Gjest Madden Skrevet 26. oktober 2006 #3381 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det kunne misforstås ja!! Jeg tenkte også litt på det når jeg så det innlegget! Håper du koser deg denne torsdagskvelden!! Har det snødd i Bergen forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3382 Del Skrevet 26. oktober 2006 La Traviata Ja jeg tror det er greit å kunne slikt, og ikke minst repetere det innimellom. Får jo kurs i barnehagen også til neste år. Men ville ikke vente så lenge. Og ja den episoden sitter virkelig i.Skulle tro han hadde englevakt den morgenen. Epica Ja han ble nesten kvalt av en diger drops som satte seg bom fast en morgen for en del år tilbake. Og det var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg oppdaget det også. Han var helt blå og det var en opplevelse jeg aldri glemmer. Mayamor så kos når du er innom Pi@ Bertine ja nå er hun heldigvis like fin igjen og sier hele tiden "mamma ikke dryppe øyet nå, Martine vil ikke" Madden snødde det Huff jeg kan ikke si at jeg ser fram til at det samme skal skje her nei. Jeg er ikke noen snøelsker akkurat. Men juleelsker er jeg og vil klart ha snø på julaften. Bustetroll Man på passe på hva man skriver skjønner jeg Epona så koselig den var Madden Ingen snø nei men det er blitt ganske kaldere i luften synes jeg. Ligger med varmepute på beina om natten (men det har jeg jo gjort siden august ) Så var torsdagen over også-dagene bare flyr. Har vært en tur på Lagunen (kjøpesenter) og kjøpt fleecedress til Martine pluss noen geniale votter som hadde glidelås på siden slik at det gikk an å få tommelen skikkelig inni der den skulle være.Men de kosta 200 da så de var jammen dyre. Men som sagt helt geniale. Til meg selv finner jeg aldri noe lengre synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3383 Del Skrevet 26. oktober 2006 Snart helg Og i morgen er det masse som skjer i barnehagen. Får tryllekunstner på besøk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. oktober 2006 #3384 Del Skrevet 26. oktober 2006 Så gøy med tryllekunstner! Både for store og små! Hva heter de vottene du fant til Martine? Hørtes veldig praktiske ut! Ha en god natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3385 Del Skrevet 27. oktober 2006 La Traviata Det var kjempegøy med trylling. Og særlig ble barna begeistret når det kom en levende kanin fram. De vottene er kjøpt på Reflex og merket er REIMA tec de var virkelig helt supre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2006 #3386 Del Skrevet 28. oktober 2006 Takk Charmina! Tror Brage må få noen sånne! :-D Håper dere har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2006 #3387 Del Skrevet 29. oktober 2006 Å så koselig med tryllekunstner i barnehagen da!!! Jeg er kjempefascinert jeg...selv om jeg skjønner at det finnes en naturlig forklaring på alt, så er det jammen meg gøy å bli 'lurt' av noen illusjoner en gang iblant også!! Føler meg så produktiv i dag, har tilogmed sendt deg en mail!!! *kjempestolt* Har ikke fått gjort noe av det jeg SKULLE gjøre i dag, men det får så være!!! Ha en flott søndag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3388 Del Skrevet 29. oktober 2006 La Traviata Ja de kan trygt annbefales. Og supre i barnehagen da - jeg hadde blitt veldig glad om alle ungene hadde hatt slike. For jammen tar det tid å finne og få på plass alle tommeltottene Madden Tusen takk for en utrolig koselig mail. Holder på med en jeg også, men det tar tid Jeg er også fasinert av trylling og blir lurt hele tiden for jeg skjønner jo ikke hvordan de får det til :klø: I går ble Henrik plutselig veldig dårlig av astmaen sin. Og det er bare grusomt å se hvor redd han blir når han nesten ikke får til å puste. Da har jeg bare så utrolig vondt av han. Måtte finne fram forstøverapparatet og hele sulamitten i går. Han kastet også opp masse slim. Stakkars lille gutten min. Hadde han sammen med oss i natt så det ble ikke akkurat masse søvn nei. Og i dag er også Martine godt asmatisk. Ikke noe kjekt i det hele tatt. Henrik er bedre men får jo gjevnlig doser på forstøveren nå i håp om at vi slipper en sånn natt til. Middagen er unnagjort, ungene leker litt sammen, mannen har byttet om dekk på bilen min :kys_2: og jeg har laget flere julekort og merkelapper. I går fikk jeg unna det meste av julegavene også Og ikke nok med det , de ligger nå sirlig innpakket i en stor kartong klar til å deles ut. Men har jo igjen flere da, og gjemmer alltid de nermeste til i desember for jeg vil jo ha noen å kose meg med når jeg har skikkelig julestemning også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. oktober 2006 #3389 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ikke noe hyggelig å høre om astmaen til Henrik og Martine Stakkars lille gutten og Martinemor.. Håper det ikke blir mange dårlige dager fremover.. De vottene hørtes jo geniale ut. jeg har selv vært på intensiv vottejakt i går, og endte opp med 3 vottepar (og det er i tillegg til de 4 parene vi har allerede ) Vi har et par forete regnvotter, et par strikkede akrylvotter (eller noe sånt), et par forede vanlige votter, vi hadde et par kjempefine strikkede ullvotter, men den ene er desverre mistet i barnehagen (selv om jeg hadde strøket på navnelapp ). Det var derfor jeg skulle ha fatt i votter i går, fordi jeg syntes vi måtte ha noen tynne ullvotter, de andre tjukke er jo så vanskelige å få få. Det fant jeg selvsagt ikke, før helt til slutt på et bruktmarked vi gikk forbi helt tilfeldigvis Hjelpes,..jaja, det skal ikke stå på vottebeholdingen i Sandrahus i all fall Hadde jeg ikke hatt alle dise vottene hadde jeg kunne forsvart et vottekjøp til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3390 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sandra artig å lese om alle vottene. Her i huset kjøpes det til stadighet luer. Martine har snart en skuff full av luer - og Henrik må stadig ha nye da de han har forsvinner på mystisk vis Nå sover de heldigvis begge to, men jeg er nok redd for at Martine kommer til å holde oss litt våken i natt da - hun er ganske tung i pusten stakkars liten. Kjekt å se deg Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. oktober 2006 #3391 Del Skrevet 30. oktober 2006 Innom med en klem! Votter og luer ja - det tar jo aldri slutt, jeg trodde jeg hadde kjøpt nok jeg men nei da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3392 Del Skrevet 30. oktober 2006 La Traviata nei er det ikke rart det der :klø: Fikk akutt time hos fastlegen med Martine i dag - hun var bare så tett og pustet så dårlig stakkars. Så nå er hun henvist videre til poliklinikken slik at disse lungespesialistene kan se på henne. Også fikk jeg lov til å gi henne medisin når hun er inne i dårlige perioder. Når jeg la henne i kveld hadde hun nå feber også på toppen av det hele.Håper hun ikke blir enda dårligere nå da. Ellers snakker hun som en foss for tiden og synger mange sanger - det er så gøy å høre på henne.Også er det jo så mange ord som blir så artige når hun ikke klarer å si de helt riktig. Og nå er hun kjempeopptatt av at hun skal på do for å tisse. "tisse på do mamma" sier hun også må vi sette henne der. Men hun har ennå ikke klart å få noe resultat da,men det er jo positivt at hun vil prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2006 #3393 Del Skrevet 31. oktober 2006 Huff,stakkars Henrik og Martine som sliter sånn! sender masse klemmer og gode tanker og håper at de blir bra igjen fort! Artig å høre om pratingen til den lille prinsessen.Må være fryktelig gøy når de begynner å bli flinke til å prate. Pinny prater jo ikke,da,men jeg føler at det jaggu meg ikke er langt unna.Hun har ihvertfall ganske mange forskjellige ansiktsuttrykk. Her er det en hvit og snøete start på dagen,og jeg skal avgårde tid byen etterhvert for å se etter litt juleting,og rett og slett bare kose meg.Med all snøen er det nesten like greit å late som om det snart er jul, da blir jeg ihvertfall i litt bedre humør av den. Håper du har det fint,kjære Charmis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 31. oktober 2006 #3394 Del Skrevet 31. oktober 2006 En stor klem til deg og småtrollene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2006 #3395 Del Skrevet 31. oktober 2006 Huff, stakkars barna dine som sliter med astma og stakkars deg også, Charmina! Håper det blir bedre fort! Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3396 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lillelou ja Pinne er nå helt spesiell da - nesten som et lite menneske i pels Og skjønne skjønne Lillelou som flyr rundt på butikker og styrer på for meg - det er jammen ikke verst altså Bertine La Traviata Ja det er ikke akkurat noe kjekt når ungene ikke har det bra. Og jeg får vondt inni meg i dagevis etter slike episoder som Henrik hadde i helgen.Men skal ikke klage i forhold til slik det var for få år siden når vi hadde ca 250 sykedager i året på han det var ganske slitsomt det. Gutta er på skøyter og Martine sover allerede. Hun tryglet om å få legge seg allerede klokka kvart på seks. Travelt på jobb også med flere av personalet som er syke. Men stortrives fortsatt og gleder meg til å gå på jobb hver eneste dag. Ungene og kollegaene er bare så supre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #3397 Del Skrevet 31. oktober 2006 Leste hos Epona at Martine kom endeeeel før termin.. Håper mi kommer snart også! Har flere kynnere idag enn jeg pleier, men er vel normalt. Håper du kooooser deg så søt som trygler om å få legge seg tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. oktober 2006 #3398 Del Skrevet 31. oktober 2006 Huffameg altså!! Det er vondt å lese om at både Henrik og Martine må slite slik med den hersens astmaen! Utrolig tøft for små kropper! Det er tapre unger du har..spesielt imponerer Henrik meg, han som både har gått igjennom og fortsatt må gå igjennom så mye, og samtidig klarer å være så tapper og positiv! Fantastisk liten fyr! Tenker masse på dere, og håper at Martine raskt kommer seg til igjen! Her er det full vinter nå, jeg må seriøst kjøpe meg nye brodder før jeg stuper! Bono er fæl til å dra meg avgårde iblant..og da er det greit å ha skikkelig fotfeste!! Gooood fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3399 Del Skrevet 31. oktober 2006 Epica Det blir kjempespennende å se når tulla di bestemmer seg for å komme ut til mammaen og pappaen sin ja. Å som dere kan glede dere Madden :klem:Ja Henrik er en fantastisk liten gutt. Han klager nesten aldri samme hvor ille det blir.Og han har jammen vert gjennom mye synes jeg.Han er nok litt lei selv innimellom av medisiner og sprøyter.Og det skjønner jeg godt.Men så har han hjerte til å si at han skulle ønske at søsteren slapp å få slikt fordi han er så glad i henne utrolig rørende synes jeg. Brodder er tingen det fikk jeg meg også når vi hadde hunden vår. Ikke særlig gøy å henge på slep etter en GD på glattisen uten det kan jeg love Og faktisk faller det noen snøfnugg utenfor nå til min store fortvilelse JEG LIKER IKKE SNØ!!!!!!!!!!!!! Bare på julaften liksom........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2006 #3400 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er det også snø... Sender over litt peisvarme, kakao og noen gode klemmer :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå