Charmina Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3281 Del Skrevet 6. oktober 2006 lillelou du er nok like kunstnerisk som meg du Orka ikke lage kort alikevell, lå under et teppe på sofaen og hutret og frø og var kvalm som fy. La Traviata God helg til deg også iss Formen er fremdeles ikke mye å skryte av. Bihulene er tette kroppen verker men den verste kvalmen er vekke Mensen Skal snart legge meg. Har akkurat lagt på nytt sengetøy så det skal bli deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #3282 Del Skrevet 7. oktober 2006 God helg og takk for PM søte vennen! Uff, hvordan er formen idag da, hørtes ikke godt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2006 #3283 Del Skrevet 7. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3284 Del Skrevet 7. oktober 2006 Epica Fremdeles ikke mye å skryte av desverre. La Traviata Fremdeles tett og ganske så uopplagt. Blir sliten av den minste ting kjenner jeg. Martine har nå fått feber også og hun er ganske så tett og hoster. Men henrik er heldigvis i fin form og er på overnatting hos bestekompisen. De var nå først her og da laget vi figurer av Fimo leire som de fikk steke i ovnen etterpå. Gjett om de koste seg. Mannen ser fotball og jeg satt meg da her litt uten dårlig samvittighet Ute regner det noe vannvittig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3285 Del Skrevet 7. oktober 2006 Martine er så morsom for tiden og sier så mye rart! "Hei mamma lille gullet mitt" sier hun og skjønner ikke helt at det kanskje ikke er helt sånn vanlig å si. Men det er jo det vi sier til henne da, og da tror jo hun at hun kan si det samme til oss. Ellers går skravla hele tiden. Og hun synger masse. Favorittsangene er : Vi har en tulle Bæ bæ lille lam Butikksangen Mannen er litt misfornøyd med fotball resultatet, Martine sover og snart skal jeg gjøre det samme kjenner jeg! Og ute plasker det ned fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 8. oktober 2006 #3286 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er også misfornøyd med fotballresultatet! Dårlig altså.. he he Har regnet noe ekstremt her også! Men er veldig koselig å ligge under dyna da... Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #3287 Del Skrevet 8. oktober 2006 Så utrolig skjønn " mamma lille gullet ! " Søtt når hun synger. Hva ble resultatet i kampen? Jeg får ikke med meg fotball jeg.. Håper været har klarnet hos deg også idag. Igår plasket det ned som bare det!! God søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3288 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bertine Ja det var dårlige greier altså - misfornøyd jeg også Epica 1-0 til Hellas Litt mindre tett i dag så nå er det håp. Men regner med at jeg må være hjemme et par dager til - er sykemeldt tilogmed tirsdag. Og ute skinner sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3289 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skulle aldri ha skrevet det om at solen skinte. Nå er den vekke og det bare bøtter ned ute. Man kunne like godt ha stått i dusjen Martine og pappaen sover,de var jo oppe i natt begge to. Henrik er kommet hjem med bestekompisen og broren hans og de sitter nå her på loftet og spiller spill. Ikke mere ro og fred med andre ord, men det er nå koselig å ha de her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. oktober 2006 #3290 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3291 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pi@ Mannen skal dra på barneklinikken med Martine etterpå. Hun er så surklete og tungpusten at hun nok må lyttes på. feber har hun jo hatt noen dager også nå. Vi er jo så heldige her i Bergen at vi har den kveldspoliklinikken for barn. henrik skal i bursdag nå klokka fem så jeg får vell finne fram noen fine klær til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3292 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nå er de dratt på barneklinikken også håper jeg at det ikke er alt for lang ventetid der oppe. Henrik er dratt i bursdagsbesøk så nå er det bare så stille her! Synes det er like rart hver gang jeg for det pleier liksom alltid å være noen her. Fikk nå ringt til bestevenninda mi i Trondheim. Er så koselig å høre hvordan det går med henne og de to små jentene hennes. Vi har vært betiser siden vi var små og jeg er bare så glad i henne. Har også gitt sjefen min beskjed at jeg ikke kommer på jobb før onsdag.Trenger nok disse dagene både Martine og jeg. Jeg er fremdeles godt tett oppi bihulene men den nye medisinen begynner nå å hjelpe. Men ville mye heller ha vært på jobb da savner både ungene og kollegaene mine. Til helgen skal vi ha personalfest og det gleder jeg meg til. det skal være damenes aften så vi jentene skal bare møte opp til duk og dekket bord. Og først skal alle jentene hjem til meg. Så det blir nok en kjekk lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. oktober 2006 #3293 Del Skrevet 8. oktober 2006 Håper Martine og pappan blir fort ferdige på klinikken! Så kjedelig at dere må slite med så mye sykdom,altså, det syns jeg er alldeles skikkelig rumpe! Så artig med Martine og all pratinga! "Hei mamma lille gullet mitt"-for en utrolig søt setning. Så heldig du er som får oppleve sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 8. oktober 2006 #3294 Del Skrevet 8. oktober 2006 Heia.. bare innom med en liten søndagshilsen...kosa dg i helga el? Håper vetle jenta de kommer sg snart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3295 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lillelou Ja jeg føler meg ganske heldig som får oppleve slikt :grine2: Litle Lady Det var ikke så lang ventetid på klinikken så de var tilbake før det var gått halvannen time. Heldigvis ingen ny lungebetennelse. Legen mente det var en ny virusinnfeksjon. Virker som den ene kommer etter den andre. Hun fikk bare fortsette med febernedsettende medisin også fikk vi følge med henne. Hører hun ligger og hoster noe veldig nå, men det er jo typisk da når de legger seg. Håper hun blir fort bra igjen nå. Henrik hadde storkost seg på bursdagen og var så fornøyd når han kom hjem. Også spurte han om han ikke kunne få sove på en madrass inne hos Martine fordi han syntes det var så godt å være sammen med henne-for en skjønn storebror. Og for en slem mamma som sier nei. Men det er bare det at om han begynner med det så vil nok ikke hun legge seg uten han på rommet senere og det er liksom ikke vits i å begynne med det da Men både Henrik og Martine syntes nok at mammaen var kjempekjip i kveld ja. Skal snart sove jeg også kjenner jeg! Synes det har vært en kjempelang dag dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2006 #3296 Del Skrevet 8. oktober 2006 Huff, så mye styr det er hos dere for tiden! Håper det bedrer segmed både deg og Martine! Slapp av masse og bli frisk nå vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3297 Del Skrevet 9. oktober 2006 La TraviataJa jeg synes også at det på en måte holder nå. Også savner jeg jobben så veldig!Gleder meg til å kunne gå igjen. Mandag og nok en innedag. Men nå føler jeg meg lettere i toppen og er mindre tett så det lover godt. Har akkurat tatt ut et nybakt brød fra ovnen så lukter det så deilig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2006 #3298 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fortsatt god bedring! Nybakt brød er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3299 Del Skrevet 9. oktober 2006 La Traviata Og nå lukter det enda bedre her for nå tok jeg ut en diger kringle av ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. oktober 2006 #3300 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nybakt brød og kringle Håper dagen blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå