Fibonacci Skrevet 18. februar 2007 #3581 Del Skrevet 18. februar 2007 Så gøy med scrapping! :-D Håper dere slipper unna sykdommen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3582 Del Skrevet 18. februar 2007 La Traviata Ja scrapping er bare såååå gøy. Hadde ikke trodd jeg skulle bli bitt av den basillen jeg, men når det først var gjort så var det virkelig gjort altså. Det er så avslappende og koselig og sitte og jobbe med sidene. Og vi er flere venninder som synes det er kjempegøy. Og da koser vi oss sammen enkelte kvelder mens bilder, papirer og stæsj flyter over hele bordet Klokka er snart elleve og jeg burde vel tenke på sengen etterhvert. Synes det er så kjipt at disse helgene går så enormt fort bestandig. Men har fått ryddet og ordnet det meste av huset i dag. Gleder meg til å legge meg på skinnende soverom med deilig nytt sengetøy på. Og har lagt sammen og stablet på plass hauger med klær, ryddet kottene, ryddet barnerommene, ryddet loftsstuen, vasket badene og kjøkkenet. Jammen har jeg vært flink i dag (skryter uhemmet av meg selv ) Martine har hjulpet meg litt også. Hun elsker å få være med på slikt. Støvsuger og tørker støv så det koster. Hun er en skikkelig liten huslig frøken. Og munnen går i ett hele tiden. Hun prater og prater. Også synger hun - nå kan hun utrolig mange sanger. Hver kveld før hun sovner synger vi noen forskjellige sanger. blant annet "vi har en tulle" og den kan hun nå alle 5 versene på og synger sammen med meg. Tror jeg må filme henne på video en kveld for hun er så morsom der hun ligger.Og stakkars den som prøver å hoppe over ett værs da får vi jammen høre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. februar 2007 #3583 Del Skrevet 18. februar 2007 Hihi,så herlig Martine er. Husker da vi møtte dere i mai,jeg kunne se det på henne at det var mye prat og sang som bare verka etter å komme ut. Du burde absolutt filme henne, sånne ting er så artig å ha i ettertid. Jeg er full av kake,og litt høy på sukker,men skal prøve å se om jeg klarer å legge meg nå, det er sant, helgene bare koster avgårde i et sinnsvakt tempo, de burde var myyyye lenger,for det er jo så koselig når man kan tilbringe hele dager sammen og gjøre kjekke ting. Håper uansett du får en bra start på uken,kjære Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3584 Del Skrevet 19. februar 2007 Lillelou Høy på sukker hørtes deilig ut for en som er på slanking Måtte dra hjem fra jobben i sted med en liten jente som har 40 i feber. Søren heller, kan ikke mine små også holde seg litt friske innimellom. Ja ja i morgen får mannen ta sin tørn om hun må være hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2007 #3585 Del Skrevet 19. februar 2007 stakkar Charmisen! Nå syns jeg du har hatt nok sjuke unger for ei stund,ja. Jeg er skikkelig lei av kaker nå,og er også snart på slankern. Jeg kan jo ikke se ut som en vandrende michelinmann når jeg skal gifte meg,heller,så det er bare å stå på,tenker jeg. Godt jeg ikke er i stand til å tenke på sjokoladekake uten å bli kvalm, ihvertfall. God bedring til lille Martinesnupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. februar 2007 #3586 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei snuppa mi!! Så innmari flink du er til å gjøre husarbeid da vennen!! Jeg er skikkelig imponert! Hvor tar du energien ifra egentlig!? Det høres skikkelig gøy ut med scrapping..jeg har ikke prøvd "skikkelig" enda..jeg holder meg til min egen form for scrapping..jeg klipper og limer og pynter direkte i fotoalbumene! Synes det funker helt greit, og det er utrolig gøy..men jeg har jo aldri energi til sånt!! DU slanke deg?? Iallverden?! hvorfor det?! Du er nydelig akkurat som du er vennen!! Og du...innom i boka mi og frister meg med ?! Jeg ble ikke LITT misunnelig engang! Jeg ofrer det så gjerne!! tenkte se om jeg fant en god alkoholfri en faktisk..så jeg kan kose meg med en gang i blant! Ikke noe krise om jeg ikke finner det heller..jeg klarer meg godt uten! Ser for meg tulla deres som ligger og synger...enig med Lillelou, det er utrolig artig å se sånne filmer i ettertid..så nå må du bare rigge opp kameraet vet du!! Håper du får en fin tirsdagskveld snuppa!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3587 Del Skrevet 21. februar 2007 Lillelou Kos deg med kakene du - du er jo så skjønn uansett Madden Den energien kommer bare sånn innimellom du-den er desverre ikke så lenge der om gangen. Det er litt dumt igrunn. Men når våren kommer er nok energien mye bedre heldigvis-og den kommer jo snert ikke sant? (selv om vi våknet til snø i dag ) Er hjemme med Martine i dag og snart avgårde til legen min med henne. Fortsatt feber og dårlig og jeg vil at noen skal lytte på henne. Heldigvis får jeg alltid time på dagen hos fastlegen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. februar 2007 #3588 Del Skrevet 23. februar 2007 Hvordan gikk det med Martine hos legen vennen? Nå synes jeg jammen at dere skal slippe noe mer sykdom på en laaaang stund! Det er skikkelig kaldt her også, og jeg lengter så sårt etter sommeren nå! Er utrolig lei av å ....for med denne årstiden så følger jo allverdens forkjølelser og elendighet! Usj... Men nok klaging fra meg...tror jeg må legge meg og prøve å stå opp med den andre foten jeg altså!! Ha en flott fredag vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2007 #3589 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei snupsi! Håper det gikk bra med Martine hos legen. Her er det skikkelig , og både hund og lou liker seg best innendørs i dag. Pinny har løpetid,men driter en lang mars i parrings under sånne omstendigheter. Håper dette er vinterens siste krampetrekning,og at vi snart seg begynnelsen på våren-ihvertfall lengter jeg intenst etter den. løøøøøøøv ju tuuuu,Charmisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3590 Del Skrevet 23. februar 2007 Madden Hun har nok en skikkelig infeksjon og feberen er like høy ennå. ikke spiser hun og vakten raser ned. Ikke så kjekt med tanke på at hun er tynn fra før av. veide henne i går og nå er hun bare knappe 10 kilo. Ikke så mye akkurat.Også blir hun jo helt uttørket når hun ikke vil drikke heller. Og når hun først får seg en infeksjon så blomstrer jo astmaen også. Men men vi begynner jo å bli vant til det etterhvert da. Hele tiden noe liksom. Lillelou Lengter etter våren her også. Hi hi stakkars pinny, det er harde tider for henne. Håper du er inne og koser deg i varmen og ikke løper ute og Jeg har akkurat bakt boller og får vel gå ned og putte de i ovnen. Håper Martine vil ha en når hun våkner. Har jo nesten ikke spist eller drukket på en uke og ser temmelig skarl ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2007 #3591 Del Skrevet 23. februar 2007 Ekstra klem til lille Martinesnupp Håper hun hadde matlyst og fikk i seg dine deilige hveteboller. Skjønner det må være tøft å være mamman når ungene er så dårlige. Sender massevis av friskstøv nedover,og håper det hjelper. Skulle sett Pinny nå,forresten.Hun har på seg en artig svart "truse" og all pelsen stritter ut på alle sidene rundt.Festlig syn. *lusker meg ut herfra ettersom jeg er så frekk at jeg morer meg på min stakkars hunds bekostning... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 23. februar 2007 #3592 Del Skrevet 23. februar 2007 Innom og sier hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. februar 2007 #3593 Del Skrevet 23. februar 2007 *snikleser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. februar 2007 #3594 Del Skrevet 24. februar 2007 Gleder meg til sommeren jeg også! Nok vinter og nok sykdom og drit nå! Håper Martine friskner til nå, ønsker dere en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. februar 2007 #3595 Del Skrevet 24. februar 2007 Stakkar Martine!! Håper at hun kvikner til igjen snart, det må være helt forferdelig å sitte hjelpeløs når hun er så dårlig! Håper inderlig at hun får i seg litt mat og drikke de neste dagene da...da kanskje hun blir litt kvikkere om ikke annet! Man blir jo så slapp av matmangel! Sender over masse god-bedring- og bli-frisk-støv! og selvsagt en kjempefin til verdens flotteste Charmina..som også må være den tapreste mamma'n jeg kjenner! Du imponerer meg stadig vennen!! Håper inderlig at helgen blir bra! Kos dere innendørs med :kaffe: og boller! Jeg fikk forresten utrolig lyst på hveteboller nå..... Tenker masse på deg vennen!!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3596 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Lillelou Det var ikke mye bolle hun spiste desverre, mens resten av familien slettes ikke hadde problemer med å få de ned i magen.Måtte le når jeg leste om Pinny ser henne for meg. Husker når hunden min gikk rundt sånn.Litt av et syn egentlig. Zevon cr@sh bare snikles du La Traviata Blir du med og overvintrer på en sydhavsøy neste vinter eller?Vi og ungene så kanskje vi slipper alle disse basseluskene som stadig kommer vår vei! DET hadde vært noe det! Madden I dag har hun så og si ikke feber. Også må vi le litt av henne for hun er så hes etter all hostingen at hun høres ut som en voksen mann når hun snakker.Takk for fine ord vennen , de varmet skikkelig hos en sliten mamma. Fått vært litt rundt i byen i dag og hatt litt tid for meg selv. Trenger vel ikke si at det var vidunderlig. kjøpte masse fint til ungene og litt til meg selv. Blir jo helt yr når jeg ser alle de fine vårklærne i butikkene nå. Også ble det selvfølgelig litt mere scrappe utstyr. Sukk får visst aldri nok av det. Nå er mannen og Henrik dratt på slalom. Håper de får litt fin tid for seg selv de også. Endret 24. februar 2007 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3597 Del Skrevet 24. februar 2007 Her er scrappet side av Martine som baker i julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. februar 2007 #3598 Del Skrevet 24. februar 2007 Wow! Så flink du er med scrapping! jeg har ikke prøvd sånt ennå, jeg... Men det ser veldig moro ut! God lørdagskveld, og takk for koselig hilsen i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3599 Del Skrevet 24. februar 2007 Cr@sh Er nok ikke så erfaren jeg heller, dette er den andre siden jeg noen gang har scrappet da. Men det er utrolig gøy, og koselig å lage hvert sitt fine album til ungene som de kan få med seg når de en gang forlater redet. Lørdagskvelden er snart over - helgen raser jo bare avgårde. Gutta hadde storkost seg på ski. Martine er blitt bedre, nå håper jeg bare at hun begynner å spise snart. Satte henne på vekta før hun la seg og nå veier hun bare ni kilo. Ikke mye akkurat. Hun har nå nesten sluttet å si mamma til meg kaller meg bare for navnet mitt-sikkert fordi alle ungene i barnehagen sier det og hun tar etter. Håper virkelig hun begynner å si mamma igjen - nå føler jeg meg jo nesten som stemoren eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3600 Del Skrevet 25. februar 2007 Gutta er reist på slalom igjen, og Martine sover. Fikk selv sove lenge i dag og det gjorde utrolig godt. Regner med å være tilbake på jobb igjen i morgen. Ellers er vi begynt å lure litt på om vi skal reise til Paris i sommer. En uke eller noe sånt. Har ikke bestemt noe ennå. Har aldri vært der før, og det er jo en god del for ungene der også.Men det er jo sikkert fult nok i Eurodisney i høysesongen da-men det er jo da skolen er stengt og vi kan reise. Vi får tygge på det en stund til. henrik hadde iallefall syntes det var helt toppers om vi dro dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå