Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:hoho: Den videosiden var artig,gitt! Tror jeg skal fordype meg i den en dag det er drittvær.Jeg var ikke så hott på den tiden,egentlig,men jeg hadde i det minste BALL-genser og PocoLoco-joggedress,og håret i en palme på toppen av hodet. :hoho:

I dag skinner solen! :hoppe:

Jeg fikk så perverst lyst til å dra til IKEA da du skrev at dere hadde vært der.De har så fantastisk mange uunnværlige duppeditter! Men nå har jeg jo også sykkel selv,så da kan jeg jo faktisk SYKLE dit, er ikke lange veien. Hurraaaa!

Hoppe litt for Martine som har blitt så flink til å sove :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Håper du får en fin nest siste dag som dagmamma. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Deilig med ferie så lenge!! :danse::sjarmor:

Ååå.. det høres deilig ut å få pleiet føttene.. :hjerte:

Men hadde ikke likt at fremmede skulle se de tørre føttene mine! :ler:

Kose deg på dugnad! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Så du hadde ball genser, pocoloco dress og høyt hår du også ja :hoho: Henrik ble jo nesten redd da han så bilder av sin mor fra den tiden der :overrasket: Og jeg bare sier det - jeg hadde bare litt av et hår altså - tuppert og lekkert.Hærregud :overrasket::overrasket::ler::ler:

Jeg hadde aldri turt å sykle noen steder med en slik sykkel jeg, for tenk om noen stjal den :grine: Hadde nok hatt den med meg under dyna :Hehe:

Epica :klem: Ja det skal bli vidunderlig for det har ikke vært noe latmannsjobb å passe 3 ettåringer nei. Men utrolig kos da. Når det gjelder føtter tror jeg det skal mye til før de blir sjokkert de som driver med slikt. Og nå når du er gravid skulle du jo virkelig ha unnet deg det vennen. Jeg gikk ofte når Martine lå i magen. Gikk og tok fotmassasje også- vidunderlig!

Tilbake fra dugnad i barnehagen. Jammen blir det lange dager. Men det blir jo finere og finere for hver dag. Og på mandag åpner de.Så ikke akkurat sånn ut i kveld da men.De har nå hele helgen.

I morgen ettermiddag begynner jeg på ferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super link snuppa!!! Er allerede kommet på favoritter ;)

Håper du koser deg i solen!

jeg skal ut å kjøpe maling - og det er sååå gøy :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica :klem: takk vennen

Glossy :klem: masse gøy der ja! Satt og hørte på flere i går. Så gøy med maling da, jammen går det fort unna nå :)

Om noen timer har jeg ferie :hoppe::hoppe::hoppe:

Men nå må jeg ned og bake litt!

Eplekake med syrlige epler og marengs :sikle:

Siden det er siste dagen for jenta jeg passer. Dekker fint på ute også kan foreldrene få kose seg litt også når de kommer for å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol og sommer, og jeg er lett som en fjær (nesten)! :hoppe:

:ler:

Heldige du, jeg føler meg som en elefant :grine::ler::ler:

Og blir vel ikke bedre etter eplekake med marengs nei.................. :sjenert:

Men humøret er lett da om ikke annet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Grattis med ferie! Så koselig at du baker kake og lager en hyggelig avslutning for jenta du har passa :hjerte:

Tuuusen takk for at du la inn så mange hyggelige "sladre"meldinger og bilder mens jeg var på sykehuset. Du er god vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :kyss:

La Traviata :klem: Bare koselig kan du skjønne. Ble jo så glad hver gang det kom ny melding og bilde fra deg av godjenta di.

Søndag kveld og det har vært en laaaaang helg. Fredag var det jo avslutning for siste dagbarnet. Koselig og litt vemodig. Fikk nydelige blomster og Martine fikk masse fine leker.Vi satt ute i solen og spiste kake, drakk iste og koste oss. De ble kjempeglade for det fine fotoalbumet med alle bildene som hun fikk med seg som et minne om tiden her hos meg.

Lørdag var vi i dobbel 60 års dag. full galla med side kjoler og det hele. Veldig koselig, med mange hyggelige mennesker.Var i seng i halv tre tiden og da er det ikke akkurat noe gøy når Martine står i senga klokka seks og kaster bamsene sine i hodet på oss for å få litt liv.Føler jo at du akkurat har sovnet. Og oppe i senga vår gjør hun jo alt annet enn å ligge i ro. Turner rundt og synes livet er topp hun :ler: Snille storebror Henrik sto opp og tok henne med seg opp på stua. Gav henne frokost og lekte med henne mens vi fikk ligge litt til. skjønne gutten min :hjerter_rundt:

I dag tok jeg først en sykkeltur sammen med Henrik opp i barnehagen da han hadde lyst til å se hvordan uteområdet var blitt.

Så var det en tur på plantasjen hvor vi kjøpte parasoll og et lite badebasseng til Martine. Hjemme badet begge ungene oppi der og koste seg masse. Klokka halv fem fikk vi 4 unger og to voksne pluss en hund på middagsbesøk. Vi grillet ute i hagen og koste oss. Det har bare vært så knallvarmt ute i dag og nå føler jeg meg helt slapp og trøtt.

Ellers har jeg vært sladrevenn for Cecilia som fikk en nydelig liten jente i går. Har lagt ut bilde av den lille hjerteknuseren i albumet hennes. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_hjerter.gif' alt=':hjerter:'> Og HER kan dere se det lille nurket.

Endret av Charmina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir litt mindre KG nå i sommervarmen. frister jo ikke å sitte inne når det er så deilig ute i sola. Og kveldene nytes også ute på terassen.

Martine hadde sin første bli kjent dag i barnehagen i går. Det var nå bare sånn at hun skulle få sett litt. Hun storkoste seg og ville ikke gå igjen. Når jeg da spurte henne om mamma bare skulle gå, ja da vinket hun bare til meg og sa Hade mamma. Så det virker ikke som det vil by på store problemer å levere henne gitt. Når det skjer noe gøy er mamma glemt tvert. :)

Ellers var jeg og shoppet i går - nemmelig en sykkeltilhenger. Så nå skal jeg begynne å sykle til jobben har jeg tenkt med Martine på slep. Skal ut nå etterpå og ta den første prøveturen. Det blir gøy :hoppe: Det er en sykkelhenger for bare ett barn da jeg ikke ville ha en sånn diger en.Skal prøve å få tatt ett bilde og legge det ut etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona
Var i seng i halv tre tiden og da er det ikke akkurat noe gøy når Martine står i senga klokka seks og kaster bamsene sine i hodet på oss for å få litt liv

Martine virker som en kul jente! :sjarmor: Ser det hele for meg! :legrine:

Grattis med ferie da Charmis!!! :danse: Håper det er godvær i dag, hørte det kom regn i går.. Jeg kan godt sende litt sol og varme fra "østen", for her er det for mye for meg i hvertfall! Så kjære sol, skinn for Charmina i dag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona :klem: Det er nydelig sol her også, men takk for at du ville sende den ekstra hit. Du er god du :klem: Men det er jammen ikke lenge om gangen jeg orker å ligge i solen for tiden. Også jeg som elsket å slikke sol før :overrasket: Men det blir jo så varmt :ler: (er nok alderen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Fiiiiine bilder! Og sånn som Martine koser seg med Mjauen,Ikke vanskelig å se at de er topp venner,ja! :hjerte:

Er sol her også,men ikke sånn tropevarme som det har vært de siste dagene,og det gjør ingenting.Ihvertfall er Pinny fornøyd, for da er det mer fart i Mamsen. :ler: Jeg har hengekøye i hagen,og elsker å ligge i den og slikke sol og lese og kose meg når det er finvær,nemlig.Lite oppmerksomhet til "stakkars" Pinny da.

Ellers er jeg kommet til hektene etter O's bursdag i går. Nå sitter jeg og gomler på en nystekt vaffel,for en av fordelene med å lage for mye røre er jo at man kan steke nye vafler dagen etterpå. :sjarmor:

Kooooos deg i solen,kjære Charmis! :klem:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...