Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Det var en nyyydelig kjole da! :hjerter:

Skjønner veldig godt at du måtte ha den!

Gleder meg til å gå berserk i fine kjoler når lillesøster kommer... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vennen!!

Godt å lese at du har kost deg i påsken. Det fortjente du. Men må jo si at jeg beundrer deg; har endelig litt tid aleine og du beg å male - dag og natt :ler: Kjenner jeg meg selv rett hadde det blitt tv i senga og små godt. Så du skal vel være glad du ikke er meg :ler:

Bra at tanna i gav tapt. Håper den holder seg i ro en stund til.

FOR en fantastisk kjole du har kjøp!!! Aldeles nydelig :)

Skal si du finner det.....

opps, nå er det Fruene!! snakkes vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!

Bare innom for å sjekke. Håper du har en koselig kveld. Er onsdag og lite artig på tv. Jeg bruker tiden på data jeg da :ler: Som vanlig.

Men nå er det fri helg og jeg skal stoooor kose meg!!

natta vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Ja jeg hadde nesten lyst på en jeg også, men den er ikke akkurat i min str da :ler: Også tviler jeg på at den hadde vært like søt på meg da........ :overrasket::ler:

Men selv far i huset syntes den var fin-og det sier litt altså!

La Traviata :klem: Ja du har litt å glede deg til der altså! Masse fint til sånne små frøkner ja! Særlig på nettet :sjarmor: (tror jeg må låse inn kortet mitt snart sukk....)

Glossy :klem: Ja det er litt typisk meg å begynne å styre med slike ting når jeg egentlig burde benyttet sjangsen til å bare slappe av. Men så er det bare det da at jeg irriterer meg grønn over ting som bare blir stående og ikke blir ferdig. Også blir jeg så happy da når det er gjort! ;)

Torsdag allerede - denne uka har virkelig flydd avgårde.Var oppe hos venninda mi i går kveld og gjorde siste finpussen på sangen og bildene vi skal ha med oss på festen i morgen.Gleder meg. Og før det var vi på besøk hos naboen rett bak som har fått gutt nummer 2. En uke i går og bare helt vidunderlig. Man får jo lyst på baby hver gang man holder en slik liten vidunderlig skapning

Nå må jeg spise litt mens de søte små sover!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk tatt deg litt igjen i påska og at du har det bedre med deg sjøl nå.

Nydelige bilder av nydelige barn du har lagt ut :hjerter:

Stoor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phobia :klem: Har det ikke så aller verst vennen. Det hjelper at det blir lyst ute og at våren er her. Alt blir litt lettere da. Høst og vinter er nok ikke helt min greie.....selv om høsten liker jeg jo også da. Men vinter derimot....... :forvirret: er ikke min greie.

Pi@ :klem: Har det nok litt bedre enn for noen uker siden. Men har fremdeles masse å tenke på da! Takk for kommentaren om bildene.Slikt liker en mamma vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har dere fått våren i Bergen? Her nede har vi hatt sol og skyfri himmel i noen dager, og det er så utrolig deilig å kunne lufte hårete i bare t-skjorte og lette sko. Og nå begynner snart grillsesongen også! :hoppe: Jeg skal nyte livet til fulle når jeg endelig er ferdig med eksamenene i mai. Håper på masse sol i Bergen også. Det er lov å håpe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:  klem fra et lite svin  :)

Hmmmmmm......Mademoiselle lou...... :klø: :klø: :klø:

Neeeeeeeeeeei, jeg kjenner da INGEN som heter det jeg

:plystre:

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp::Gjesp::Gjesp::Gjesp:

Huff jammen er det et slit å stå grytidlig opp etter en fest.

Hadde det utrolig gøy i går, men var ikke i seng før kl 03 og da er det ikke mye gøy når ungene våkner før fuglene har stått opp.

Mannen er kommet vel fram til London, og jeg kjenner jeg savner han veldig.

Nå er det frokosttid og etter det skal vi ut og handle litt.

Og solen skinner :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iingvild :klem:

Glossy :klem:

Epona :klem:

Tirsdag og en stille stund mens ungene sover søtt!

helga ble ganske hektisk og jeg må si jeg er glad jeg ikke er alene med ungene alltid. Merket godt at mannen ikke var her ja!

Fredagen var det jo 40 års fest hos en god venninde av meg som jeg også går i klubb med. Det var utrolig gøy. Jeg hadde diktet sang på 10 vers som vi sang for henne utkledd med boaer og digre hatter. kjempesuksess. etterpå viste vi fram masse bilder som vi hadde laget i powerpoint og folk lo jo så tårene trillet. Hadde satt henne sammen med diverse kjendiser og annet og det ble bare helt toppers. Jubilanten var så strålende fornøyd med innsatsen vår. Men gjett om det var hardt å stå opp igjen morgenen etter og ta seg av ungene kl 06? Så hele lørdagen gikk jeg bare rundt og gjespet.

Søndag var vi ute hele dagen og koste oss, masse naboer og unger ute.

Og i går kom mannen hjem fra London :hjerte: Og gjett om henrik var glad da han våknet i dag og fikk se pakken fra pappaen - 2 par fotballsko, fotball og snop. Gutten hadde jo stjerner i øynene.

I dag er det ikke så fint vær lengre og det skal visst bli regn litt senere.Men jeg får nå komme meg ut med ungen på en tur uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem har postet i dagboka mi gjennom tidene? (ide knabbet fra La Traviata :sjenert: ) : :Hehe:

294 La Traviata

201 Glossy

180 Lillelou

113 Sandra

107 Madden

93 Bertine

86 Epica

71 ¤Escada¤

70 Silje

58 Susanna

55 iss

51 Bustetroll

47 Vindelspev

40 Pi@

36 iingvild

33 Mayamor

32 Hulderjenta

30 Blodlilje

27 Lille Ballerina

20 Brunhilde

19 Phobia

18 Sirka

15 Cecilia

13 Nostagia

13 Litle Lady

12 Gjest

10 Epona

10 Bamseline

9 Ephemera

9 Fisken

8 Lykke

5 Tomine

4 Monja

4 Sky Diva

3 Othilie

2 Amina

2 Becca

2 Sommerfuglene

2 Meta

2 Hanni

2 Trille

2 Reddelinnea

2 Emei

1 Coral

1 Emma

1 Moonchild

1 Windy

1 Lillemor

1 Bizzy

1 Trulselinemor

1 Cappocino

1 Grooo

1 Linn3c

1 Vanessa

1 Olava

1 Mrs Potter

1 Mina

Oj det ble laaaaang liste! Jeg mistet jo mange sider av dagboka under omleggingen så det skulle vært mange flere på enkelte av dere da.

Utrolig koselig å lese hilsner fra dere alle sammen. Jeg har masse masse glede av dagboka mi

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...