marita8 Skrevet 14. juli 2015 #101 Del Skrevet 14. juli 2015 Elsker all lakris. Står det en pose Twist foran meg, grabber jeg til meg alle lakrisbitene;) Er også hektet på Kick Havsalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 3. august 2015 #102 Del Skrevet 3. august 2015 I Danmark hadde de god lakris-is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 4. august 2015 #103 Del Skrevet 4. august 2015 Må kjøpe sånn lakrissaus :D Til å ha på isen Har leitet overalt etter denne, er den borte?? Finner heller ikke igjen de islandske sjokolade/lakris-kulene de solgte på Rema. Hjertet mitt blør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 4. august 2015 #104 Del Skrevet 4. august 2015 Har leitet overalt etter denne, er den borte?? Finner heller ikke igjen de islandske sjokolade/lakris-kulene de solgte på Rema. Hjertet mitt blør. Selger den på butikken her iallefall, skal jeg kjøpe å sende i posten til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 4. august 2015 #105 Del Skrevet 4. august 2015 Lakrisfroskene fra smågodtet på europris er himmelsk http://www.grahnskonfektyr.se/sv/produkt-Salta-Grodor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingaborga Skrevet 4. august 2015 #106 Del Skrevet 4. august 2015 Synes faktisk det er helt sykt at ingen har nevnt djungelvrøl enda???? Det er jo omtrent det beste som finnes??!??!! Holy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #107 Del Skrevet 4. august 2015 Heksehyl Anonymous poster hash: 94d8b...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 4. august 2015 #108 Del Skrevet 4. august 2015 Selger den på butikken her iallefall, skal jeg kjøpe å sende i posten til deg? Aw, takk, men bør vel holde meg unna så lenge. Svangerskapsdiabetes gjør det kjipt å være avhengig av lakris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 4. august 2015 #109 Del Skrevet 4. august 2015 Aw, takk, men bør vel holde meg unna så lenge. Svangerskapsdiabetes gjør det kjipt å være avhengig av lakris Awwww stoooor til deg Du får kjøpe lakris og legge det i en skuff, bare kjenne lukta av det Eller åh, åh! kjøp deg lakrisstang som du kan gå rundt å lukte på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 5. august 2015 #110 Del Skrevet 5. august 2015 Awwww stoooor til deg Du får kjøpe lakris og legge det i en skuff, bare kjenne lukta av det Eller åh, åh! kjøp deg lakrisstang som du kan gå rundt å lukte på :D Det hadde jeg aldri i verden klart! Hadde blitt alt for fristende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 5. august 2015 #111 Del Skrevet 5. august 2015 Awwww stoooor til deg Du får kjøpe lakris og legge det i en skuff, bare kjenne lukta av det Eller åh, åh! kjøp deg lakrisstang som du kan gå rundt å lukte på :D Panda lakris slår ikke ut på blodsukkeret av en eller annen grunn, så fjusker litt med det innimellom :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #112 Del Skrevet 5. august 2015 Har leitet overalt etter denne, er den borte?? Finner heller ikke igjen de islandske sjokolade/lakris-kulene de solgte på Rema. Hjertet mitt blør. Jeg har også nettopp kjøpt den! Fant den nylig på Lerøy i Bergen, men har også sett den på Meny. Anonymous poster hash: 3bf87...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 5. august 2015 #113 Del Skrevet 5. august 2015 Har noen smakt denne? 😍😍 https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xft1/t51.2885-15/e15/10932616_1560706727549210_2008672665_n.jpg Almgard Iskrem frå Sogn og Fjordaneee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 5. august 2015 #114 Del Skrevet 5. august 2015 Går mest i Panda, men irriterende nok er det jo bare Søstrene Grene som har den salte. Synes utvalget av salt lakris i norske butikker bare blir dårligere og dårligere. Først Ufo, så snører, så Panda. Er vel omtrent bare padder og peber igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 5. august 2015 #115 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg har også nettopp kjøpt den! Fant den nylig på Lerøy i Bergen, men har også sett den på Meny. Anonymous poster hash: 3bf87...d8c Hurra, jeg bor i bergen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #116 Del Skrevet 5. august 2015 Lakrisfroskene fra smågodtet på europris er himmelsk http://www.grahnskonfektyr.se/sv/produkt-Salta-Grodor Støtter denne! Anonymous poster hash: 6fa00...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #117 Del Skrevet 5. august 2015 Har leitet overalt etter denne, er den borte?? Finner heller ikke igjen de islandske sjokolade/lakris-kulene de solgte på Rema. Hjertet mitt blør. Her selger de lakris sausen på CC mat og de kulene på en butikk som selger alt fra småmøbler,serveringsboller osv. (bor på Lillehammer) Anonymous poster hash: 6fa00...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #118 Del Skrevet 5. august 2015 Beste lakris er lakrisbåter og Nox <3Anonymous poster hash: caca7...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. august 2015 #119 Del Skrevet 5. august 2015 ÅHH... Nero, tyrkisk pepper, dundersalt, små salte sutter uten strø, store salte harde sutter med salt strø, heksehyl, pulverpadder, lakrisbåter, lakrislisser, røde, hvite og sorte firkanter med lakris inni (europris). +++++ EEEEEElsker lakris!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 6. august 2015 #120 Del Skrevet 6. august 2015 Går mest i Panda, men irriterende nok er det jo bare Søstrene Grene som har den salte. Synes utvalget av salt lakris i norske butikker bare blir dårligere og dårligere. Først Ufo, så snører, så Panda. Er vel omtrent bare padder og peber igjen. Søte snører og panda selger de ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå