Gå til innhold

Føler kun seksuell tiltrekning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en kar, en fin fyr med mange gode kvaliteter. Men etterhvert fant jeg ut at han ikke var den rette for meg, og han konkluderte i samme retning. Men på grunn av mange gode samtaler og god kjemi, fant vi ut at vi ville prøve oss som venner. Vi har ikke hatt sex eller kyssa.

De siste månedene har vi tilbrakt flere kvelder sammen. En av de første kveldene ble vi stående lenge å klemme hverandre. En kveld litt senere begynte vi å kysse hverandre på halsen. Neste kveld hadde jeg plutselig hendene hans på puppene og rumpa mi. Og jeg blir så tent. Dette har nå skjedd flere ganger, jeg har aldri vært så tent før.

I går gikk vi litt lenger, jeg havnet plutselig overskrevs på han i sofaen, mens han kysset meg på halsen og tafsa på kroppen min. Vi var fullt påkledd.

Jeg ønsker å gå så mye lenger med han, men samtidig vil jeg ikke å gå lenger med han, da jeg føler det blir feil. Sannheten er at jeg har avskrevet han som kjærste, da jeg vet vi ikke passer på den måten.

Hvordan er det mulig å føle så mye seksuelt begjær for noen uten at jeg er tiltrukket av han som person? Er dette en fyr jeg har avskrevet for tidlig? Jeg føler at forelskelse og seksuelt begjær bør gå hånd i hånd, m det gjør det ikke her.

Anonymous poster hash: f2c5a...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper du tenner på spenningen, at det er nytt og litt forbudt (siden du har avskrevet han som kjæreste). Har hatt det samme med en fyr. Ble veldig tent av å ligge inntil han, og skulle ha han. Men etter å ha hatt sex en del ganger, er ikke spenningen og tiltrekningen den samme.

Er jo bare å prate med han om det. Er dere enige om at det kun er sex, kjør på!

Anonymous poster hash: 15c3f...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...