Lille Ballerina Skrevet 5. februar 2006 #2381 Del Skrevet 5. februar 2006 Avataren din er verdens koseligste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 6. februar 2006 #2382 Del Skrevet 6. februar 2006 nostalgia Hei vennen. Ja det er nok meg på avataren ja sammen med Martine. Om du kikker i albumet mitt så er det der inne også. Det er tatt hos en fotograf i mai mnd. Awwwwwwwwwwwwwwwwww... virkelig? Jeg synes det er så utrolig fint... og da er det jo ekstra hyggelig at det er deg (dere) Kjempesøtt!! Bor du i Bergen? Så rart... når jeg leste om hva du skrev dagboken min om at det regnet slik der du bor, så lo jeg litt og tenkte at 'tenk om hun bor her da?'... men jeg var av en eller annen grunn alltid sikker på at du var fra Østlandet Så da hører vi samme regnet da - så kooooselig!! Er du like glad i regn som meg? Jeg eeeelsker det? (ekte bergenser... hehe) Ha en flott dag i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #2383 Del Skrevet 6. februar 2006 Lille Ballerina Så koselig sagt :grine2: nå ble jeg rørt nå Nostalgia Sånne koselige meldinger å finne på morgenkvisten! Ja faktisk synes jeg regn er ganske fint jeg! Det er jo bare å kle seg ikke sant? Men innimellom kommer det kanskje litt mye på en gang Og vet du hva jeg var sikker på at du var fra østlandet også Ny dag og nye muligheter! Martine har styrt på det meste av natten så vi er nok trøtte vi voksne i dag ja! Deilig å få mannen hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #2384 Del Skrevet 6. februar 2006 God morgen! Oi,har du bursdag i morgen, Charmina? Så gøy! *skynder meg ut på kjøkkenet for å begynne å bake* Nå har det begynt å regne deilig her,så all snøen blir herlig sørpe. jeg er skikkelig lei av vinter og snø nå,og har et kjempebehov for å gå rundt i småsko og med lette klær.Men det blir vel vår en dag-og med det møkkaværet her så blir jeg vel desto gladere når det skjer. Håper mandagen er fin i Charminaland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. februar 2006 #2385 Del Skrevet 6. februar 2006 Heisann! Her i Oslo-området er det fullstendig snøkaos så jeg misunner dere faktisk det regnet jeg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #2386 Del Skrevet 6. februar 2006 Lillelou Ja denne kvinnen har nok bursdag i morgen ja. Blir ingen stor feiring men det kommer nå noen venner på kakebesøk da! Henrik blir så lei seg om jeg feirer dagen uten noen gjester for det synes han at alle må. Han holder visst på å lage noe til meg på skolen den lille goingen min. Lengter etter småsko og lette klær jeg også det er bare så vidunderlig når våren kommer synes jeg! La Traviata ja på denne årstiden er det bedre med regn enn snø synes jeg da. Er liksom lei av vinteren nå. Sender over noen av regnbygene din vei jeg vennen. Nå sover begge ungene. Har bare ett dagbarn denne uka. Får bake litt til i morgen,. Skal iallefall bake en suksess terte for det er min yndlingskake også må jeg vel lage den deilige gelekaken min. Boller får jeg lage i morgen. Ungene elsker jo boller. Ellers er jeg sluttet å amme Martine nå. Meieriet er stengt for evig og alltid På en måte er det litt trist å tenke på at jeg aldri skal amme et lite barn mer, men på en annen side kjennes det helt ok ut. Martine har vært mindre og mindre interessert i melken, hun vil heller ha Biola i en kopp. Og etter å ha bitt mamma for første gang var det egentlig en lett avgjørelse å ta. Og Martine ble nok ganske forskrekket når mammaen ropta til også. Tro meg det er ikke behagelig! Nå skal jeg prøve å sy litt på det gulvteppet til dukkehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #2387 Del Skrevet 6. februar 2006 nå ble jeg bare så utrolig rørt av en PM Tusen takk Goderi - du er bare så vidunderlig god du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #2388 Del Skrevet 6. februar 2006 Ungene sover ennå. Klokka er halv to og denne dagen har gått så ytrolig fort synes jeg!Det er visst nedbørsrekord for en dag i februar i dag så det regner virkelig i mengder ute. Tar ikke med meg ungene ut i dag nei, vi får heller kose oss inne. Martine er ganske forkjølet ennå, og hun andre er heller ikke helt i form så det passer nå bra! Jeg har kjøpt noen klær til Martine inne på ebay fra Amerika. Det blir spennende å se om de er like fine i virkeligheten da! Billige var de iallefall. En sommerdrakt, og en kåpe med bukse og topp til i rosa som bare var helt bedårende søte. Huff det er så lett å bli fristet der inne på de sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. februar 2006 #2389 Del Skrevet 6. februar 2006 Godjenta! Tenk at du har bursdag i morgen da! Da skulle jeg gjerne ha bakt en ekte kake til deg....! Du får få en virtuell i morgen da....siden jeg ikke klarer å maile den til deg! Dere regner bort dere også ja...her har det høljet ned i ukesvis...snødd litt innimellom, men nå høljer det igjen..Jaja.. Jeg lengter etter småsko og sommerklær jeg også...Intenst! Nå er jeg snart så spent på det dukkehuset ditt at jeg ikke klarer å vente! Du MÅÅÅ legge ut bilde snart..om ikke du legger det ut så kanskje du mailer det til meg?! Håper du får en finfin mandagskveld i regnet! Gooooood fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 6. februar 2006 #2390 Del Skrevet 6. februar 2006 Jasså, du er trønder altså Så koselig! Får jeg lov til å spørre om du er sør- eller nord-trønder? Du får ha en riktig fin bursdagsfering imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 6. februar 2006 #2391 Del Skrevet 6. februar 2006 Når er d du har bursdag? Idag eller imorgen? :klø: Vil starte feiringen likvel jeg... Happy birthday to you... happy birthday to you.... :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #2392 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) :hoppe: Hurra, Charmina har bursdag!!! :hoppe: Og jeg er her for å gratulere,selv om du forhåpentligvis ligger og sover søtt akkurat nå, hvis ikke da Martine sitter og sier "hei" eller "boy",da(og det håper jeg hun ikke gjør,selvsagt). Her er kake! og en artig fyr med hatt!! og blomster i fleng og pakker,selvsagt og brus! (eller champis,alt etter som...) Gratulerer så mye med dagen,kjære søte Charmina, håper du får en vidunderlig dag!!! Store klemmer fra Pinny og meg Endret 6. februar 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. februar 2006 #2393 Del Skrevet 7. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. februar 2006 #2394 Del Skrevet 7. februar 2006 Gratulerer med dagen kjære Charmina! Håper dagen din har vært fin og at du har fått kost deg litt ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 7. februar 2006 #2395 Del Skrevet 7. februar 2006 Gratulerer så mye med dagen idag, Charmina! Håper dagen har vært super, med masse god kake og fine gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 7. februar 2006 #2396 Del Skrevet 7. februar 2006 Gratulerer med dagen igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 8. februar 2006 #2397 Del Skrevet 8. februar 2006 Nostalgia Og vet du hva jeg var sikker på at du var fra østlandet også Så morsomt! Gratulerer så mye med overstått! Håper du hadde en vidunderlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 8. februar 2006 #2398 Del Skrevet 8. februar 2006 GRATULERER MED DAGEN DIN SOM VAR I GÅR CHARMINA VENNEN!! Håper alt står bra til hjemme hos dere , og at du fikk en fin dag i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. februar 2006 #2399 Del Skrevet 8. februar 2006 Hurra for deg som fylte ditt år....!!! Håper du hadde en superflott dag med mann, barn og venner!! Her kommer en og en og en og verdens største fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 8. februar 2006 #2400 Del Skrevet 8. februar 2006 Grattis på etterskudd!! Håper du hadde en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå