Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Monja :klem: takk det samme til deg

Henrik har gjort unna leksene og bygger nå lego med søsteren - er det rart hun forguder sin bror :ler:

Dagen middag er noe så spennende som tomatsuppe med egg og makaroni, men sånn er det innimellom. Gutta mine skal avgårde igjen om ikke så lenge for å spille fotball cup.

Og ute regner det fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

iingvild :klem: ja det er jo det igrunn ;)

Har akkurat sittet og sett på NRK med programmet Koth i familien, og der var det en fødsel. Og gjett om tårene mine trillet! Det er bare så fantastisk å se et lite menneske komme til verden-og man får så utrolig lyst til å oppleve det igjen (men jeg skal ikke det altså :ler: her er jeg ferdig med den slags)

Men bare vidunderlig å se :legrine::legrine::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

God morgen,Charmis! :klem:

Ser du har kost deg med "Koht i familien" du også. Den dama er bare RÅ (og så har hun så fine kjoler....misunnelig,jeg nå :sjenert: ). Veldig,veldig bra program,og ganske så rørende da den lille jenta ble født. :legrine:

I dag skinner solen her oppe,og Pinny ligger på puta si og snorker.Jeg skjønner ikke hva som skjer,hun er i ferd med å bli den syvsoveren. :ler:

Ellers ingen superplaner for dagen,bare litt turgåing og klesvasking,som vanlig.Noen burde finne opp en gøy måte å vaske klær på,syns jeg.Og nei,sånn vaskemaskin med glassdør der man kan se klærne gå rundt og rundt holder ikke,for det har vi,og jeg orker ikke mer enn et halvt minutt av den "underholdningen". :sjenert:

Håper du har hatt en god start på dagen,til tross for slim og anna svineri,snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelou :klem: Ja det var bare så rørende at tårene trillet - og jeg fikk så utrolig lyst til å føde igjen :overrasket: Her skinner sola også - vidunderlig

La Traviata :klem:

Mayamor :klem: alltid kjekt å se deg vennen

I dag var jeg på tur i Akvariet med barnehagen. Vi hadde med oss 12 av 2 åringene og det var utrolig gøy. De har jo en fantastisk edderkopp utstilling der. Og både Martine og jeg fikk holde en diger Tarantell i hånden. Og tro meg den var rett og slett kjempeskjønn :) Myk som bare det. Det var kjempegøy.

Vi fikk også sett treningen av de to små selungene som det skal lages film om neste år. Artig å se at de svømte omkring sammen med han som skal gjøre de helt tamme.

Supert å være tilbake på jobben igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg også ser!:hoppe:

Så modige dere er som tør å holde sånne digre edderkopper! Jeg hadde garantert kastet den i bakken og hoppet på den. Er livredd edderkopper. :sjenert:

*stakkars edderkopp*

Akvariet er kjempemorsomt! Jeg og Pinny bodde 50 meter unna (i Haugeveien),og da gikk vi ofte tur ved akvariet,og nede i Nordnesparken. Utrolig mye artige fisker og dyr der.Min favoritt er nok pingvinene,de er sø supersøte og morsomme.Havhester også kommer høyt opp på lista.Og etpar ekle ting som jeg ikke husker hva heter. ;)

Ha en deilig kveld,snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Jeg er også hysterisk redd edderkopper - men den digre der var liksom mer som et lite marsvin den :ler: Men kom igjen når det er en bitteliten en på veggen her hjemme - da er jeg helt likbleik og hyler på mannen. Mens han kunne aldri tenkt seg å holde et slikt kryp sånn som på bildet :ler: Jammen bra vi er ulike gitt! Så kan han hamle opp med de små ekle også kan jeg ta de store søte :Hehe::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist, Charmis. :) Morsomt bilde, vet neimen ikke om jeg hadde turt å holde på en sånn en.

Jeg syntes egentlig Akvariet var en skuffelse, men jeg hadde kanskje for store forventninger -trodde det var større. Og den edderkopputstillingen fikk jeg dessverre ikke med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phebs :klem: så kjekt å se deg her inne igjen. Regner med at du ikke har noen dagbok for tiden, for jeg finner den iallefall ikke :grine: Jeg var også litt skuffet første gang jeg var der, men nå synes jeg det er så koselig der inne. Synes de har fått til masse de siste årene. Edderkopputstillingen var nok ikke der når du var her i sommer.Den er kjempestilig. Masse ekle kryp der ja :ler: håper du har det bra vennen min? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lesing og oppgaveskriving, så da blir jeg litt tom ift bøker her inne, både egen og andres. Jaja, jeg kommer plutselig tilbasjat! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hei snuppa!

Nå er jeg på vei til byen,og blant annet skal mine små bein innom Wheat,og jeg gir meg ikke før jeg vet hva som skjedde med hjemmesiden-trust me! :sjarmor:

Håper du har en glimrende dag! :klem:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Så! :sjarmor:

Nå har jeg wært hos Wheat,og jøjjemeisan så mye fint og søtt barnetøy de hadde. :hjerte:

Så en god del "Martineklær" der,ja. :)

Og her er hjemmesiden deres!

Nå er jeg så fantastisk sulten at jeg bare må komme igang med dagens middag-det blir tomatsuppe med båter av hardkokt egg på oss i dag-kjapt og greit.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem:

Lillelou :klem: Ja er ikke du en engel så vet ikke jeg! Skjønne jenta som ordner opp for meg :kyss: Jeg blir nesten litt rørt jeg av slikt :legrine: Gjett om mail skal sendes og klær bestilles :sjarmor:

I morgen er det planleggingsdag i barnehagen og det blir jo nesten rart å være der uten alle de skjønne ungene. Men det blir godt å få litt tid sammen med alle kollegaene da sånn at vi kan få gjort saker og ikke minst planlagt ting i fellesskap. Blir jo ikke mye tid til slikt i hverdagen.

Charmøren reiser opp på hytta med Henrik og Martine og mor skal få en hel helg for seg selv her hjemme :overrasket::hoppe::sjarmor: Lørdag er det jo personalfest på jobb, og det skal være damenes aften så vi er jo litt spent på hva gutta har funnet på for noe ;) Gøy blir det nok iallefall.Og først skal alle jentene være her noen timer før vi drar opp der i samlet flokk.

Dette blir gøøøøøøy :Hehe::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske Charmisen god helg! Og si at jeg blir like glad hver eneste gang du har vært innom dagboken min! Er litt selvopptatt for tiden, og skriver stort sett i min egen og i et par andre fødeklare dagbøker, men kommer nok sterkere tilbake. Setter stor pris på besøkene dine i alle fall!

Hadde forresten vært koselig å treffes en gang jeg kommer hjem til Bergen, hvis du hadde hatt lyst til det også... :sjenert:

Uansett: God helg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...