Charmina Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3261 Del Skrevet 2. oktober 2006 Pi@ Gikk hjem litt før fra jobben i dag. Var helt pumpet. Henrik tok med seg Martine ut sammen med bestekompisen og jeg sovna som en stein på sofaen Våkna ikke før mannen kom hjem fra jobb. Martine hadde storkost seg sammen med guttene. Flinke flinke storebroren Skal nå på jobb i morgen og håper formen bare blir bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. oktober 2006 #3262 Del Skrevet 2. oktober 2006 på vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. oktober 2006 #3263 Del Skrevet 2. oktober 2006 Så søt Henrik er som tar med seg Martine ut og leker. Herlig storebror,Martine er bare så heldig som har han. Leit å høre at du ikke er i form,vennen. Her i huset er heller ikke formen noe å skryte av-vi er totalt nedsyltet i snørr og dritt og feber har jeg også.O er friskest,så han er sendt ut på tur med en viss Pinny som må tisse, uansett om vi er sjuke eller ikke. At den bikkja ikke bare kan gå ut og leke med seg selv! Kravl deg godt under pleddet nå og bli frisk, så skal jeg prøve på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3264 Del Skrevet 2. oktober 2006 iss Lillelou Ja Henrik var en skikkelig going av en storebror i dag! Du, når jeg ser avataren din kommer jeg av en eller annen grunn litt i julestemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. oktober 2006 #3265 Del Skrevet 3. oktober 2006 Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3266 Del Skrevet 3. oktober 2006 iingvild alltid så kjekt å se deg her inne vennen Føler meg litt bedre i dag selv om jeg er tett som en potte Holdt iallefall ut hele arbeidsdagen.Men ble ikke med på tur i dag, satt heller inne og skrev litt kjøkkenrutiner o.l Da jeg kom hjem koste jeg meg masse med ungene. Vi laget middag sammen og lekte til charmøren kom hjem. Etter middagen dro jeg opp på Lagunen (shopping shopping) sammen med venninda mi. kjøpte meg noen kjempelekre støvletter på DNA som jeg har siklet etter lenge. De ser slik ut Ellers har jeg ikke gjort stort. Skulle vasket og ryddet for det ser bare ikke ut her, men det får bli i morgen kanskje? Huff så lite jeg har fått gjort i det siste, jeg har bare ikke ork. Føler meg skikkelig lat i dag. Også orker jeg nesten ikke se i speilet! Hærre min hatt så glad jeg er for at jeg skal til frisøren på lørdag! Skulle egentlig forrige helg men så skar det seg. Nå skal jeg til en helt ny frisør og er veldig spent da! Orker snart ikke vente ett sekund mer.Lenge siden det er gått så lenge mellom frisørbesøk gitt! Hærregud, jeg har visst fått meg en skikkelig kjærring dagbok Ikke mye spennende å skrive om, men sånn er livet! Det skjer jo liksom ikke de helt store tingene i hverdagen da..................... Men det er jo slik jeg lever. Sammen med de jeg elsker høyest i hele verden. Charmøren min, godgutten min og den ville ungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. oktober 2006 #3267 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bare innom en snartur for å takke for at du har holdt liv i dagboka mi mens vi var borte! Kommer sterkere tilbake i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. oktober 2006 #3268 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg tror vi er mange som har "uinteresante kjerringdagbøker" . Det er bare slik det er og slik vi lever . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. oktober 2006 #3269 Del Skrevet 4. oktober 2006 Morsomt; jeg også skriver kjerringaktig... Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Er litt oppgitt og sliten for tiden. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. oktober 2006 #3270 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kjenner meg igjen i skriveriene dine, men kjerring forbinder jeg helst med svigermor og vil ikke innse at jeg kanskje har det litt likt! Viktigste er at vi har det bra med familiene våre! Ville ikke byttet dette livet mot noe annet i verden! :-D Ha en fin dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3271 Del Skrevet 4. oktober 2006 La Traviata Godt å ha deg tilbake vennen min savna deg veldig vet du.Og enig med deg ville ikke bytta for alt i verden jeg heller! Men innimellom skulle jeg ønske jeg var bekymringsløs 17 åring igjen altså (selv om jeg var vel egentlig ikke så bekymringsløs i den alderen heller da )Og så lenge jeg har en familie som jeg elsker over alt så får jeg vel heller bare være litt kjærring innimellom Pi@ Ja det er nok det, men det er jo alltid kjempekos å komme inn i dagbøkene deres da. Skjønne jentene her inne Mayamor Ja det har jeg skjønt og jeg tenker masse på deg vennen! Tror vi er ganske så like vi to egentlig! Håper vi får til å møtes når vi begge har litt mere overskudd! Jeg har vært hos legen i dag (har verdens beste fastlege hvor jeg alltid får komme til på dagen med både unger og meg selv om det er noe) Har bihulebetennelse og er sykemeldt til tirsdag! Kjipt men jeg kjenner jeg trenger litt ro nå - og ikke minst medisiner! Håper det fort blir bedre. Var jo bedre trodde jeg i går kveld, men våkna i natt med det vakumet i hodet ikke noe gøy nei! Nå får jeg lage middag til familien. Mannen sykler i dag og er her vell snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. oktober 2006 #3272 Del Skrevet 4. oktober 2006 God bedring vennen! Bihulebetennelse er ikke noe særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. oktober 2006 #3273 Del Skrevet 4. oktober 2006 Uffa! Så leit med bihulebetennelse! Det har jeg hatt noen ganger,og det er ikke godt. Med medisiner skal du se du blir fort bra igjen,snuppa! Pinny sender tusen koser og sier hun gjerne skulle vært der og kosemost deg frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. oktober 2006 #3274 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ikke moro å være syk, og ikke kunne slappe av fult. Håper du blir frisk så snart som mulig! Godbedrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3275 Del Skrevet 5. oktober 2006 I dag er begge jentene her i huset hjemme og er syke sammen! Med andre ord blir ikke dagen like rolig som jeg hadde håpet! Men Martine er så forkjøla igjen stakkars at hun nok har best av å være hjemme hun også. Nå har hun akkurat sovnet søtt i havet av kosedyr oppi senga si. I går la jeg meg litt over ni noe som må være rekord i tidliglegging for meg! Men da hadde jeg kastet opp alt av mat og tbl og bare stupte under dyna og sovna som en stein. I dag har jeg heldigvis beholdt medisinen. Håper den gir god effekt også. Henrik er på tur med SFO og i dag skulle de på en bondegård så det blir sikkert kjempegøy.Han var så fornøyd når han gikk i dag tidlig. Tenkte jeg skulle bare sitte og kose meg med litt kortlaging nå mens lille frøken fryd sover.Får ikke gjort så mye når hun er oppe. Og det er jo ikke så mye annet jeg orker å gjøre heller - iallefall ikke husarbeid Lillelou La Traviata iingvild Takk skal dere ha for koselige bli frisk hilsninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. oktober 2006 #3276 Del Skrevet 5. oktober 2006 God bedring! º·.¸(¨*·.¸¸.·*¨)¸.-·º) «.·°·.¤ Klem ¤.·°·.» «.·°·.¤til deg¤.·°·.» (¸.·º(¸.·¨* *¨·.¸)º·.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3277 Del Skrevet 5. oktober 2006 Monja Ååååå for en skjønn hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. oktober 2006 #3278 Del Skrevet 5. oktober 2006 hermer etter monja: ¤¤#¤¤ ¤¤#¤¤ God bedring på nesen din! ¤¤¤ # Ååååååh,drit! Hvordan lager man sånne søte ting som det? Ihvertfall ikke på den måten jeg gjorde nå. Kom ann nå-ta en pille for Pinny og bli frisk! Ikke overanstreng deg med kortlaging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. oktober 2006 #3279 Del Skrevet 6. oktober 2006 Fortsatt god bedring snuppsi! Og ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. oktober 2006 #3280 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå