Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dakkar Martine.. Håper hun er helt frisk imorgen! :kose:

Lei av lange håret? :ler:

Hva med å klippe det bare LITT & stripe det kanskje? ;)

Høres ut som fiiine dager! :hjerte:

Håper du får en god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: du er en knupp altså :klem:

Epica :klem: Striper det gjør jeg med jevne mellomrom, men tenkte å kanskje ta noen mørkere etterhvert.Har iallefall fått time den 30 og det ser jeg fram til.

Fikk time hos legen med Martine i dag siden hun har hostet og harket en evighet nå synes vi!

Og desverre hørte legen tydelige lyder på utpust noe som tyder på astma :grine:

Neeeeeei jeg orker bare ikke å få det samme kjøret som vi hadde med Henrik en gang til :grine::grine::grine:

Nå skulle vi se en mnd til og så eventuelt sette henne på full behandling!

Gjett om jeg er deppa da :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! :tristbla::troest:

Får håpe det ikke er astma, og hvis det skulle være tilfelle at hun ikke blir så plaga som Henrik...

Skjønner godt at du er deppa nå vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønne dere er Lillelou,La Traviata,iingvild og Mayamor :klem:

Må si jeg har vært litt deppa i dag.Har tenkt masse på det med Martine og mulig astma. Særlig når jeg hørte hvor tungpusten hun ble under lek i dag. men på en annnen side så burde jeg jo kanskje vært litt mere forberedt på at det var en mulighet. Jeg mener hun er jo tross alt Henrik sin lillesøster og man sier jo ofte at astma er familiært. Men så var det bare det da at hun virket som en mye mer robust type enn han.

ja ja jeg får prøve å ikke ta sorgene på forskudd og håpe at hun uansett ikke blir så plaget som han. Men så er nå ikke det så lett heller da - å tenke positivt mener jeg.

Men ellers har dagen vært fin da - og ikke minst varm :overrasket: 22 varmegrader i dag og i morgen skal det bli 25 ifølge værmeldingen.

Ellers sang Martine til meg under kveldsmaten

Bæ bæ lille lam har du noe ull :legrine: er så gøy når hun kommer med mange ord etter hverandre.

Også var det så gøy når jeg filmet henne med videoen i dag. Hun kjeftet på meg og ville slettes ikke bli filmet! NEEEEEEI mamma sa hun, ikke bilde, vekk vekk :ler: Det ble et skikkelig artig opptak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så skjønn hun er! :grine2:

Hun snakker veldig bra har jeg skjønt, til å være under 2 år? Brage er liksom ikke helt der ennå... men kanskje han er sein? :klø:

Sender noen oppmuntringsklemmer til verdens beste Charmina :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Nei jeg tror ikke at Brage er sein - unger er jo bare så ulike. Mange av 2 åringene i barnehagen som nesten ikke snakker i det hele tatt synes jeg. Jeg har jo syntes at martine har vært så sein jeg da jeg har sammenlignet henne med broren som snakket reint nesten når han var på samme alder. Da kunne han mange sanger på værs og pratet som en foss. Martine er jo laaaangt fra der.Men Henrik var mye seinere motorisk enn henne.

Lillelou :klem: takk vennen

Tenk, i dag var det over 26 varmegrader i Bergen :overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket: og med det ble det rekord hørte jeg. det er bare helt utrolig. Ungene løp jo rundt nesten uten klær i barnehagen i dag. Fantastisk.Vi spiste ute og kosa oss værre. Og det beste er jo at det skal være varmt og fint gjennom hele helgen.

I kveld var jeg nå på foreldremøte på skolen og det var kjekt å få høre at klassen til henrik får masse skryt fra både lærere og rekotor fordi de er så stille, flinke og snille med hverandre.Det ble vi glade for å høre.De er mye roligere enn de to andre klassene på samme trinnet. Og jeg mener klart det skyldes den fantastiske læreren som de har. Hun gjør en kjempejobb.Men også samholdet i klassen er utrolig bra.

Fredag i morgen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg har ikke fått ferdig bildene dine ennå... men etter dåpen får jeg nok bedre tid!

Rene sommeren hos dere i Bergen! Så deilig da! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leit å lese om Martine og astmaen. Håper det ikke er det. Du ha nå gått igjennom din del der da...

Herlig at hun har begynt å synge :ler: Her synges det og, men ikke så mange forståelige ord som kommer ut da.

Snart jobb på meg, men håper du nyter den siste dagen av helgen!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for koselige hilsner La Traviata, iingvild,Glossy og Pi@ :kyss:

Har ikke det store overskuddet til å skrive akkurat nå. Begge ungene er syke så det holder. Henrik har astma og hoster til han spyr. Martine er ikke hakket bedre, hoster,snørrer, har feber og DE rennende øynene. I natt holdt hun oss våken nesten hele natta og hun er ikke akkurat særlig glad på dagen heller. Stakkars lita jeg har så vondt av henne.Og av broren også, men han har nå på en måte vært igjennom det ganske mange ganger etter hvert og skjønner jo hva som skjer også.

Er nå spent på om jeg kommer meg på jobb i morgen.Vi har ikke helt bestemt hvem av oss som eventuelt skal være hjemme i morgen.

Nå skal jeg ned og spise litt og så legge meg. tror jeg har sovet toppen 2 timer i natt og det kjenner man jammen på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...