Gå til innhold

Den store lakris-tråden!


Gjest Ennasus

Anbefalte innlegg

Var i Finland tidligere i sommer og da hamstra jeg salmiakklakris (se bildet under). Jeg fikk også smakt favorittisen min. Den er så god at tærne mine krøller seg av velvære. :sikle:

 

 

Må kjøpe sånn lakrissaus :D
Freia%20salt%20lakris%20saus.JPG

Til å ha på isen ;)

 

Grei nok, men litt for sør for min smak.

post-12813-0-33931700-1442999017_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som husker noe som het Gråstein (tror jeg) som var på 80 tallet? De var i løsvekt, grå og kjempegode. Det var også noe som het Champagnebolsjer og Jordbærbolsjer i samme serien. Ble produsert i Danmark tror jeg.... Noen som husker de?



Anonymous poster hash: cf50d...941
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner fortsatt Dream lakris-is. Blir lei meg når jeg tenker på at den er borte. :(

Anonymous poster hash: c21a8...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner fortsatt Dream lakris-is. Blir lei meg når jeg tenker på at den er borte. :(

Anonymous poster hash: c21a8...dff

Samme her! Finnes ingenting som er i nærheten engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Silver

Lakrispiper er supergodt :) samt de Haribo-ansiktene (indianere eller stamme-inspirert), kick og ducatos er store favoritter :)

Endret av Miss.Silver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss.Silver

Hallo! Husker dere de tyrkisk pepper-pastillene? Fikk seriøst kjærlighetssorg da de tok de av markedet! :sjokkert::trist:

Obos hadde stand på nærsenteret mitt, hvor de delte ut pastiller som smakte HELT likt. Følte meg som en grådig tyv da jeg tok først en eske, så en til, og en til, før jeg sendte kjæresten min bort. Hadde lyst til å spørre om de kunne sende meg en hel boks :(

Edit: Sendte mail til Obos nå :fnise:

Da må du la meg få kjøpe noen av deg?! ;) 0:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd de nye salte ubåtene fra Nidar? Jeg har ikke funnet de enda, men er veeeeeldig spent :jepp:

 

Åååhh, ja. spiser dem akkurat nå faktisk. En ny favoritt hos meg, minner meg litt om de gamle lakrisseigmennene (savn!).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg drar opp denne igjen for å spørre om noen har sett Lakrisal i noen butikker i det siste? Jeg har lett og lett, men har ikke funnet det på veldig lenge :(

Anonymkode: 60493...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drar opp denne igjen for å spørre om noen har sett Lakrisal i noen butikker i det siste? Jeg har lett og lett, men har ikke funnet det på veldig lenge :(

Anonymkode: 60493...ab3

Narvesen pleier å ha. Og jula pleier å selge de billig, 7,9 kr tror jeg :-) 

Anonymkode: d9426...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hva er den sterkeste (ja, jeg googlet det ordet) lakrisen man kan kjøpe? Jeg tenker pulveret i tyrkisk pepper (men det er ikke sterk nok). Finnes det noe bedre som man kan kjøpe i butikker? Som snop, i  butikk.
Jeg har vært i dyp depresjon siden Dream sluttet med lakris-is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

On 12/29/2017 at 1:42 AM, MalloryK said:

Hva er den sterkeste (ja, jeg googlet det ordet) lakrisen man kan kjøpe? Jeg tenker pulveret i tyrkisk pepper (men det er ikke sterk nok). Finnes det noe bedre som man kan kjøpe i butikker? Som snop, i  butikk.
Jeg har vært i dyp depresjon siden Dream sluttet med lakris-is

Hennig Olsen har Inspira lakris og skal lansere Soft Shake lakris på sensommeren. Den skal visst bare selges fra enkelte utsalgssteder.

Det er litt merkelig, for jeg elsker sør lakris, men lakris-is har aldri fenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte noe godt her om dagen. Dadler med lakrispulver. Jeg er ikke så glad i dadler, men konsistensen og pulveret gjorde at det nesten ble som en myk lakriskaramell. 

Kjøpt på Coop Mega

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda-lakris av den tradisjonelle, søte typen. Men jeg liker de salte og.

Anonymkode: cdcb9...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Panda-lakris av den tradisjonelle, søte typen. Men jeg liker de salte og.

Anonymkode: cdcb9...24f

Egentlig liker jeg det aller meste av lakris, bare ikke i matretter som ikke er søte.

Anonymkode: cdcb9...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...