting. Jeg selv er en av dem. :) Når jeg er på byen, så føler jeg ikke behovet for å drive med mine andre interesser, som lesing og tegning. Jeg klarer å skifte fokus. Selvfølgelig er det noen idioter der, men dem må man bare avvise, og prøve å peile seg inn på gutter som er interessante. Ellers så kan man skravle med venninner eller danse.

Anonymous poster hash: 132f0...817

Dette handler ikke om at jeg tror jeg er bedre, men jeg har andre interessert og trives ikke i slike omgivelser. Jeg vil mye heller finne på andre ting enn å dra ut på byen, drikke, oppholde meg på trange plasser med fulle folk og bråk.

Anonymous poster hash: 0b102...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bedre å gå ut på bar og pub tidlig på kvelden, frem til kl 11 ca.

Anonymous poster hash: a1af4...f0a

Jeg tror nok det blir lenge før jeg orker å tenke på bar, diskotek. Jeg kommer til å ta avstand fra nå av, det er ikke verdt det, i mine øyne.

Anonymous poster hash: 0b102...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler ikke om at jeg tror jeg er bedre, men jeg har andre interessert og trives ikke i slike omgivelser. Jeg vil mye heller finne på andre ting enn å dra ut på byen, drikke, oppholde meg på trange plasser med fulle folk og bråk.

Anonymous poster hash: 0b102...808

Ok. Noen uteplasser synes jeg er ille, mens andre kan være veldig bra. På det rette stedet så setter jeg pris på musikk, bevegelse, litt rus, latter og prat. Man er forskjellig.

Anonymous poster hash: 132f0...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Noen uteplasser synes jeg er ille, mens andre kan være veldig bra. På det rette stedet så setter jeg pris på musikk, bevegelse, litt rus, latter og prat. Man er forskjellig.

Anonymous poster hash: 132f0...817

Sant, men jeg har dårlige erfaringer og utelivet appellerer ikke til meg lenger (ikke at det har gjort det så mye før heller).

Anonymous poster hash: 0b102...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man opplever «å gå på byen» som et eneste stort fyllekalas hvor man sklir i spydammer og blir voldtatt bakfra i barkøen, så gjør man det feil. Da går man på de gale stedene, og man henger med feil type folk. Det lov å ikke like alkohol eller folkemengder, men å skylde på at alle andre er fullstendig drita og klår på deg blir temmelig syltynt når det er null problem å unngå akkurat slike utesteder.

Jeg er i grunnen ganske introvert, men jeg kan fint like å gå på byen - og jeg vet hvilke type steder jeg liker. Det kan være en en avslappet pub hvor musikken er på et hyggelig volumnivå og man kan prate over noen øl, eller det kan være en nattklubb med dyktige dj-er hvor klientellet typisk er ute etter å danse til skikkelig bra elektronisk musikk. Det er enkelt å merke om klientellet er av typen rumpetafsende bavianer, eller om de stort sett er oppegående folk.

At det å gå på byen betyr at man må snøvleprate om Paradise Hotel, er jo selvsagt bare tøv. Alle slags mennesker er å finne ute på byen. Kunstnere, politikere, biologer, bibliotekarer, lærere.. De aller fleste går ut og tar noen øl eller danser iblant, og utgjør «folka på byen». Men henger man bare med suppehuer, så kan det jo være at samtalerepertoaret er meget begrenset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ok, så er jeg ikke den som liker å gå ut på byen. I tankene virker det gøy, å dra ut og møte andre unge mennesker, men jeg syns det er helt forferdelig, og DEN følelsen jeg får når jeg kommer hjem, er ubeskrivelig. Jeg er den personen som ikke ser ut som en nerd, men på innsiden er jeg en nerd, jeg liker å lese og regne på fritiden, og å drive med aktiviteter som gir meg kunnskap. På utsiden ser jeg relativt normal ut, er slank, har langt lyst hår og stort smil - noe som av en eller annen grunn fører til at visse type gutter tar kontakt med meg, gutter som jeg ikke har noe til felles med, de litt mer "nerdete" guttene tar ikke kontakt, og det ender opp med at jeg prater med masse tullinger som gir meg hodeverk når jeg er ute på byen - og det gir meg helt avsmak. Jeg får absolutt INGENTING ut av å gå på byen.

I natt fikk jeg kommentarer som gikk ut på at jeg så litt oppgitt ut og at jeg ikke hadde det så gøy, vel, vedkommende som kommenterte det hadde rett, jeg hatet hvert eneste minutt jeg var ute på byen. Greit, så ser jeg overlegen og uinteressert ut, jeg prøver mitt beste for ikke å gjøre det, men det skinner likevel igjennom at jeg ikke har det så innmari gøy.

Jeg hater å gå ut på byen, og jeg håper det er flere som har det slik. Hva gjør dere når dere skal møte nye folk? Jeg vil jo gjerne møte nye mennesker, men ikke på den måten.

Anonymous poster hash: 0b102...808

Kanskje du skulle frekventere steder hvor litt mer "intelligente" gutter finnes ? Det må da finnes slike steder ? :)

Går selv ikke ut på byen. Det nærmeste jeg kommer er en rolig kveld med venner hvor vi spiser et eller annet sted. Uten fyll og fest altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg den følelsen som skylte over kroppen da jeg kom hjem, tok av meg finklærne, pusset tenner, renset ansiktet og startet PC-en, var helt ubeskrivelig bra etter å ha vært på byen.



Anonymous poster hash: 0b102...808
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man opplever «å gå på byen» som et eneste stort fyllekalas hvor man sklir i spydammer og blir voldtatt bakfra i barkøen, så gjør man det feil. Da går man på de gale stedene, og man henger med feil type folk. Det lov å ikke like alkohol eller folkemengder, men å skylde på at alle andre er fullstendig drita og klår på deg blir temmelig syltynt når det er null problem å unngå akkurat slike utesteder.

Jeg er i grunnen ganske introvert, men jeg kan fint like å gå på byen - og jeg vet hvilke type steder jeg liker. Det kan være en en avslappet pub hvor musikken er på et hyggelig volumnivå og man kan prate over noen øl, eller det kan være en nattklubb med dyktige dj-er hvor klientellet typisk er ute etter å danse til skikkelig bra elektronisk musikk. Det er enkelt å merke om klientellet er av typen rumpetafsende bavianer, eller om de stort sett er oppegående folk.

At det å gå på byen betyr at man må snøvleprate om Paradise Hotel, er jo selvsagt bare tøv. Alle slags mennesker er å finne ute på byen. Kunstnere, politikere, biologer, bibliotekarer, lærere.. De aller fleste går ut og tar noen øl eller danser iblant, og utgjør «folka på byen». Men henger man bare med suppehuer, så kan det jo være at samtalerepertoaret er meget begrenset.

Jeg skriver om mine opplevelser angående utelivet, og jeg har ingen positive opplevelser knyttet til dette. Ja, jeg er fullt klar over alle slags mennesker går på byen, men det er ikke til å stikke under en stol at de aller fleste blir litt tullete av seg etter å ha inntatt alkohol, noe av fornuften fordufter når en får alkohol innabords. Jeg har vært på ulike barer og diskotek, og trives ikke.

Anonymous poster hash: 0b102...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle frekventere steder hvor litt mer "intelligente" gutter finnes ? Det må da finnes slike steder ? :)

Går selv ikke ut på byen. Det nærmeste jeg kommer er en rolig kveld med venner hvor vi spiser et eller annet sted. Uten fyll og fest altså.

Jeg tviler vel litt på det, og har fått nok av utelivet. Det er bare ikke noe for meg. En rolig kveld med venner høres rimelig fantastisk ut.

Anonymous poster hash: 0b102...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle frekventere steder hvor litt mer "intelligente" gutter finnes ? Det må da finnes slike steder ? :)

Tror selv "intelligente" gutter liker å ha det gøy på byen, om det er dansing, flørting eller bare tullesamtaler. Ikke drive med intelligente ting som regning eller tunge diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Å dra ut og spise er koselig, mye koseligere og morsommere enn å dra på en pub eller et diskotek. Dette med å høre på musikk, alene, liker jeg også. Er jeg trist, går jeg ikke ut på byen, da er jeg hjemme, hører på musikk mens tenårene renner. :P

Anonymous poster hash: 0b102...808

Jeg også!

Men så liker jeg meg best alene også da. Blir som regel noe drama de gangene jeg er ute. "Han gjorde sånn og jeg sa sånn og hun bare blablabla"

Hvis jeg først skal ut trives jeg best på puber hvor det ikke er så mye partymusikk og folk som nesten går kledd nakne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Tror selv "intelligente" gutter liker å ha det gøy på byen, om det er dansing, flørting eller bare tullesamtaler. Ikke drive med intelligente ting som regning eller tunge diskusjoner.

Intelligente eller nerdete...spiller forsovet ingen rolle. Jeg mente bare ts kanskje kunne oppsøke andre miljøer med en litt annen profil og et litt annet klientell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gå ut, da henger jeg med venner og prater med dem, og danser. Snakker med nye folk kun hvis det er gøy å snakke med dem. Du må jo ikke snakke med uinteressante folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hater å gå ut på byen, og jeg håper det er flere som har det slik. Hva gjør dere når dere skal møte nye folk? Jeg vil jo gjerne møte nye mennesker, men ikke på den måten."

Er ikke dette essensen, TS?

Ser flere skriver "Liker du ikke byen, er det bare å møte folk andre steder."

Greia er å finne ut hvilke andre arenaer som er bra å møte folk, ikke diskutere type utesteder osv...



Anonymous poster hash: b5380...9a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Intelligente eller nerdete...spiller forsovet ingen rolle. Jeg mente bare ts kanskje kunne oppsøke andre miljøer med en litt annen profil og et litt annet klientell...

Skolebenken høres ut som et greit sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor starte en tråd? Jeg starter ikke en tråd om hvor ulidelig kjedelig jeg synes fiske, golf og matlaging er. Eller for å ta noe som veldig mange liker; se på fotball. Eller se reality-programmer.



Anonymous poster hash: 132f0...817
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor starte en tråd? Jeg starter ikke en tråd om hvor ulidelig kjedelig jeg synes fiske, golf og matlaging er. Eller for å ta noe som veldig mange liker; se på fotball. Eller se reality-programmer.

Hun stiller jo et spm på slutten, og ser ut til å lure på hvor ellers man kan møte folk. Og se om det er flere som synes det er kjipt på byen. Om alle hadde syntes det var supert, kunne hun kanskje vurdert om hun hadde feil innstilling og forventning.

Anonymous poster hash: b5380...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å dra på fest, men ut på byen er kjedelig. Mye bedre å være hjemme med venner. Når man drar ut er det alltid fullt med folk, venninner som skal flørte med mannfolk og dermed "forsvinner" resten av kvelden, og irriterende mannfolk som skal sjekke opp oss som ikke er interessert.

Anonymous poster hash: f3620...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...