Gjest Whatevz Skrevet 26. januar 2015 #61 Skrevet 26. januar 2015 Han er jo en pen gutt, men jeg vil ikke si han er en kjekk mann. Men jeg synes det finnes mange kjekke asiatiske menn. Anonymous poster hash: ea520...dfc Han der må vel være mikset med hvit eller noe? Men ja han så bra ut
Jeapon Skrevet 26. januar 2015 #62 Skrevet 26. januar 2015 Joda, men er definitivt ikke enig i at han er Asias kjekkeste mann. Ser til daglig både vanlige menn og kjendiser som jeg vil si ser bedre ut enn han der, også inkludert kjæresten min (men det er nå bare i mine øyne, sikkert).
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #63 Skrevet 26. januar 2015 Han er jo en pen gutt, men jeg vil ikke si han er en kjekk mann. Men jeg synes det finnes mange kjekke asiatiske menn. Anonymous poster hash: ea520...dfc Er ikke det fordi du synes han har mest mulig hvite trekk? Anonymous poster hash: db6d1...546
Tibbie Skrevet 26. januar 2015 #64 Skrevet 26. januar 2015 Dere påstår at dere finner en majoritet av jordens befolkning uattraktive basert på hvor i verden de er fra - ja, det bunner ut i rasisme (og forhåpentligvis manglende kunnskap). Anonymous poster hash: e5fbe...865 Åh, kom igjen Var den kommentaren lagd kun for å skape dårlig stemning? Jeg tenner ikke på asiatiske menn på grunn av utseendet (ikke hvor de eller forfedrene er født. Lol.), da mine preferanser er menn med høyde, ikke blek hud og jeg synes ikke det er så sexy med de smale øynene. Rasist er man om man genererer en hel rase på personlighet. Seksuell preferanse er IKKE rasisme, AB! Jeg tenner heller ikke så mye på redheads eller store muskelmenn. Er jeg diskriminerende fordi jeg har preferanser og ikke vil ligge med alle menn - helt uavhengig?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #65 Skrevet 27. januar 2015 Åh, kom igjen Var den kommentaren lagd kun for å skape dårlig stemning? Jeg tenner ikke på asiatiske menn på grunn av utseendet (ikke hvor de eller forfedrene er født. Lol.), da mine preferanser er menn med høyde, ikke blek hud og jeg synes ikke det er så sexy med de smale øynene. Rasist er man om man genererer en hel rase på personlighet. Seksuell preferanse er IKKE rasisme, AB! Jeg tenner heller ikke så mye på redheads eller store muskelmenn. Er jeg diskriminerende fordi jeg har preferanser og ikke vil ligge med alle menn - helt uavhengig? Nei du er kanskje ikke en rasist, men kanskje litt generaliserende.Anonymous poster hash: db6d1...546
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #66 Skrevet 27. januar 2015 Han der må vel være mikset med hvit eller noe? Men ja han så bra ut Oi, han hadde visst tyske røtter også. Han her er helt vietnamesisk. http://kimbleslawofvictories.blogspot.no/2011/11/main-villain-in-7am-arivu.html Anonymous poster hash: ea520...dfc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #67 Skrevet 31. januar 2015 いinteressant 結構ですねAnonymous poster hash: db6d1...546
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #68 Skrevet 31. januar 2015 Jeg synes ikke det. Men jeg synes Ryan Higa er kjekk. Han er japansk på tross av navnet.. Jeg foretrekker japanske gutter fremfor koreanske. Anonymous poster hash: a93d1...e0c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #69 Skrevet 31. januar 2015 Jeg synes ikke det. Men jeg synes Ryan Higa er kjekk. Han er japansk på tross av navnet.. Jeg foretrekker japanske gutter fremfor koreanske.https://www.youtube.com/watch?v=AJVpL6L7ZeoAnonymous poster hash: a93d1...e0c Lu Han som er på bildet er faktisk fra Kina da.Anonymous poster hash: db6d1...546
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #70 Skrevet 31. januar 2015 Lu Han som er på bildet er faktisk fra Kina da.Anonymous poster hash: db6d1...546 Åh, sorry. Syntes han så litt koreansk ut. Flaut! Anonymous poster hash: a93d1...e0c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #71 Skrevet 31. januar 2015 Åh, sorry. Syntes han så litt koreansk ut. Flaut! Anonymous poster hash: a93d1...e0c haha du ser vel på at skriften i magasinet ikke er koreansk haha. Koreansk ser ut som dette 루한 og kinesisk 鹿晗Anonymous poster hash: db6d1...546
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #72 Skrevet 31. januar 2015 haha du ser vel på at skriften i magasinet ikke er koreansk haha. Koreansk ser ut som dette 루한 og kinesisk 鹿晗Anonymous poster hash: db6d1...546 Haha ja det var litt flaut av meg.. er norsk og kan bare litt japansk. Anonymous poster hash: a93d1...e0c
sweety pie Skrevet 31. januar 2015 #73 Skrevet 31. januar 2015 De aller fleste asiatiske menn sminker seg x) Man bør se bra ut for å få de beste jobbene og om det betyr at man må sminke seg, så gjør de det Nja, han er ikke kjekk, men søøøøt ^^ Øh sminker seg? Har aldri sett en eneste en.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #74 Skrevet 31. januar 2015 De sminker seg ikke. Og japanske gutter er heite. Nå skal jeg se på fler Ryan Higa-videoer, godnatt. Anonymous poster hash: a93d1...e0c 1
sweety pie Skrevet 31. januar 2015 #75 Skrevet 31. januar 2015 Når dere sier asiatiske gutter? Hva legger dere i det? Er jo så mange! Man kan ikke sammenligne kinesere og pakistanere, de et jo helt forskjellige.
Gjest Stinky Skrevet 31. januar 2015 #76 Skrevet 31. januar 2015 Når dere sier asiatiske gutter? Hva legger dere i det? Er jo så mange! Man kan ikke sammenligne kinesere og pakistanere, de et jo helt forskjellige. Nja, vil påstå at de fleste menneskene i asiatiske land ser like ut
sweety pie Skrevet 31. januar 2015 #77 Skrevet 31. januar 2015 Nja, vil påstå at de fleste menneskene i asiatiske land ser like ut Da har du ikke sett mange 😉 2
Gjest Stinky Skrevet 31. januar 2015 #78 Skrevet 31. januar 2015 Da har du ikke sett mange 😉 Sett nok
sweety pie Skrevet 31. januar 2015 #79 Skrevet 31. januar 2015 Sett nok Jeg synes nesten alle kinesere ligner på hverandre. Like trekk osv. Men pakistanere og kinesere kan ikke sammenlignes for å være like!? For det første så er det hudfargen. Pakistanere har gjerne en mørkere hudfarge og helt andre trekk.
Gjest Stinky Skrevet 31. januar 2015 #80 Skrevet 31. januar 2015 Jeg synes nesten alle kinesere ligner på hverandre. Like trekk osv. Men pakistanere og kinesere kan ikke sammenlignes for å være like!? For det første så er det hudfargen. Pakistanere har gjerne en mørkere hudfarge og helt andre trekk. Ok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå