Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Phoenix :klem: godjenta mi

Ephemera :klem: Ja ikke sant de skulle funnet opp sjokolade som man ikke la på seg av i det hele tatt - det hadde vært noe det :sjarmor: Jeg bare ELSKER sjokolade, sukk. Nå må du bli frisk igjen da vennen

Susanna :klem: Så kjekt å se deg igjen vennen.Håper gullet er bra igjen?

La Traviata :klem: Ha en fin kveld selv med lille gullet i magen :grine2:

Litle Lady :klem: Så kjekt med et nytt fjes :)

Glossy :klem: Takk vennen min

Sukk :sur: både mannen og jeg kaster opp så her er det visst bare sykdom som gjelder for tiden! Blir sprø snart. Kanskje det var noe med middagen? Nå skal jeg krype under dyna og håper det er vekke igjen i morgen! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj!! Ikke si dere er syke igjen da vennen?! :klem:

Håper formen er mye bedre i dag!!

Jonas er noe bedre i dag, men ikke helt pigg enda nei... Hoster fælt, men bedre almenntilstand. Ikke så slapp og sløv som i går..!

God helg vennen!

:vinke::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hallo,stakkars syke vennen! : :troest:

Håper dere alle føler dere litt bedre i dag, og kanskje til og med MYE bedre?

Håper det. :)

Her i trøndelagen er det et gruuuuuuuuuuuuusomt vær i dag-det kjennes ut som Nordpolen,og jeg og Pinny leker polfarere:hun er Johansen, og jeg er Nansen. :sjarmor:

Blåser iskald veltevind og under snøen er det skummel is, så utendørs er ikke stedet i dag,jeg koser meg med en stor kopp te. :)

Håper dere får en koselig helg i Charminaheimen,og at dere får ro på dere til å bli skikkelig friske igjen. Ta godt vare på deg selv nå.

Stor bli-frisk-klem fra Pinny og meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Heisann "magan" :sjarmor:

Nostalgia :klem:

Susanna :klem:

Pi@ :klem:

Lillelou :klem: Pinny skulle vært her og kost litt med meg synes jeg

Litle lady :klem:

La Traviata :klem:

iingvild :klem:

Søndag................ja faktisk mandag snart!Helgene bare raser avgårde som vanlig! Omgangssyken gav seg fort heldigvis. Men jeg er blitt skikkelig tett igjen og hoster som bare det. Kjenner jeg er varm også så det er nok litt feber i denne kroppen. Har lagt og sovet på sofaen halve kvelden så det blir vel å ligg våken til natten da. Men jeg hadde ikke ork til noe annet.Mannen har tatt seg av de søte små, og nå hører jeg nå at Martine er våken der nede på soverommet! Det er nå bare utrolig at den jenten ikke kan begynne å sove hver natt snart!Men hun hoster hun også stakkars.Og det gjør jo det ikke enklere for henne å sove da. Men hun må nå være en som trenger lite søvn tydeligvis.

Ute er det utrolig surt og ekkelt!Jeg kjenner jeg lengter mer og mer etter våren nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa! :klem:

Kjedelig at du ikke er bra vennen. Og med sykebarn er det ikke lett å få slappet av selv heller!

Sender over noen god bedrings-vibber jeg:

(((((((((((((((((((((((((((((((((((bli frisk))))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner Phoenix, iss, La traviata og Glossy :klem:

Formen er elendig. Verker i hele kroppen og hoster til jeg kaster opp igjen. Får ta meg en tur ned på den lokale legevakten igjen i morgen når mannen kommer hjem fra jobb. Nå har jeg tatt en dugelig dose med cosylan hostesaft og håper på noen timer søvn i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

:klem:

Stakkars Charmina da! Jeg er nettopp blitt frisk etter å ha syns synd på meg selv i 5 dager! Håper du blir frisk snart!

God natt og sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...