Gå til innhold

Den store lakris-tråden!

Gjest Ennasus

Anbefalte innlegg

Gjest Ennasus

På min lokale kiwi butikk koster den gamle versjonen Dent Oi Hot kun 9kr... gjett hvem som hamstrer og spiser som en gris :handle::briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På min lokale kiwi butikk koster den gamle versjonen Dent Oi Hot kun 9kr... gjett hvem som hamstrer og spiser som en gris :handle::briller2:

Absolutt ikke du ;)

Jeg fant Lakrisal til 9kr på nærbutikken...Aner ikke hva de går for ellers, men så er det lenge siden jeg har sett de i vanlige butikker her i området, så MÅTTE kjøpe ett par :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åhh, denne tråden er så farlig!

Anonymous poster hash: edf7c...4c1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE Johan Bülow-lakrisene (men aller best er den med sjokkis, utrolig nok), salt pandalakris, lakrisfisker som man finner i smågodthylla, tyrkisk pepper, skolekritt, kick (blå eller rød, mmm), lakriste (mmmmm, og et veldig greit alternativ når man har lakrissug men ikke vil ha dårlig samvittighet), ifa.. All lakris, egentlig. Er et lakrismonster. Og det er uutholdelig å bo i utlandet! Utenfor Norden vet jo ingen hva lakrisgodteri er!

Anonymous poster hash: edf7c...4c1

Å joda, de vet det i Nederland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hvordan har denne tråden unngått min oppmerksomhet :sjokk:

Lakrissnører

Lakrisruller!!!

Lakrisal

Merker jeg liker annen lakris som voksen enn som barn.

Da var det saltest mulig og tyrkisk pepper som gjaldt.

Nå er jeg mer glad i det søte. Og selv om Lakrisgutta er juks og fanteri, spiser jeg det lell.. er ikke fanatiker, og surgodt er godt å veksle med, samt Tea, hvit og rosa (Den ekte 'Cloetta'-merkede, ikke jukse-"hvite puter" – my leg! :kjefte:  ).

Hva liker dere å spise mellom lakrisen? Eller er det bare hardcore?

Kick har jeg aldri forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdens beste is! :hoppe:

perussuomalainen-fazer.jpg

Verdens beste pastiller i min barndom, sammen med Prosit!-kulene :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh! Hvordan kan jeg ikke ha sett denne tråden før? :sjokkert:

Jeg elsker lakris, enten det er søtt eller salt!
Lakrisal - kjøper alltid sylinder med 10-pack i Sverige :fnise:
Nox
Kick
Twist-lakrisen
Malaco Pærlor - forsvant fra Norge like fort som de kom omtrent (myke salmiakkuler med litt hardt skall)

Sikker på at jeg kunne levd på lakris :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig veldig veldig glad i sjokolade+lakris :fnise:
Slike kuler med myk lakris også sjokolade i midten x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde den på Europris før;

Haribo: Saltbomber.

clear.gifclear.gifPrøver å sette inn bilde..

Haribo_Saltbomber.jpg

sk_rmbillede_2014-05-01_kl._16.04.30.jpg

0K, dere fikk det vel med dere nå :blush:

clear.gif

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris er det beste som finnes, jo sterkere og saltere, desto bedre smaker den. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den sterkeste lakrisen man får kjøpt i dagligvarebutikker? Ååå jeg elsker de skumgummi-halvmånene man får kjøpt i smågodthyllene. De er knallgode. Og pulveret inni tyrkisk pepper. Lakris er fantasisk. Men steike så dårlig i magen jeg blir av det. Men det er verdt det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Smakte pandalakris (naturlig og den rød posen) for første gang på mange år for et par uker siden. Jeg trodde jeg ikke likte de, men FY SØREN. Det er det beste jeg har smakt på lenge  :wow:  :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så vanskelig å få tak lakrisis i Norge? Både Sverige, Danmark og Finland har småis med lakris i kiosker og dagligvarebutikker. Noen plasser har de også is i boks med lakrissmak.

Jeg vet at Den norske isbilen har en lakrisis, men den er ganske kjedelig, vaniljeis med et tynt lakristrekk utenpå. Hjem-is hadde en god pinneis med lakris, men så vidt jeg vet, kjører ikke de lengre i Norge. Savner Dream-isen med lakris!

Er virkelig nordmenn så kjedelige at de ikke liker lakrisis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så vanskelig å få tak lakrisis i Norge? Både Sverige, Danmark og Finland har småis med lakris i kiosker og dagligvarebutikker. Noen plasser har de også is i boks med lakrissmak.

Jeg vet at Den norske isbilen har en lakrisis, men den er ganske kjedelig, vaniljeis med et tynt lakristrekk utenpå. Hjem-is hadde en god pinneis med lakris, men så vidt jeg vet, kjører ikke de lengre i Norge. Savner Dream-isen med lakris!

Er virkelig nordmenn så kjedelige at de ikke liker lakrisis?

Må kjøpe sånn lakrissaus :D

Freia%20salt%20lakris%20saus.JPG

Til å ha på isen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Noen som husker lakrisflosshattene i smågodiset? Jeg elsker disse intenst, men finner de ikke lengre ;( Ellers er den indianeransiktlakrisen amazing

Anonymous poster hash: 05221...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mint lakris, Sopelim og heksehyl fra lakrisgutta. Panda lakris, lakrisbåter og salte lakrisfisker er også godt. Også liker jeg veldig godt lakrispipene fra tax free.

Endret av himmeloghav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan noen her starte en ny gruppe på Facebook?? "Vi som ønsker Laban Salte rockere tilbake i butikkene!", så må alle her huske å melde seg inn. :fnise:

Anonymous poster hash: 51b24...d8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...