Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært og gitt blod. Henrik var med meg og han syntes det var veldig spennende. Han lurte veldig på om mammaen hadde grønt eller gult blod for da var jeg et romvesen :ler: tror nesten han var litt skuffet når det bare kom normalt rødt ut :ler:

Så herlig :legrine:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he.. morsomt med småttens reaksjon på "normale" blodfargen då! :ler:

Ha en flott sommer du og.. no reiser eg på ferie.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter!

Som vanlig liten tid og alt står på hodet like før vi skal reise :grine: det slår aldri feil med oss :ler:

Men men vi kommer oss vel avgårde denne gangen også.

Men jeg får desverre ikke tid til å gå inn i bøkene deres jenter og ønske dere god sommer, så jeg får ta det her inne hos meg selv :

GOD SOMMER TIL ALLE DE SKJØNNE JENTENE SOM FERDES I DAGBOKA MI; JEG ER SÅ GLAD FOR DERE ALLE SAMMEN :kyss::kyss::kyss:

Sommerklem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! Tenkte jeg bare skulle kikke innom og ønske deg og din familie en god ferie...

Og tusen takk for at du er en venn er inne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg du slikker sol og nyter late dager i syden. Håper det iallefall.

Må få slappet skikkelig av så du er klar for arbeislivet når du kommer hjem ;)

Her er det tirsdag og tv kveld. Skal oppdatere deg når du kommer hjem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er jo som typisk at du er på ferie når jeg først er i byen. :grine: Jaja, ikke noe å gjøre med det. Håper du koser deg! Det gjør iallfall jeg -om enn i et noe kaldere klima. Neida, det er sol her altså! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle godjentene mine :klem:

Ja naa kan dere tro at vi koser oss i varmen. Og jammen er det litt av en varme ogsaa, blir ganske utslaatt om kvelden ja.Ungene bor i vannet og Martine er helt i hundre, dukker hodet under vannet og stortrives. Henrik har litt vannskrekk og tar det litt roligere.Vi over masse paa at han skal bli en svommer for vi reiser hjem.Men det spors om ikke sosteren lerer seg det forst da :ler:

Hotellet er helt topp og maten fantastisk.Rart aa bare kunne spise og drikke hele tiden paa et hotell ogsaa er det ingen som skal ha betaling for noe. En ganske saa avslappende maate aa feriere egentlig.Greit aa slippe lommeboka hele tiden.

Det dumme er jo at man ikke akkurat spiser mindre da, foler at kiloene bare legger seg rundt alle steder :grine: ,men er det ferie saa er det liksom ikke goy aa slanke seg heller da. Det faar bli naar vi kommer hjem :sjenert:

Ha en fortsatt god sommer jenter,jeg faar gaa ned til mannen som sikkert strever med to unger i bassenget.Og hun minste gaar bare rett uti uten aa bry seg om hvor mye vann det er.

Kjempeklem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en topp måte å ha ferie på! :)

Har selv plukket opp en sånn liten en som ikke kunne tenke på at det faktisk ble dypere. Dakars liten fikk jo vann i nesa etter hvert. Han er stor nå da! ;)

Ha en topp ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Epona

Nå fant jeg deg laaangt nede på side 2, og det skal vi ikke ha noe av! :riste: Så nå henter jeg deg opp igjen!

Nyyyyt ferein videre - høres ut som dere har det flott!! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Så deilig å høre at dere koser dere sånn! :klem:

Det er så gøy å lese om Henrik og Martine, så forskjellige som de er av personlighet,og allikevel så like av utseende.Men de er tydeligvis utrolig glade i hverandre,og det er så herlig å høre. Tenker Henrik får ordnings på svømmingen i sitt eget tempo,jeg. :hjerte: Og Martine,den lille badeanda, jeg må bare le litt jeg altså. :ler:

Ellers: DET ER FERIE;CHARMIS! Det er lov å kose seg ekstra uten å ha dårlig samvittighet, det er til og med en av idèene bak tingen "ferie". Fins tusenvis av hverdager hvor man kan spise knekkebrød,så kos deg mens du kan,du!

Her er det vidunderlig sommervær. Jeg har blitt brun, O har blitt rosa, og Pinny dynker jeg med vann omtrent to ganger om dagen. Jeg elsker sommeren!

Kos dere videre,alle sammen!

Stooooooor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...