Gå til innhold

Var denne mannen kjekk?

Fremhevede innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

han var veldig pen men ikke direkte kjekk

Skrevet

Nei, virkelig ikke.

Skrevet

Ser når dere prøver å overbevise hverandre om at asiatiske menn er kjekke så velger dere nesten bare blandede eller de veldig muskuløse. Er jeg den eneste her som foretrekker asiatiske menn på den mer "spinkle" siden?

Skrevet

Ser når dere prøver å overbevise hverandre om at asiatiske menn er kjekke så velger dere nesten bare blandede eller de veldig muskuløse. Er jeg den eneste her som foretrekker asiatiske menn på den mer "spinkle" siden?

Jeg gjorde det da jeg var yngre. :)

De asiatiske mennene i shojo-manga spesielt for jenter er veldig spinkle, så det er nok mange asiatiske unge jenter som liker det slik.

Anonymous poster hash: a93d1...e0c

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var yngre. :)

De asiatiske mennene i shojo-manga spesielt for jenter er veldig spinkle, så det er nok mange asiatiske unge jenter som liker det slik.

Anonymous poster hash: a93d1...e0c

Vel, synes ikke de er noe kjekke lenger jeg heller, kanskje jeg har vokst fra dem. Ser mange kjekke tynne menn hver dag som ikke er "jentete" som de i shojo manga/anime (ikke at jeg har sett så mye anime at jeg egentlig kan uttale meg) etter at jeg flyttet til Japan.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

ja kvinner har virkelig forskjellig smak

Anonymous poster hash: db6d1...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...