Gå til innhold

Hvordan skrive egenerklæring? (Lånekassen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har blitt tatt ut i kontroll av lånekassen og må skrive en egenerklæring på at jeg har bodd sammen med samboeren min høsten 2014. Jeg har aldri skrevet en egenerklæring før. Hvordan skal jeg formulere meg?

På forhånd takk!



Anonymous poster hash: 92c41...a5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortelle hvor du bor, hvor lenge du har bodd der, kanskje noe om situasjonen. At han skriver under på erklæringen, at du skriver under, også fikk jeg informasjon på telefon av lånekassen at det også er veldig fint å ha et vitne i tilllegg til dere to som skriver under. Så er det bare å sende



Anonymous poster hash: 2e026...054
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte det opp som et formelt brev, også forklarte jeg bosituasjonen. Jeg har heldigvis betalt fast leie til samboer i hele 2014, så jeg sendte med en kopi av kontoutskrift som beviser dette. I tillegg har samboer skrevet en erklæring for hånd som han har signert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte det opp som et formelt brev, også forklarte jeg bosituasjonen. Jeg har heldigvis betalt fast leie til samboer i hele 2014, så jeg sendte med en kopi av kontoutskrift som beviser dette. I tillegg har samboer skrevet en erklæring for hånd som han har signert :)

Kan du være så snill å poste en mal, uten personlige opplysninger selvfølgelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg ha med kontaktinfo til samboer?

Anonymous poster hash: 92c41...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jeg ha med kontaktinfo til samboer?

Anonymous poster hash: 92c41...a5e

Du bør, i tilfelle de vil ta kontakt. De tar nok ikke kontakt, men er jo vanlig å gi telefonnummer, slik at de kan ta kontakt om de føler det er nødvendig

Anonymous poster hash: 2e026...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg ha med kontaktinfo til samboer?

Anonymous poster hash: 92c41...a5e

Jeg tok kun med navnet og personnummeret hans. Og selvsagt adressen da :P Men kan kanskje være lurt å ta med tlf.nr hans f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...