Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2006 #3341 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3342 Del Skrevet 18. oktober 2006 La Traviata Ja gjett om hun likte seg i den butikken du.Ja er det ikke nifst hvor fort tiden går? Ser de for meg med samboere og det hele ja Lillelou Vært på klubb i kveld og er akkurat hjemme. Kjenner det er på sin plass å finne sengen. Måtte bare innom litt...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. oktober 2006 #3343 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Endret 18. oktober 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. oktober 2006 #3344 Del Skrevet 19. oktober 2006 Innom og oppdatere meg litt hos den skjønne Charminaen!! Gratulerer så mye med overstått bursdag til vesle Martine!! Tenk hun er to år allerede!! Tiden flyyyyr!! Her i heimen er det som vanlig, vi jobber og jobber! Stua blir forhåpentligvis ferdig til jul..og da tenker jeg vi er rimelig ferdige vi også!! Men moro er det jo da!! Håper du får en fin helg snuppa!! God klem fra Maddie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. oktober 2006 #3345 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei vennen!!! Er desverre alt for lenge siden jeg har oppdatert meg her inne. Sorry. Men det har gått i ett i det siste. mye på programmet ja.. Men først at allt GRATTIS TIL MARTINE som har fyllt år. Hun hadde jo bursdag samme dag som mannen så jeg tenkte på dere. Alt vel hos oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3346 Del Skrevet 20. oktober 2006 La Traviata Madden kult med ferdig stue til jul da sånn at du kan sette opp alle de nydelige julekulene dine Glossy Ja det er en fin dag å ha bursdag på, håper han koste seg like mye som Martine Endelig helg I morgen skal vi ha familien på middag og kaker. Og vi har ikke handlet inn noen verdens ting ennå ikke har jeg bakt heller. Så i morgen blir det å flise avgårde på butikken så snart den åpner for å handle. Mannen er ikke i form, har feber og vondt i kroppen. Får se hvordan han er i morgen og om vi bare må avlyse det hele. Skal servere fårikål da så maten er jo enkel å lage. Og bakingen gjør jeg fort unna så det går jo selv om det blir litt hektisk da. Og midt oppi besøket skal Henrik i bursdag til bestevennen sin. Så kanskje jeg burde pelle meg i seng snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. oktober 2006 #3347 Del Skrevet 21. oktober 2006 Gratulerer masse med overstått 2 årsdag! Håper dere har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. oktober 2006 #3348 Del Skrevet 21. oktober 2006 Deilig med fårikål. Skal si du er sprek som lager til hele besøket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #3349 Del Skrevet 21. oktober 2006 Oioioi, hva jeg går glipp av! Gratulerer massevis (litt på etterskudd)! Nyåpnet blogg nå, Charmis, og du har tilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. oktober 2006 #3350 Del Skrevet 22. oktober 2006 Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3351 Del Skrevet 22. oktober 2006 Martine sov til klokka 09.30 i dag Og da gikk jeg faktisk inn og vekket henne Ble jo helt bekymret vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3352 Del Skrevet 22. oktober 2006 Monja tusen takk vennen Glossy jeg elsker å ha folk på middag og i det hele tatt elsker jeg å stelle istand slikt Phebs takk vennen og du, blogg iingvild det samme til deg Hadde en kjempefin feiring for Martine i går. Hun fikk så masse fine klær, diger eske med Duplo (skikkelig jente duplo med dukkehus og greier),spilledåse med dansende kanin inni og dukkevogn (trille). Gjett om hun var fornøyd da. Spiste nydelig fårikål og masse kaker og godis etterpå. I dag bøtter det ned ute. Charmøren er ennå ikke sånn helt pigg så i dag blir det bare inneliv på oss tenker jeg. Selv om Henrik er jo gått ut for å leke for lenge siden da. Han er ute alltid føler jeg. Uansett vær og temperatur så finner han noe å gjøre ute, enten alene eller sammen med andre. Og det er jo en god egenskap egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #3353 Del Skrevet 22. oktober 2006 Skal du se kamp i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3354 Del Skrevet 22. oktober 2006 Phebs Ja gjett om. Sitter og ser akkurat nå. og Brann ligger jo under med ett mål jo Og disse ordene kommer fra en trønder HEIA BRANN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. oktober 2006 #3355 Del Skrevet 22. oktober 2006 Så herlig med bursdagsselskap! Litt deilig når det er over også... Så mye fint Martine fikk, kan tenke meg at hun var fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #3356 Del Skrevet 22. oktober 2006 Herlig at hun sov sålenge da Oi... hvordan gikk det med kampen? (ser ikke fotball.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. oktober 2006 #3357 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du må ikke lage sånne lange innlegg med masse . Det var en tanke som gikk raste rundt i hue mitt mens jeg febrilsk bladde nedover og det var at du plutselig var gravid igjen . Når noen lager slike lange innlegg her inne så er di gravide. Kanskje jeg har graviditet på hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. oktober 2006 #3358 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Håper du får en fin uke, med litt sol! edit: var litt rask, skrev helg i stedet for uke! Endret 23. oktober 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. oktober 2006 #3359 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg også heiet på Brann i går...til tross for at jeg bare så 10 minutter av kampen og at det akkurat da var opplagt at de kom til å tape... Så fint at bursdagsfeiringen til Martine ble så fin og koselig.Passende en så skjønn liten snuppe. Jeg er hjemme og steller hus i dag,jeg. Er fortsatt influensaslapp,så jobbing var ikke noe alternativ.Hadde sikkert vært verdens verste bokhandler. Håper du har en deilig dag,Charmisvennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 23. oktober 2006 #3360 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du må ikke lage sånne lange innlegg med masse . Det var en tanke som gikk raste rundt i hue mitt mens jeg febrilsk bladde nedover og det var at du plutselig var gravid igjen . Når noen lager slike lange innlegg her inne så er di gravide. Kanskje jeg har graviditet på hjernen ← Det tenkte jeg også! hihihihihi! Ha en fin uke C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå