Gå til innhold

Boliglån ung i Sparebank1 noen som vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.. Om det er alderen på den yngste som teller?

Har boliglån i danske bank, der er det alderen på den yngste som teller, det samme i klp.

Skal bytte til sparebank1, har møte i banken til uken, men glemte å spørre om vi fortsatt får boliglån ung som vi nå har i danske... Mannen er 36 og jeg er 30.

En forutsetning for å bytte er jo at vi går boliglån ung også der, ellers holder vi oss til danske, selv om de er kjemisk renset for ny teknologi og smarte nettløsninger...

Så, noen som vet?

Anonymous poster hash: e7aa5...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min er eldre enn meg, og eldre enn grensen de har. Men sålenge jeg var innenfor når vi tegnet lånet var det ikke et tema engang :)

Anonymous poster hash: 1437f...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør banken...? Forstår ikke hvordan denne logikken gikk deg rett forbi.,

Den gikk meg ikke rett "forbi".

Både danske, som vi har nå, og klp har som policy at den yngstes alder teller. Tok det som en selvfølge egentlig, men de nevner ingenting om det på sine nettsider, noe andre banker gjør. Derfor jeg spurte, istedet for å vente til mandag med å få svar fra banken, og deretter eventuelt avlyse avtalen på tirsdag.

Hjelpes for et svar, klassisk KG! Her kan man ikke spørre om noe uten å få sure oppgulp til svar. Forøvrig svarte du heller ikke på mitt spm, du driver med avsporing.

Anonymous poster hash: e7aa5...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gikk meg ikke rett "forbi".

Både danske, som vi har nå, og klp har som policy at den yngstes alder teller. Tok det som en selvfølge egentlig, men de nevner ingenting om det på sine nettsider, noe andre banker gjør. Derfor jeg spurte, istedet for å vente til mandag med å få svar fra banken, og deretter eventuelt avlyse avtalen på tirsdag.

Hjelpes for et svar, klassisk KG! Her kan man ikke spørre om noe uten å få sure oppgulp til svar. Forøvrig svarte du heller ikke på mitt spm, du driver med avsporing.

Anonymous poster hash: e7aa5...2d4

En bank som ikke er oppe i helger?? Da hadde jeg byttet bank ASAP.

Jeg har DNB. Jeg er 28, og pappa er medlåntaker... Jeg har DNB Ung afaik.

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er yngste person som teller i Sparebank1. Mannen er snart 40, og er hovedlåntaker, og vi har boliglån ung siden jeg er 29 og medlåntaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er yngste person som teller i Sparebank1. Mannen er snart 40, og er hovedlåntaker, og vi har boliglån ung siden jeg er 29 og medlåntaker.

Tusen takk for et oppklarende svar :)

Anonymous poster hash: e7aa5...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bank som ikke er oppe i helger?? Da hadde jeg byttet bank ASAP.

Jeg har DNB. Jeg er 28, og pappa er medlåntaker... Jeg har DNB Ung afaik.

Haha, pappa betaler? ;)

Anonymous poster hash: 24c4f...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...