nostalgia Skrevet 22. februar 2006 #2461 Del Skrevet 22. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #2462 Del Skrevet 22. februar 2006 iss Ja vi regner jo med at det er helt ufarlig! Det jeg liker minst er at hun skal i full narkose. Man vet jo aldri hvordan sånne små reagerer på det! Men de har eget team som gjør dette på barn så det går nok helt fint! Cecilia Ja mannen var en engel synes jeg for det er lenge siden jeg har kost meg sånn! Også var det deilig å kunne spise uten å mate noen Takk for ønsket om at alt går bra! iingvild Nei det er aldri kjekt men går nok bra! Men skal være glad når alt er over kjenner jeg! nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #2463 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen bilder til fra dukkehuset mitt eller galskapen min kan man kanskje kalle det Her er jentene i full gang med å feire bursdag Og besteforeldrene er på plass Jeg har nok aldri blitt helt voksen jeg..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. februar 2006 #2464 Del Skrevet 22. februar 2006 Du er virkelig flink med miniatyrene dine!! Innom bare med en klem - er på lynvisitt.. Fikk ikke helt med meg når Martine sin operasjon er, men hvis det er nå innen kort tid så tvi tvi! Skal oppdatere meg nærmere i morgen. Nattaklem på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 22. februar 2006 #2465 Del Skrevet 22. februar 2006 Åååh, så søte disse dukkene var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 22. februar 2006 #2466 Del Skrevet 22. februar 2006 Stilig dukkehus da! Håper lt går bra med vrtlo foresten.... du får holde oss oppdatert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #2467 Del Skrevet 22. februar 2006 Epona koselig med en lynvisitt vennen cecilia ja de er kjempesøte. Det er en fantastisk flink dame i Amerika som lager de til meg! Litle Lady Det skal jeg gjøre snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #2468 Del Skrevet 23. februar 2006 GJEEEEESP Å så trøtt jeg er i dag! Martine holdt det gående hele natten! Pælmet bamsene sine i hodet på meg og sa navnet mitt 1000 ganger! Han gutten jeg passer sier navnet mitt og nå har jammen Martine lært seg det også! Så nå roper hun ikke mamma men ......... Kan ikke annet enn å le heller! Men gjett hvem som er trøtt som en dupp nå da og bare ønsker å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. februar 2006 #2469 Del Skrevet 23. februar 2006 Tidlig oppe jeg og. Marthe har funnet ut at det er helt topp å våkne halv åtte. Litt tidlig for meg da, men det går greit. Jobber jo ettermiddag/kveld så jeg kommer meg ikke tidlig i seng akkuratt. Solen skinner jammen her hos meg og. stor stas. Deilig å kjenne at våren kommer krypende. Ellers er det ikke så mye på planen. Skal jo feire bursdag til helgen, så litt rydding må det til! Ha en super dag vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #2470 Del Skrevet 23. februar 2006 Glossy Ja ikke sant det er deilig å føle at våren nermer seg - det gjør iallefall noe godt med meg å se solen komme fram. Blir i bedre humør med en gang! Jentene har sovnet (gutten er på ferie) så det er stille og fredelig akkurat nå. Solen skinner noe aldeles nydelig ute og jeg kjenner jeg blir i så godt humør av det! Men det som er litt dumt når solen skinner er at den også må skinne på vinduene mine....................... ............og tro meg de er ikke noe lekkert syn nei! Fytti katta så skitne de er. Og jeg som bare hater å vaske vinduer! Men jeg tror jammen jeg bare må finne fram vaskebøtten og sette igang! Må iallefall ta kjøkkenvinduene for de ser man jo nesten ikke ut av Ellers har jeg fått meg legetime på onsdag. Håper jeg kan få noe som kan hjelpe litt mere på leddsmertene mine. Det er skikkelig ille i perioder! Heldigvis blir det bedre om Våren /sommeren. Men denne vinteren har de jammen plaget meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #2471 Del Skrevet 23. februar 2006 Da er alle kjøkkenvinduene, stuevinduene og vinduet hos Henrik vasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 23. februar 2006 #2472 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei! Så flink du er å vaske vinduer! Er det en ting jeg hater så er det det! Og må bare si: sukk! Så utrolig skjønne de dukkene dine er!! Må le litt når du skriver om Martine som kaster bamsen på deg He he he.... hun er en liten skjønning! Minner meg om en historie pappa fortalte om lillesøsteren min, da de prøvde å få henne til å sove på sitt eget rom, og ikke inne hos dem hver natt. De hadde lagt henne, hun var vel 3-4 år, og rett etter at de hadde lagt seg og nesten sovnet, smeller døren opp. Der står min lillesøster, med det røde håret til alle kanter og roper: "jeg vil ikke sove på rommet mitt, nei nei nei! Jeg skal sove her!" Lykke til med legetimen, håper du får den hjelpen du trenger Ha en strålende dag! (sola skinner her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. februar 2006 #2473 Del Skrevet 23. februar 2006 Så flink du var med vindusvask! Sender en stor og håper på at Martine sover i natt. Ikke moro å få en bamse i hodet nei! OG super søte bilder fra dukkehuset. Det er bare bra å ikke bli voksen. (Kjøper stadig vekk Lego jeg da, kjæresten og jeg lekte med det på hytta og ble helt såre på fingrene etter hvert. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #2474 Del Skrevet 23. februar 2006 Bertine synes jeg ser henne inne på soverommet ja!En søt historie.Det var bra at solen skinner på deg også vennen min! iingvild Ja det er kjekt å bevare litt av barnet i seg ja! Lego er jo kjempegøy - jeg liker godt å hjelpe Henrik litt jeg Har vært en tur og handlet bursdagspresang til en liten gutt som fyller 5 år på søndag! Det ble Lego og en bok. Ellers har jeg bare drevet og vasket og ryddet i hele dag. Men nå skinner det jammen også og det er utrolig deilig! Nå skal jeg slenge meg på sofaen med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. februar 2006 #2475 Del Skrevet 23. februar 2006 Jammen har du vært flink i dag ja! Vinduene mine trenger også en omgang... hvor mye tar du i timen? Dukkehuset er så nydelig, jeg blir helt betatt! De søte små tingene og alle detaljene... Kanskje minstejenta her i huset skal få et dukkehus hun også med tiden! Kos deg på sofaen og ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #2476 Del Skrevet 24. februar 2006 La Traviata For å si det sånn så hadde jeg med glede kommet til deg og vasket vinduene mens du kunnet slappet av med den fine magen din! men jeg kan ikke akkurat påstå at det å vaske vinduer er det kjekkeste jeg gjør nei! Men det er utrolig kjekt etterpå når de skinner mot deg ikke sant?Og du - klart lillejenta må ha dukkehus Jeg fikk jo ikke den gleden når jeg var liten og du ser jo hvordan det har gått med meg Nydelig vær ute i dag også. Gutta har dratt og Henrik og de skulle i skogen å grille pølser og slikt i dag! Heldiggrisen! Det høres så utrolig koselig ut! Nei nå skal jeg spise litt frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. februar 2006 #2477 Del Skrevet 24. februar 2006 God morgen snuppa!! Her fikk jeg sove en hel halv time ekstra i dag, og det var jammen deilig. Tulla hadde vel bestemt seg for å sove litt ekstra eller noe. Deilig for meg!! Ellers er det sol i dag og. Kjempe deilig, og ekstra oppmuntrende siden jeg har fri i dag og hele helgen!!! Snadder! Håper virkelig at legen tar de ledd smertene dine på alvor. Jeg har jo selv erfaring med hva det der er, og det er ikke noe gøy i det hele tatt. Jeg skal til legen tirsdag og venter enda på inkalling til Haukeland. Håper jeg får det snart. SKulle uansett komme til innen 4 april, men må si det er lenge til enda. Har jo ventet siden jul. Men jeg har mine smerter under kontroll enda, men vil jo gjerne får vite mye mer om dette her. Håper du og kan få noe som får smertene under kontroll. Ellers er du kjempe flink som tar tak i huset. Må gjøre det i dag jeg og. Her ser ikke ut, og vi venter stor innrykk på søndag. Så da er det vel bare å brette opp å begynne! Håper du får en super dag og at Henrik gutten koser seg i skogen med pølser. Mannen mente at vi skulle grille i morgen hvis været holdt seg... Hehe, jammen starter vi grillsessongen tidlig da ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #2478 Del Skrevet 24. februar 2006 Glossy Ja det er ikke farlig å stå opp i dette nydelige været nei! Og heldige deg som får sove litt! Men jeg skal ikke klage da, i natt sov nå Martine hele natten nesten. Og hun sover jo nesten 3 timer sammenhengende nå på formiddagen så da får jeg jo gjort litt!Håper også at legen kan ta meg litt alvorlig, men så er det jo det da at de ikke finner noe på prøvene mine. Ganske frustrerende egentlig. grillsesongstart i februar er litt tidlig ja, men du så vidundelig ikke sant Ha en fin fredag snuppis Ungene sover og jeg ble sugd fast til PCèn da jeg gikk forbi. Men nå skal jeg ned og rydde unna det jeg ikke fikk tatt i går også er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. februar 2006 #2479 Del Skrevet 24. februar 2006 Ha en flott helg da snuppelura!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2006 #2480 Del Skrevet 24. februar 2006 Nyyyyyyyyyyyydelige dukkehuset! Og de supersøte dukkene! Jeg blir like betatt hver gang jeg ser dem . Håper det går bra med deg hos legen, at du blir tatt på alvor og at de finner ut hva det er. Lo også godt av bamsepæljende Martine. Sikkert ikke kjempemorsomt å bli utsatt for sånt,men hun er nå utrolig skjønn,da. Her er det helgestemning de luxe.Jeg sitter limt til dataen,og Pinny ser på tv2. Absolutt underholdning- tror det faller i smak,kanskje hun er en Se&Hør-hund? Nå skal vi nyte en helg med relativt mildt vær,for neste uke setter det inn med kulde og snø her oppe.Jeg er så møkkalei vinteren nå at jeg kunne nesten . Goooooood helg til deg og resten av Charminafamilien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå