iingvild Skrevet 4. juli 2006 #3021 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei! Kjempe fine bilder, og det så ut som en super sykkelhenger! Håper du får en kjempe fin sommerferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3022 Del Skrevet 4. juli 2006 Lillelou Hengekøye høres vidunderlig ut snuppa.Her har det nesten vært for varmt i dag. Flyktet inn rett som det var jeg- men nyter det jo også da.Men hadde likt å hatt basseng i hagen i dag gitt. iingvild Ja den er jeg kjempefornøyd med! Henrik, Martine og jeg var på sykkeltur klokka ni i morges (og dette kalles ferie ) Det var kjekt med hengeren bak, og man merket jo knapt at man hadde den med. veide jo ikke noe jo. Martine så ut til å trives også. I morgen tidlig tenkte ungene og jeg og dra en tur til byen.Må ordne med nytt skattekort og vandelsattest før jeg begynner i jobben. På ettermiddagen skal vi en hel vennegjeng på Picknik og det gleder jeg meg til. Nå MÅ jeg finne senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juli 2006 #3023 Del Skrevet 4. juli 2006 Er innom og klemmer på verdens beste Charmina! For en fin sykkelhenger! Det blir fin trim å sykle til jobben med den der tenker jeg. Så ut som Martine koste seg veldig også! Og for en nyyydelig klematis! Hvilket kamera er det du har fått deg? Jeg ønsker meg digitalt speilrefleks... men det kan jeg nok bare drømme om foreløpig! Kos deg med piknik i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 5. juli 2006 #3024 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei på deg Måtte bare innom i boka di og hilse på. Så nydelig datteren din er __ Bellanice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 6. juli 2006 #3025 Del Skrevet 6. juli 2006 Sykle forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. juli 2006 #3026 Del Skrevet 6. juli 2006 Den sykkeltilhengeren var kjempefin. Viste ikke at det fantes slike for bare ett barn. Trodde alle var like jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 6. juli 2006 #3027 Del Skrevet 6. juli 2006 Så flotte bilder! *koser meg når jeg ser på de* God sommer Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juli 2006 #3028 Del Skrevet 7. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #3029 Del Skrevet 7. juli 2006 God helg snuppi! Høres ut som det blir en bra helg! Kose deg med snuppeluppa og smukkassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 7. juli 2006 #3030 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei Charmina Innom og titter litt jeg. Litt lenge siden sist nå. Den sykkelhengeren var kjempefin da, og Martine er jo helskjønn Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. juli 2006 #3031 Del Skrevet 8. juli 2006 Så masse koselige bilder å se på i dagboken din. Ønsker deg en riktig flott ferie. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #3032 Del Skrevet 8. juli 2006 Drar du ikke snart på ferie, snuppa? Er det noe spesielt vi bør se i Bergen? Tenkte å dra til Akvariet, stikke på stranda om været er fint, Lagunen, og så må vi selvf. på Fisketorget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 9. juli 2006 #3033 Del Skrevet 9. juli 2006 Så flotte bilder, Charmina!! Blomsten var aldeles nydelig, klart og fint bilde! Og Martine er jo også kjempeskjønn, men det var jo ikke noe nytt da! Likte sykkeltilhengeren, den så veldig grei ut! Ønsker deg en riktig fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. juli 2006 #3034 Del Skrevet 9. juli 2006 Så mange fine bilder!!! Den prinsessa di blir jo bare søtere og søtere for hver dag som går Tenker hun ligner på mammaen sin Vi har endelig ferie og er på besøk hos min far. Fotballkamp og deilige jordbær. Helt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #3035 Del Skrevet 9. juli 2006 La Traviata Ja hengeren er helt topp den. Kameraet jeg har kjøpt er et Canon EOS 350D og jeg er kjempefornøyd med det. Det er litt mindre og nettere enn enkelte kamera i samme klasse. Har kjøpt zoom 17-200 og den er jeg også veldig begeistret for. Den dekker det meste av behov. Bellanice takk for fine ord Bustetroll kjører veldig forsiktig Pi@ Bertine God sommer til deg også vennen Lillelou Epica fin helg ja Cecilia Ja den er helt super! Takk for fine ord. Jeg skal legge ut bildene av gullungen din i boka di etterpå for nå er de kommet og hun er jo bare helt til å spise opp da Mayamor Kjekt å se deg vennen Phebs Jo nå er det bare en uke igjen til vi reiser.Akvariet er kjekt,Lagunen har jo bra utvalg og det er jo også masse små fine butikker i sentrum. Fløyen er topp i fint vær.Masse å se her egentlig. Jeg forelsket meg helt i denne byen første gangen jeg var her som 17-18 åring.Leeeenge siden det nå Epona Ja veldig fin bloms, og nå er det masse av dem ute i en diger krukke. Den vokser så utrolig fort.Elsker Klematis og kunne tenkt meg mange flere typer. Glossy Søtere og villere Hun holder oss i ånde hele dagen den frøkna der. Phuuuu.Klatrer og klyver og finner på det utroligste.Fotball og jordbær er jo en fin kombinasjon. Ååå så mange koselige hilsner å komme tilbake til. Har rett og slett ikke hatt tid til nettet disse dagene.Plutselig er det jo legge tid. Er ute hele dagen og stuptrøtt når kvelden kommer. Men har gjort masse kjekke ting i det siste. -grillet med gode venner -vært på nabofest/middag (alle jentene på omtrent samme alder i gata ,utrolig kos) -bytur -tilvenningsdager i barnehagen -bowling med klassevenn av Henrik og resten av familien hans -sykkeltur -picnik Men nå er det slutt på finværet da og det har bare bøttet ned.Synes godt det kunne vært sol en uke til jeg. Det hadde vært så deilig.Men skal ikke klage da, om en uke er vi jo nede i varmen.Gleder meg veldig. Ellers har nå Martine fått flere blå merker, slått hull i hodet og også i dag klatret og falt (fant plutselig stort rødt merke bak i hodet igjen) Den ungel er en skikkelig klatremus, og det dumme er jo at hun ikke lærer på det samme hvor mye hun slår seg. Det er to tårer, et lite "Au mamma- datt" også er det påan igjen.Hun er en skikkelig hardhaus og det skal mye til før hun gråter. Henrik gråter jo mer på hennes vegne da han blir så lei seg og redd når hun faller slik.Selv er jeg jo mest redd for tennene hennes slik som hun farer avgårde. Mannen ser fotball finale og jeg sitter her og oppdaterer meg litt imens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. juli 2006 #3036 Del Skrevet 9. juli 2006 Så nydelige bilder. Hun er jo blitt så stor og flott Martine jenta. Skikkelig sjarmtroll det der Håper dere får kost dere masse i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #3037 Del Skrevet 10. juli 2006 Først nå så jeg bildene, så SØT hun er !! Skjønn i sykkelhengeren Uffda stakkars lille snuppa som slår seg sånn.. Skikkelig apekatt? Planer for uka? Her regner det... Sommer... Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #3038 Del Skrevet 10. juli 2006 Monja kos å se deg igjen-koser oss masse og nyter sommeren Epica Ja hun er virkelig en stor apekatt, høyt og lavt hele dagen.Kanskje det var de 3 mnd med p-piller som gav henne all den energien inne i magen min Mandag, og 6 dager igjen til vi drar. Regner litt ute, men ser ut som det klarner litt. I dag skal vi ut på landet og besøke noen slektninger av mannen. Der får ungene truffet litt sauer og det er alltid stas synes de så dyrekjære som de er. Etterpå blir det litt handling, fremdeles litt vi mangler før vi reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #3039 Del Skrevet 10. juli 2006 Venter på at lille frøken fryd skal våkne fra duppen sin. Men hun ser ut til å kose seg oppi senga med alle kosedyrene og putene sine hun ja.Hun bare må ha med seg to mus og en katt oppi senga pluss en pute som hun tygger på. Den ene musa får også gjennomgå av tennene hennes og ser ikke akkurat delikat ut innimellom. Den må hyppig i vaskemaskina. Men hun har liksom et lite rituale når hun blir trøtt. Da må hun først bite i noe også putter hun tommelen i munnen og suger for så å bite igjen. Slik holkder hun på en god stund og dette har hun gjort siden hun var liten baby. Er det ikke rart hva sånne små finner ut? Men vi vet nå iallefall når hun blir trøtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. juli 2006 #3040 Del Skrevet 10. juli 2006 Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå