Gå til innhold

Var denne mannen kjekk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei. Han var litt feminin for min smak (jeg har asiatiske foreldre).

Anonymous poster hash: 7dbe4...08b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns han var klassisk pen, og skjønner hvorfor han vant kåringen. Han er derimot litt for feminin for min smak. Ville ikke datet.

• Liker 2
Skrevet

Absolutt alt for feminin, så nei..

Skrevet

Aaaltfor feminin for min del, så ikke ut som en mann jo. Blir heller ikke så veldig tiltrukket av asiatere (jada kall meg rasist) så jeg hadde takket nei :)

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Alt for feminin og så ut som han er 12. Så, nei. Søt kunne jeg sagt, men ikke kjekk.

Skrevet

Neineinei!

Anonymous poster hash: ab0c6...241
Skrevet

Jeg syns han var klassisk pen, og skjønner hvorfor han vant kåringen. Han er derimot litt for feminin for min smak. Ville ikke datet.

"Klassisk pen"? Er det et uttrykk man i det hele tatt bruker på menn? Om man gjør det, så er vel en klassisk kjekk mann mye mer maskulin enn han her :laugh:

Skrevet

Nja, søt til å være asiater. Jeg blir ikke så tiltrekket av asiatiske menn, så må nok bli nei til Asias kjekkeste også :P

Aaaltfor feminin for min del, så ikke ut som en mann jo. Blir heller ikke så veldig tiltrukket av asiatere (jada kall meg rasist) så jeg hadde takket nei :)

Dere påstår at dere finner en majoritet av jordens befolkning uattraktive basert på hvor i verden de er fra - ja, det bunner ut i rasisme (og forhåpentligvis manglende kunnskap).

Anonymous poster hash: e5fbe...865

• Liker 2
Skrevet

Dere påstår at dere finner en majoritet av jordens befolkning uattraktive basert på hvor i verden de er fra - ja, det bunner ut i rasisme (og forhåpentligvis manglende kunnskap).

De sier jo ikke noe om at de har noe i mot folk fra Asia, så der er absolutt ikke rasisme. Personlig preferanse når det kommer til utseende må man kunne ha. Jeg kjenner en mann som elsker eksotiske kvinner med svart hår og brune øyne, er det rasistisk ovenfor oss nordiske jenter da? Nei.

• Liker 3
Gjest Whatevz
Skrevet

Det var ingen MANN i min bok. Så ut som en liten gutt før puberteten.

• Liker 2
Skrevet

Nei, han var litt for feminin etter min mening. Også ser det ut som han går på barneskole/ungdomsskole.

Anonymous poster hash: 197ef...122

Skrevet

Syntes ikke han var stygg, han var vel egentlig ganske pen men han så litt ung ut. Men jeg vet om flere asiatere som er kjekkere enn han.

• Liker 1
Skrevet

Han er ikke kjekk,men søt. Han ser ikke ille ut,bare han har et babyface. Jeg tror med litt skjegg så ville han sett kjekkere og mer maskulin ut.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt må presse frem at de ikke tiltrekkes av asiatere. Greit at man har preferanser, men ser ikke vitsen med å absolutt nevne dette.

Gjest Thai clinch
Skrevet

Det var jo en asiatisk gutt. Dette er en asiatisk mann: ufn-japan-mediaday-20.0.jpg

akiyama.jpg

960.jpg

• Liker 1
Skrevet

Dere påstår at dere finner en majoritet av jordens befolkning uattraktive basert på hvor i verden de er fra - ja, det bunner ut i rasisme (og forhåpentligvis manglende kunnskap). Anonymous poster hash: e5fbe...865

Ja...? Jeg finner ikke asiatiske menn særlig attraktive. Altså jeg kan synes noen ser helt greie ut, men jeg blir ikke tiltrukket av dem. Hva det har med kunnskap å gjøre det skjønner jeg ikke. Det er jo bare en personlig preferanse, noe du sikkert også har. Kanskje du liker veldig godt asiatere? Latinos? Er du rasistisk mot alle oss andre da?

Skrevet

Et pent ansikt, og sikkert et utseende i tråd med tiden skjønnhetsidealet i øst-Asia... Men alt for feminin og barnlig for min smak.

Anonymous poster hash: 65146...8b8

Skrevet

asiancel\10

Skrevet

"Klassisk pen"? Er det et uttrykk man i det hele tatt bruker på menn? Om man gjør det, så er vel en klassisk kjekk mann mye mer maskulin enn han her :laugh:

Jeg bruker no det uttrykket da..

Skrevet

Søt liten gutt, tenker jeg. Får heller en omsorg følelse for et barn.

Skrevet

Hvorfor svarer du i denne tråden? Ingen har spurt om meningen din og nå avsporer du (og det er ganske brautende oppførsel).

Jeg har rapportert deg for personangrep.

Og jo, noen har spurt. Jeg svarer fordi jeg har bruker på forumet og alle som vil kan svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...