Pi@ Skrevet 13. juli 2006 #3061 Del Skrevet 13. juli 2006 I dag har jeg vært og gitt blod. Henrik var med meg og han syntes det var veldig spennende. Han lurte veldig på om mammaen hadde grønt eller gult blod for da var jeg et romvesen tror nesten han var litt skuffet når det bare kom normalt rødt ut ← Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 14. juli 2006 #3062 Del Skrevet 14. juli 2006 He he.. morsomt med småttens reaksjon på "normale" blodfargen då! Ha en flott sommer du og.. no reiser eg på ferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #3063 Del Skrevet 16. juli 2006 Takk for hilsner jenter! Som vanlig liten tid og alt står på hodet like før vi skal reise det slår aldri feil med oss Men men vi kommer oss vel avgårde denne gangen også. Men jeg får desverre ikke tid til å gå inn i bøkene deres jenter og ønske dere god sommer, så jeg får ta det her inne hos meg selv : GOD SOMMER TIL ALLE DE SKJØNNE JENTENE SOM FERDES I DAGBOKA MI; JEG ER SÅ GLAD FOR DERE ALLE SAMMEN Sommerklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. juli 2006 #3064 Del Skrevet 16. juli 2006 Ha en suuuuper god tur vennen!!! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 16. juli 2006 #3065 Del Skrevet 16. juli 2006 KJEMPE GOD TUR TIL DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2006 #3066 Del Skrevet 17. juli 2006 God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. juli 2006 #3067 Del Skrevet 17. juli 2006 Ha en deilig ferie,kjære Charmis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. juli 2006 #3068 Del Skrevet 17. juli 2006 Kos dere masse på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englemamma Skrevet 17. juli 2006 #3069 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei vennen! Tenkte jeg bare skulle kikke innom og ønske deg og din familie en god ferie... Og tusen takk for at du er en venn er inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2006 #3070 Del Skrevet 17. juli 2006 Kos dere masse med ferien og hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 17. juli 2006 #3071 Del Skrevet 17. juli 2006 God ferie!!! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juli 2006 #3072 Del Skrevet 18. juli 2006 Nå tenker jeg du slikker sol og nyter late dager i syden. Håper det iallefall. Må få slappet skikkelig av så du er klar for arbeislivet når du kommer hjem Her er det tirsdag og tv kveld. Skal oppdatere deg når du kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #3073 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er jo som typisk at du er på ferie når jeg først er i byen. Jaja, ikke noe å gjøre med det. Håper du koser deg! Det gjør iallfall jeg -om enn i et noe kaldere klima. Neida, det er sol her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #3074 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei alle godjentene mine Ja naa kan dere tro at vi koser oss i varmen. Og jammen er det litt av en varme ogsaa, blir ganske utslaatt om kvelden ja.Ungene bor i vannet og Martine er helt i hundre, dukker hodet under vannet og stortrives. Henrik har litt vannskrekk og tar det litt roligere.Vi over masse paa at han skal bli en svommer for vi reiser hjem.Men det spors om ikke sosteren lerer seg det forst da Hotellet er helt topp og maten fantastisk.Rart aa bare kunne spise og drikke hele tiden paa et hotell ogsaa er det ingen som skal ha betaling for noe. En ganske saa avslappende maate aa feriere egentlig.Greit aa slippe lommeboka hele tiden. Det dumme er jo at man ikke akkurat spiser mindre da, foler at kiloene bare legger seg rundt alle steder ,men er det ferie saa er det liksom ikke goy aa slanke seg heller da. Det faar bli naar vi kommer hjem Ha en fortsatt god sommer jenter,jeg faar gaa ned til mannen som sikkert strever med to unger i bassenget.Og hun minste gaar bare rett uti uten aa bry seg om hvor mye vann det er. Kjempeklem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 20. juli 2006 #3075 Del Skrevet 20. juli 2006 Høres herlig ut. Kos deg masse, masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. juli 2006 #3076 Del Skrevet 20. juli 2006 Det hørtes ut som en topp måte å ha ferie på! Har selv plukket opp en sånn liten en som ikke kunne tenke på at det faktisk ble dypere. Dakars liten fikk jo vann i nesa etter hvert. Han er stor nå da! Ha en topp ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. juli 2006 #3077 Del Skrevet 23. juli 2006 Nå fant jeg deg laaangt nede på side 2, og det skal vi ikke ha noe av! Så nå henter jeg deg opp igjen! Nyyyyt ferein videre - høres ut som dere har det flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. juli 2006 #3078 Del Skrevet 23. juli 2006 Åhhh så deilig!! Kose deg masse resten av tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. juli 2006 #3079 Del Skrevet 28. juli 2006 Håper du koser deg masse på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. juli 2006 #3080 Del Skrevet 29. juli 2006 Så deilig å høre at dere koser dere sånn! Det er så gøy å lese om Henrik og Martine, så forskjellige som de er av personlighet,og allikevel så like av utseende.Men de er tydeligvis utrolig glade i hverandre,og det er så herlig å høre. Tenker Henrik får ordnings på svømmingen i sitt eget tempo,jeg. Og Martine,den lille badeanda, jeg må bare le litt jeg altså. Ellers: DET ER FERIE;CHARMIS! Det er lov å kose seg ekstra uten å ha dårlig samvittighet, det er til og med en av idèene bak tingen "ferie". Fins tusenvis av hverdager hvor man kan spise knekkebrød,så kos deg mens du kan,du! Her er det vidunderlig sommervær. Jeg har blitt brun, O har blitt rosa, og Pinny dynker jeg med vann omtrent to ganger om dagen. Jeg elsker sommeren! Kos dere videre,alle sammen! Stooooooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå