Gå til innhold

Gjør dette meg til et dårlig menneske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har botox! Og er 29 år. Gjør det meg til et så utrolig dårlig menneske? Dårligere enn de som utnytter, lyver, skader andre på en eller annen måte...?

I og med at det gjør meg til en vandrende målskive, bare fordi jeg har tatt botox... Går sjeldent til frisør, farger ikke håret osv...

Ikke engang mamma ser at jeg har gjort noe, annet enn at hun sier at jeg ser opplagt ut.., så hva er det som er så grusomt med det, at folk mener det er grunn til å gjøre meg til en snakkis, og gjør at folk føler seg bedre enn meg....

Hvorfor hater du folk med botox?

Anonymous poster hash: de596...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater ikke folk med botox. Men synes det er rart at folk ikke er fornøyde. Må være slitsomt.

Anonymous poster hash: c5e9c...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke folk med botox. Men synes det er rart at folk ikke er fornøyde. Må være slitsomt.Anonymous poster hash: c5e9c...0f2

Men jeg er jo veldig fornøyd :) og ønsker å beholde ansiktet som jeg er fornøyd med. Gir meg en veldig god følelse å føle meg fresh. Ser jo på ingen måte fake ut.

Men det er fint at du ikke hater folk pga det, men dessverre er det mange som føler at hvis man har tatt botox så er det helt andre "regler" for hva som er greit å si og mene om den personen... Og at man "ber" om det.... Samme greia med de som har tatt restylane (de fleste kan man ikke se det på heller... Man ser det som regel bare hvis jobben er gjort dårlig).

Anonymous poster hash: de596...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne operere "hele kroppen". Så lenge du er snill og grei, så er du et godt menneske. Ikke bry deg om folk som dømmer deg! De har ingenting med det å gjøre!

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox i en alder av 29? Galskap.



Anonymous poster hash: 9e4a2...a59
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot folk som har tatt botox, men har hørt at man kan miste noe av ansiktmimikken o.l. av det, og det er ikke noe pent! Synes botox er noe man eventuelt kan vurdere når man er eldre. Du er 29 år og har sannsynligvis ikke fått så mye rynker enda, og tror ikke det er så effektivt som forebygging av feks rynker.



Anonymous poster hash: 028af...ad9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes da ikke ikke man er noe dårlig menneske, men jeg synes det ødelegger ansiktet. Jeg har absolutt ikke noe imot plastisk kirurgi hvis man føler det er noe man virkelig trenger. Men det må ikke overdrives. Ansiktet har så mange muskler og trekk som man ser når man kommuniserer med folk, og når personen ikke man bevege ansiktet ordentlig,så ser det rett og slett merkelig ut. Og disse folkene ser det ikke selv, men det synes veldig godt for andre, selv om det bare er litt som er sprøyta inn i leppa el.

Og 29 er for ungt for botox i mitt hode. Det er ikke snakk om å synes du er et dårlig menneske, men de synes rett og slett det er unødvendig. Dessuten er linjer med på å gjøre et ansikt vakkert, og gi det karakter. Man skal være veldig forsiktig(edit.) med å gjøre inngrep der.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør deg ikke til et dårligere menneske. Du har dine grunner og hvorfor du har lyst til det. Du om det. Men om andre mener at de ikke kunne tenke seg det, er det helt ok også. De om det de mener. Du om det du synes. Ingen har rett til å dømme selv om vi har forskjellige meninger.

Jeg respekterer alle som gjør det, og ser ikke på de som dårligere mennesker. Men selv har jeg mer sansen for mennesker som ikke gjør kunstige ting for å fremme "skjønnhetsidealet". Tiltrekkende med folk som er fornøyd med utseende slik de er. Og akkurat det med alderstegn som rynker er i mine øyne bare fint hvis de ellers tar vare på seg selv og har en sunn og glad utstråling. Synes ikke om den trenden at det er om å gjøre å se ung ut. Man er den alderen man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot folk som har tatt botox, men har hørt at man kan miste noe av ansiktmimikken o.l. av det, og det er ikke noe pent! Synes botox er noe man eventuelt kan vurdere når man er eldre. Du er 29 år og har sannsynligvis ikke fått så mye rynker enda, og tror ikke det er så effektivt som forebygging av feks rynker.

Anonymous poster hash: 028af...ad9

Det er faktisk veldig effektivt som forebyggende. Jeg tar botox i panne ca hver 7 mnd nå, begynte med det i slutten av tyveårene nå er jeg straks 34. Jeg har ikke antydning til rynker i panne og mellom øyebryn selv om botoxen er ute lenge :) derimot hadde jeg rynker der flere år før jeg begynte med botox.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig effektivt som forebyggende. Jeg tar botox i panne ca hver 7 mnd nå, begynte med det i slutten av tyveårene nå er jeg straks 34. Jeg har ikke antydning til rynker i panne og mellom øyebryn selv om botoxen er ute lenge :) derimot hadde jeg rynker der flere år før jeg begynte med botox.

Og jeg har aldri tatt noe som helst og er 43, har til og med _slurvet_ med å smøre huden!!! Jeg har ingen rynker! Mon tro om jeg kan ta patent på det?

Anonymous poster hash: 28a62...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg blir oppgitt over flere tråder i KG med heading-innholdet: " Et jeg et dårlig menneske " som er forårsaket av hvordan trådstarterne føler seg utsatt og nærmest forfulgt i dagliglivet pga noen valg de har tatt som visse mennesker ikke kan respektere. Uttrykket: " Er jeg et dårlig menneske " beskriver hvor vondt de har det.

Til Ts: At du tar kosmetiske inngrep beskriver på ingen måte hvor godt eller dårlig mennesker, om du viser respekt for dine medmennesker, om du er sympatisk eller ikke, om du bryr deg om andre eller ikke....Disse er kvaliteter som kommer innenfra.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har aldri tatt noe som helst og er 43, har til og med _slurvet_ med å smøre huden!!! Jeg har ingen rynker! Mon tro om jeg kan ta patent på det?

Anonymous poster hash: 28a62...573

Da har du bra gener. Ikke alle er like heldige. Hvordan har dine gode gener noe relevanse til denne tråden egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har botox å gjøre med om du er et bra menneske eller ikke? Jeg farger håret, er jeg et dårlig menneske da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...