Charmina Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3321 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hadde forresten vært koselig å treffes en gang jeg kommer hjem til Bergen, hvis du hadde hatt lyst til det også... Uansett: God helg! ← Åååå ja det hadde vært kjempegøy vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3322 Del Skrevet 13. oktober 2006 Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella- Skrevet 13. oktober 2006 #3323 Del Skrevet 13. oktober 2006 *snikleser ønsker dere en god helg * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. oktober 2006 #3324 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ønsker deg en riktig flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3325 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ella- så koselig med en liten snikleser da iingvild Jammen er det rart når hele familien bortsett fra meg er vekke. Det er bare så utrolig stille her Hadde en topp planleggingsdag i barnehagen. Og i morgen er det fest Dette blir gøy. Nå skal jeg rydde litt her for det ser ut som en slagmark.....iallefall nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2006 #3326 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ha en fin helg og kos deg på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. oktober 2006 #3327 Del Skrevet 14. oktober 2006 God dag på en lørdag! <------var like før jeg skrev "god morgen",skjønneru. Håper dere får en glimrende personalfest i dag-med koselige kollegaer må det jo bare bli bra! Vi skal også på fest i dag,og det skal bli kjekt. Håper du har hatt en vidunderlig fin lørdag så langt,Charmis,og at den fortsetter minst like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3328 Del Skrevet 16. oktober 2006 La Traviata takk vennen Lillelou Takk til deg også snuppelupp FOR en fest tror ikke jeg har hatt det så gøy på en fest noensinne jeg Og alle syntes det samme. Det var bare så utrolig vellykket. Helt fra Vorspielet her hos meg til det hele var over. Tror aldri jeg har danset så mye (og på så høye heler )før.Og ledd. Vidunderlig! Kom meg i seng i fem tiden og var rimelig sliten søndag. Og i dag på jobb har vi jo bare ledd hele dagen over bilder og annet. Gleder meg allerede til neste gang vi skal være sosiale. I morgen har Martine bursdag. Tenk at hun er 2 år allerede hvor ble den tiden av da?Blir ikke noe skikkelig feiring før på lørdag men vi skal nå spise på Egon eller noe i morgen bare vi fire. Også må hun jo få pakke da. Har ikke funnet helt ut hva hun skal få ennå.Hun var så morsom når jeg spurte henne om hun hadde bursdag i morgen. Ja GØY svarte hun da og danset oppå stellebordet mens hun klappet i hendene. Så hun har nok fått med seg at det er ekstra gøy i barnehagen denne dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3329 Del Skrevet 16. oktober 2006 Halv elleve og jeg burde ha lagt meg for leeeeenge siden. Har ikke vært mye søvn siden lørdag. Våknet jo klokka ni etter festen og fikk ikke sove igjen. Og i natt satt jeg på do mesteparten av tiden med den vonde magen. Lite festlig kan jeg love. Så nå er jeg knalltrøtt men tror dere jeg klarer å komme meg i seng av den grunn? Lærer aldri. Men det er liksom så mye jeg skal gjøre når kvelden kommer da.................. Men snart er jeg under dyna. Måtte bare innom her en tur! Avhengig desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. oktober 2006 #3330 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vet hvordan det er! Er jo nattrangler selv... Så gøy med fest da, men kanskje ikke like gøy dagen derpå... men så kjekt å ha det morsomt med gode kolleger! Tenk at Martine blir 2 år i morgen! Snart fyller Brage også 2 år... vi skal ha feiring til helga vi også! Så søt hun var på stellebordet da! :grine2: Håper hun får det gøy i barnehagen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. oktober 2006 #3331 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer så mye med 2-årsdagen Martine! Hipp hipp hurra!!! Håper du får en fin dag lille venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2006 #3332 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Gratulerer med 2-årsdagen,Martine! Håper du får en kjempefin dag! fra meg og Pinny. ps: Pinny sender en fin-fin pinne og en i tillegg. Så gøy at festen ble bra! Kjempeartig at du har fått så fine kollegaer! Dagen derpå er noe dritt, det vet jeg. Sover alltid så "humpete" selv om jeg aldri pleier å fylle uhemmet. Men i ettertid er det forhåpentligvis den bra festen som sitter igjen. Her pissregner det i dag, altså en glimrende dag for kjedelig innearbeid. Stot klem til deg,snuppa! Endret 17. oktober 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 #3333 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer med dagen, Martine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 17. oktober 2006 #3334 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer med dagen til Martine!!!! Tenk at hun er 2 år alt!!! Gratulerer også til mamma Charmina som har vært tobarnsmamma i to år! Ha en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #3335 Del Skrevet 17. oktober 2006 Grattis med 2 års dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. oktober 2006 #3336 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sender store klemmer til Martine på 2-års dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 17. oktober 2006 #3337 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så kjekt med 2 års dag då... håpe dokke kose dokke! :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 17. oktober 2006 #3338 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei kjære deg!!! Gratulerer med søte Martinemor! Tenk at våre små er blitt så store alt. For 2 år siden var Marcus nå 7 timer Vi hadde bursdagsselskap på søndag med masse familie her hjemme. Marcus fikk en hel haug med gaver...han var veldig fornøyd 6 biler, og masse andre leker. Av oss fikk han en stilig bilbanesklie som falt godt i smak, og en thomastoget bok. Han fikk en trehjulssykkel også, men rekker ikke helt ned ennå. (Det er godt den ikke passer heeelt ennå, det går jo så fort ) Stoooor kos fra Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3339 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ååååå så masse koselige hilsner fra dere jenter La Traviata, Lillelou, Pi@, Epona, Epica, iingvild, Litle Lady og Sandra En spesiell hilsen til Sandra da siden vi begge to fikk hvert vårt skjønne barn denne dagen for 2 år siden. Det er så koselig at vi fremdeles har kontakt gjennom litt mail og bilder.Det setter jeg veldig pris på vennen. Og det blir jo til at jeg alltid sender dere noen gode tanker på denne dagen. Martine har hatt en kjempefin dag. I barnehagen fikk hun fin rosa krone med glitter og stas på. Og masse oppmerksomhet. Etter jobb dro vi rett opp på Egon bare vi fire og koste oss sammen hele familien.Deilig middag og bursdagsbarnet fikk masse is sammen med broren. Etterpå gikk vi inn på en diger leketøysbutikk og Martine fikk selv finne noe som hun hadde lyst på. Og hun gikk fra det ene til det andre med stjerner i øynene Fra broren valgte hun en katt (hun bare elsker alt som har med katter å gjøre) og fra oss ble det diverse ting til kjøkkenet som hun har arvet fra sin bror. Kopper,fat,bestikk og slikt. Og hun var bare så fornøyd. Nå ligger hun og sover med katten i armkroken. Ellers har hun fått masse klær fra mamma og oldemoren. Vi skal ha selskap for henne på lørdag og da blir det jo enda mere pakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. oktober 2006 #3340 Del Skrevet 17. oktober 2006 Høres ut som em perfekt dag for en nyslått 2-åring. Kan tenke meg at hun var fornøyd med å få velge fritt i leketøysbutikken! Nå nærmer det seg bursdag her i huset også... så rart hvordan tiden flyyyr! Snart er jeg vel gammel og grå og Brage har flyttet ut av huset og fått seg samboer og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå