Gå til innhold

tips til mørke bambusklær til små barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei de har heller ikke. Tror jeg har sjekket alle norske nettsider som finnes, iallefall via google. Har ikke sjekket utenlandske men prismessig så blir det ikke billig.

Anonymous poster hash: d767b...392

Altså alle norske nettsider som selger bam usklær :P

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kun bambusklær jeg ikke får flekker av, og kan man kreve i barnehagen at de bruker en annen smekke på vårt barn? Vi bruker de Ikea smekkene hjemme. Og er ikke bare matflekker som er problemet, også maling og sånt.

Anonymous poster hash: d767b...392

Klart dere kan! Dere bestemmer påkledning ;) I vår bhg kjøpte avd inn sånne smekker til alle barna etterhvert, og de vasker dem. Det er jo tidsbesparende for dem å slippe å skifte på flere barn etter måltider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har kjøpt bambusklær her http://smaaungene.no/categories/bambus

Det er jo lyst, men god pris ihvertfall. 199kr for body eller longs.

Når det gjelder flekker så bruker jeg en flekkfjerner til ull fra helsekostbutikk. Husker ikke hva den heter, men er et grønt såpestykke som man gnir på flekken før man vasker den. Den er ment for ull, men virker bra på bambus også! Legg plagget i bløt og gni på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder flekker så bruker jeg en flekkfjerner til ull fra helsekostbutikk. Husker ikke hva den heter, men er et grønt såpestykke som man gnir på flekken før man vasker den. Den er ment for ull, men virker bra på bambus også! Legg plagget i bløt og gni på...

Gallesåpe?

TS: bambus kan farges med bomullsfarge. Bambusfibre tar farge lettere enn bomull, så resultatet kan bli annerledes enn vist på pakken, men når du bare skal ha det mørkere er det sikkert ikke så farlig.

Anonymous poster hash: a6193...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke du vil bestille fra utlandet er nok farging beste alternativet! Ta det meste slitne plagget og prøv på først :)



Anonymous poster hash: 65a93...0b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjøn er ikke helt hva du mener når du svarer på innlegget mitt.. Bamboline/pindolly har jo mørke bambusklær. Blå og mørkebrune bl.a. Jeg bruker dem til min gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg TS, men jeg kikket inne på bamboline. De var ikke veldig mørke de brune akkurat, mer beige? Og litt dyre kanskje for TS.



Anonymous poster hash: 65a93...0b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...