Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #2361 Del Skrevet 3. februar 2006 Åh, fingerhekling! Husker hvor gøy det var, særlig å vente leeeenge med å dra i "pølsa", sånn at den ble superlang når vi endelig gjorde det. Hele skolen var pynta med sånne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. februar 2006 #2362 Del Skrevet 3. februar 2006 Kos deg med dukkehuset ditt i helga! Hørtes kjempefint ut med lys i lampene! Får vi se flere bilder kanskje? Fingerhekling er gøy det - husker det fra jeg gikk på skolen! Man får jo helt dilla!! Ønsker deg en god fredag og en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #2363 Del Skrevet 3. februar 2006 Godteri Ja husker selv hvor gøy det var å vente med å dra i den pølsa Har lovet den lille poden å kjøpe mere garn i morgen. Heldigvis har de kjempebillig garn på Europris. La Traviata Ja jeg må prøve å få tatt flere bilder etterhvert! Men prøver å få litt mere ferdig på kjøkkenet og badet først Putlearbeid. Men utrolig kjekt da. Holder på å brodere et gulvteppe til stuen og det er jo så små sting at det nesten er umulig å se de jo Har holdt på med det i flere år allerede. Kanskje jeg skal finne det fram igjen og putle litt med det også i helgen. Ungene sover ennå - for noen gullunger! Huff ser på nyhetene at det er et digert cruise skip som har sunket - det er så ekkelt med sånne store katastrofer. Stakkars folk, jeg får helt vondt inni meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #2364 Del Skrevet 3. februar 2006 Ekkelt med det cruiseskipet ja! Hvordan går det med Martine for tiden, sover litt mer enn før? GOD HELG! Blir det idol på deg også ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 3. februar 2006 #2365 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei Charmisen! Nå er det jommen en stund siden sist jeg har vært her inne på besøk. Lungebetennelse har du hatt også, stakar.. Håper det går bedre med deg nå, så får du ha en aldeles strålende helig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. februar 2006 #2366 Del Skrevet 4. februar 2006 Lørdagsklem til verdens beste Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. februar 2006 #2367 Del Skrevet 4. februar 2006 Ha en strålende helg i Charminaheimen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. februar 2006 #2368 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei,kjære Charmis ! Håper du, Henrik og Martine har hatt en fin lørdag så langt, og at dere koser dere skikkelig. Her har det blitt snøete og vinteraktig igjen etter to uker med regn og mildvær.Pinny er godt fornøyd, jeg gleder meg til våren, og er ikke SÅ fornøyd. Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. februar 2006 #2369 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei! Innom og oppdaterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #2370 Del Skrevet 5. februar 2006 Epica Så på idol her også ja - det er jo litt artig å se på. Martine sover litt bedre, men har fremdeles mange netter hvor det er fullt liv ut i de sene nattetimer! denne helgen har hun vært helt umulig. Merker kanskje at pappaen er vekke ikke vet jeg! Hun har ropt på han halve natten iallefall. cecilia Jo takk nå går alt så meget bedre selv om jeg fremdeles hoster og harker litt!Skal til legen min for kontroll om en stund La Traviata de klemmene dine setter jeg altid pris på vennen iss Takk det samme til deg også Lillelou Det kom jammen snø her også i går, men nå regner det heldigvis vekk igjen for jeg venter nemmelig på våren jeg.... Så der er vi nok like ja! Og lørdagen var fin, koste meg med Henrik etter at Martine var sovnet. Snop og tv kos på oss. Lille Ballerina koselig at du er innom vennen Ja så er det jammen søndag alt! Denne helga har flydd avgårde. Skal bli deilig å få mannen hjem i kveld han er virkelig savnet av både liten og stor. Martine har vært umulig med soving i helgen. Holdt det gående til langt på natten med styret sitt oppi senga. Roper på pappa, mamma og dadda (det er Henrik det). Lager bil lyder, kulyder,hundelyder og det meste av andre lyder som slett ikke er gøy når klokka er tre om natta Føler meg trøtt som en dupp her jeg sitter. Nå sover hun en liten lur mens Henrik fingerhelkler og ser tegnefilm. Selv har jeg lagt leeenge og vel og kost meg i bobblekaret og gjett om det var deilig! Men jeg ble liksom ikke mindre trøtt akkurat da! Nå tror jeg at jeg skal slenge meg på sofaen med en bok til lille gullet våkner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #2371 Del Skrevet 5. februar 2006 Hurra Jeg har vunnet gavekort på 500 kr fra bokkilden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. februar 2006 #2372 Del Skrevet 5. februar 2006 Gratulerer! Supert med gavekort på bøker!! Her snør det noe voldsomt i dag! Man snør jo ned så fort man setter beina utenfor døra. Jeg ønsker meg vår snart! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #2373 Del Skrevet 5. februar 2006 La Traviata Bra å se at det er flere som lengter etter våren. Men når februar er gått er det jo mars og da er det jammen ikke lenge til april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. februar 2006 #2374 Del Skrevet 5. februar 2006 Heldiggris! Hva skal du bruke de pengene til da? Hehe... Burde ikke være vanskelig å bruke opp nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2006 #2375 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei! Sender deg en stor søndags Håper du finner deg noe fint på Bokkilden. Var innom der i går, og tror jeg kunne handlet for mer enn det! Spesielt noen fine Smoothies bøker jeg ønsker meg. Kos deg med "fri" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 5. februar 2006 #2376 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hei og hopp, Charmina! Så heldig du er som har vunnet gavekort!! Håper du har hatt en fin helg ~ og at du får en riktig flott uke! PS! Nå har jeg lurt såååå lenge, så nå må jeg bare spørre; er det deg du har bilde av i avataren din? Endret 5. februar 2006 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #2377 Del Skrevet 5. februar 2006 Grooo Så koselig at du stakk innom! Aner ikke hva jeg skal kjøpe jeg!Noen gode forslag kanskje? iingvild Smoothies bøker er digg! Har en flott en som jeg bruker masse innimellom. Går litt i bølger! nostalgia Hei vennen. Ja det er nok meg på avataren ja sammen med Martine. Om du kikker i albumet mitt så er det der inne også. Det er tatt hos en fotograf i mai mnd. Ungene er lagt og roen har senket seg Nå inntar jeg sofaen og ser på Skal vi danse eller hva det heter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. februar 2006 #2378 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg ser også på "Skal vi danse?" Kjempemorsomt!Og så flinke som de er-jeg blir litt misunnelig.Eller,GANSKE misunnelig,tror jeg vi sier. Hadde jeg bare vært født med litt rytmesans og litt lettere føtter....*drømme* Jeg misliker ikke bergensere! jeg syns de er søøøøøøøøøøøøøøøøøte! Av og til er de bare litt overpatriotiske,bare. Savner Bergen,jeg. Kos deg med danseløvene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. februar 2006 #2379 Del Skrevet 5. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #2380 Del Skrevet 5. februar 2006 Lillelou Jeg er jo trønder egentlig da innerst inne selv om jeg skarrer på R`ene og har bodd lengre her enn der nå Ephemera Snart sengetid kjenner jeg! Håper Martine sover litt i natt! Snakket med mannen på tlf isted, for jeg er nok i drømmeland når han kommer hjem. Han sitter jo på toget ennå. Han regnet med at den eneste som var våken når han kom var hans lille prinsesse (og det er ikke meg altså ) Ute bøtter det ned i store mengder! Skulle tro det satt noen der oppe og tømte bøtte på bøtte med vann i hodet på oss. Men snøen forsvinner iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå