Gå til innhold

Se hit: Gutter og jenter som er eller har vært i langvarig forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere det kan bli kjedelig å ha sex med den samme personen over tid, eller er det mest positivt fordi dere vet hva hverandre liker osv? :) Er dere flinke til å variere/eksperimentere/overraske hverandre? Jeg har aldri vært i et langvarig forhold og er redd for at en mann skal bli "lei" av meg, ikke tenne på meg og lignende..

J22



Anonymous poster hash: b1184...3a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fallerifallera

Jeg syntes det absolutt er det beste! Men lærer hverandre å skjenne, og vet akkurat hva den andre liker. Så lenge man varierer litt, og prøver nye ting vil man neppe gå lei :) I tillegg til å du elsker/er glad i vedkommende, og da blir sexen mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å havne i en rutine når man har sex med samme personen, så det kan være en fin ting å prøve å finne på nye ting og leke litt sammen. Samtidig så er det fantastisk å ha èn person som kjenner deg godt og som vet hv dul iker og hvilke knapper man skal trykke på. Det viktigste er å ha det gøy sammen og kose seg med hverandre, sex er ikke det viktigste hele tiden :)

Endret av Drømmespill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Har aldri hatt så god sex som jeg har nå etter tre år med samme mann. Vi eksperimenterer fortsatt med nye ting, pusher grenser, overrasker hverandre etc hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det kan bli kjedelig, derfor man må være spontan og leken. Ikke gjøre det til en plikt eller vane, og ha kjappiser og sex på tilfeldige tider :)



Anonymous poster hash: 912e1...1ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt så god sex som jeg har nå etter tre år med samme mann. Vi eksperimenterer fortsatt med nye ting, pusher grenser, overrasker hverandre etc hele tiden.

dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen menn som også vil svare? :)



Anonymous poster hash: b1184...3a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i to langvarige forhold. I det første forholdet var sexen helt fantastisk og vi var flinke til å prøve nye ting. Dessverre ble jeg lagvarig syk og utredet for bla Vestibulitt. Disse plagene gikk ikke over før forholdet tok slutt.

I det andre forholdet var det veldig greit det første året ca. Deretter dabbet det helt av, og gikk over til plikt-sex. Sååå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder kan det bli litt kjedelig, men min mann liker å se meg med andre menn også, så jeg får litt spenning og variasjon med det. Vi har prøvd swinging og sex med andre par, men da er han litt for tilbakeholdende så det har blitt med et par ganger. Vi prøver ellers litt ulike rollespill og stillinger for å gjøre det litt spennende, men vi faller nok tilbake til en rutine etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen har vært sammen i 14 år og har masse sex fortsatt, det har vi hatt hele veien- og begge erenige: vi blir aldri lei!!! Hverken av hverandre eller av sex md hverandre ;)

skjønner ikke alt maset om å eksperimentere, i en travel hverdag med unger ofrister på jobb står ikke sexeksperimenter på toppen av prioriteringslista. Derimot prioriterer vi sex flere ganger i uka/annenhver dag, og for oss er sex med våre få favorittstillinger mer enn nok. Ikke det at vi ikke kan eller vil eksperimentere også, kan jo skje i blant. men hverdagssexen skal man ikke kimse av. Det er viktig for oss begge, for forholdet vårt og dagshumøret :) deilig.

Mannen min sier stadig at jeg er hans erotiske drøm, og han er min. tenner på hverandre, tiltrekkes av hverandre, elsker hverandre. Og da blir man vel ikke lei.. ikke vi i alle fall.



Anonymous poster hash: 4e152...ae6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, både og. Det er klart en kan kjøre seg fast i et mønster fordi man vet det funker, og man må kanskje legge mer effort i det for at det skal være spennende enn en må med en ny partner. Har nå hatt samme mann i 6 år, og kan ikke si jeg synes sexen er kjedelig eller ensporet. Men det krever jo at en snakker sammen, tørr å prøve nye ting osv.



Anonymous poster hash: 837b0...9ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i over 10 år, det krever mer fantasi og mer innsats, og det gir nye muligheter, derfor er det heller ikke kjedelig.



Anonymous poster hash: fdeaf...be6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere det kan bli kjedelig å ha sex med den samme personen over tid, eller er det mest positivt fordi dere vet hva hverandre liker osv? :) Er dere flinke til å variere/eksperimentere/overraske hverandre? Jeg har aldri vært i et langvarig forhold og er redd for at en mann skal bli "lei" av meg, ikke tenne på meg og lignende..

J22

Anonymous poster hash: b1184...3a3

Ikke kjedelig i det heletatt, det blir hva man gjør det til. Jeg elsker samboeren min og sexen er fantastisk.

Vi ekspriminterer og prøver ut nye ting hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det absolutt er det beste! Men lærer hverandre å skjenne, og vet akkurat hva den andre liker. Så lenge man varierer litt, og prøver nye ting vil man neppe gå lei :) I tillegg til å du elsker/er glad i vedkommende, og da blir sexen mye bedre.

Åja så dere holder på med sånn dirtytalk da eller? :biggrin:

Sorry måtte bare heheehehhehe :legrine:

Anonymous poster hash: a2fdf...343

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg være den negative, for sexen her blitt kjedelig, men samboeren min er ikke lei. Det er bare jeg som synes at det er blitt kjedelig og en vane.

For at man skal fortsette å ha god sex, så må man vel prøve nye ting og være enige om hva som er god sex.

Anonymous poster hash: ad409...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fallerifallera

Åja så dere holder på med sånn dirtytalk da eller? :biggrin:

Sorry måtte bare heheehehhehe :legrine:

Anonymous poster hash: a2fdf...343

Tja, nå går det an å prate om sex uten at det blir dirtytalk, men for all del :ler: Er dessverre ikke noe "dere" for øyeblikket da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...