Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest cecilia

Hei Charmina!

Fint å høre at du/dere er på bedringens vei hvertfall :)

Sydenturen i sommer høres MEGET behagelig ut. Så heldige dere er :)

Blir nok ingen slik ferie på oss i år, regner jeg med :ler:

Ha en fortsatt fin-fin søndag da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lenge siden jeg har lagt noe igjen etter meg nå.. Vil bare si GODT NYTT ÅR litt på etterskudd... Men men, bedre sent enn aldri.

Håper dere snart er på bena alle sammen igjen nå da. Også så mange fine ferier dere drar på... Ikke misunnelig jeg nei.... ;) Håpe ikke flyskrekken tar overhånd. Det skal gå bra.

Ha en fin fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :hjerte:

Innom og leser litt jeg ;) Høres ut som en herlig ferie dere har foran dere. Litt misunnelig, men jeg skal også til syden :grine2:

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix :klem: De klemmene dine er alltid gode altså

iss :klem: så kos at du titter inn så ofte

Cecilia :klem: Ja jeg tror det blir en behagelig tur ja! Om jeg tør sette meg på flyet da!Har begynt å snakke om andre alternativer også. Men regner med at vi drar dit jeg sa da!

silje:) :klem: Så kjekt å se deg igjen vennen

Lille ballerina :klem: ja man må jo nesten til varmere strøk for å være sikker på litt sol. Sommeren hjemme i fjor var jo temmelig dårlig!

Madden :klem::):):):klem:

Formen er elendig!

Hoster til jeg kaster opp, og jammen er ikke magen dårlig ennå. Gjett om jeg er glad ungene sover nå. Jeg skal ned og legge meg strak på sofaen.

Og i dag begynte slankinga skikkelig. Nå skal det jammen bli slutt på å føle seg som en stappet julepølse. Alle klærne er jo trange jo :grine: Men det dumme er at jeg måtte avbestille treningen denne uka og heller starte opp med den igjen neste uke.

Uke 1 av bli ny planen

Vekt med klær på 67 kg :overrasket::grine: (hadde lyst til å kaste vekta i veggen) Begynne å spise ofte og regelmessig som når jeg gikk på Grethe Roede kurset. Da tok jeg av 10 kg på 8 uker! Burde jo klare det alene også, men vet det er mye vanskeligere. Ikke veie meg igjen før neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Hei!

Stakkars C! Er du dårlig ennå? Håper du snart blir frisk igjen! :smilyblomst:

Slanking jah, det er noe dritt. Kjøpte nutrilett jeg, prøvde en shake igår... den ble stående jah! Pyton!

Tror grete roede er bedre! :Nikke:

Ha en fin dag!

Klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Huff,stakkars deg som fortsatt er dårlig, det må være kjempekjipt! :grine::troest:

Den ferien dere har bestilt høres kjempedeilig ut! Noe sånt skulle gjerne jeg også dratt på,men sommerferien i år blir nok " en spennende biltur til vestlandet",muligens med en avstikker til København også,hvis jeg er EKSTREMT heldig. :)

Jeg føler meg også relativt julepølse for tida,og har egentlig bare lyst til å binde et skjerf foran øynene og stappe innpå med marsipan...men det går jo ikke! Forsøker å gå ekstra lange turer med Pinny,og å spise regelmessig, så får vi se hva som skjer.Og når det blir mer vårlig skal jeg kjøpe meg sykkel!En fiiin en,med kurv! :hjerte:

Alle vi her inne er superglade i deg, Charmina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine :klem: Nutrilett smakte jeg fopr mange mange år siden - og fytti katta det var dårlige greier! :ler:

Lillelou :klem: Tror det er mange julepølser etter jul ja :ler: fy søren så kjiiiipt det er å føle det sånn.Håper virkelig at jeg klarer å gå ned mange kilo nå for det er jo ikke det minste gøy å kjøpe klær engang lengre og det sier sitt! :grine2: så fantastiske fine ord fra deg vennen, ble så rørt jeg :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke blitt frisk ennå :sur:. Så kjedelig, skulle virkelig sitte i lenge det her.

Slenger meg på lista over personer-med-litt-trange-klær, men jeg bruker å gå litt opp før mensen og litt ned etterpå, så jeg satser på at det ordner seg sjøl :sjarmor:

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare fortelle at denne damen her gjorde det store i går :)

Trosset sykdom og gikk ned på vannet her nede sammen med mann og barn og gikk på skøyter! :sjarmor:

Gjett om det var artig da!!!!! Det er jo sikkert 35 år siden jeg sist hadde noe slikt på beina! Men det var litt skummelt når isen begynte å lage sånne høye knekkelyder da :overrasket: Men utrolig artig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lenge siden jeg har lagt noe igjen etter meg nå.. Vil bare si GODT NYTT ÅR litt på etterskudd... Men men, bedre sent enn aldri.

Håper dere snart er på bena alle sammen igjen nå da. Også så mange fine ferier dere drar på... Ikke misunnelig jeg nei.... ;) Håpe ikke flyskrekken tar overhånd. Det skal gå bra.

Ha en fin fin uke :klem:

Hei igjen Silje:)

Ser at du har stengt dagboka di :tristbla: Det var nå trist synes jeg! Håper du kommer innom og forteller litt alikevell da sånn at jeg får vite hvordan det går med dere! Klem Maren masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, jeg vil også være med på skøyter! :)

Du som er så glad i hunder, og som nå ønsker å gå ned litt i vekt.... du mååå jo bare ha en liten kompis! Det har ikke vært vanskelig å skjønne at du savner å ha hund, de er jo simpelthen terapi for sjelen (for å være litt cheesy)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal skrive å fortelle hvordan det går selv om jeg ikke har dagbok lenger jeg vet du :klem:

Klem skal Maren få når hun har sovet ferdig ;) den blir hun nok glad for!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Charmis! :klem:

Flink du som har gått på skøyter! Jeg gjør det ca. hvert annet år eller noe sånt, og blir alltid like støl i anklene! Men moro er det!

Håper du blir bedre snart, den forkjølelsen høres ikke god ut :troest:

Ha en fin natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en trøsteklem til deg vennen! :troest: Ikke greit å være så dårlig nei!

Sender over en varm solbærtoddy: :perebrus: og en :gave: (det der er en kake..som jeg har pakket inn!)

Håper at du blir bedre snart! Har du ikke noe skikkelig hostesaft å hive i deg? Cosylan for eksempel? Du skal ikke holde på å hoste til du spyr!! Hvis du fortsatt har vondt i brystet også så synes jeg du skal ta deg en tur til legen! Det kan jo være smerter etter hostingen, men også lungebet....Vær flink jente nå og ta vare på deg selv vennen!!!

God :klem: oversendes fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjememoro å gå på skøyter. Det har jeg ikke gjort på mange år. Da jeg gikk på videregående spilte jeg masse ishochey. Men du må være forsiktig med slik aktivitet før du blir frisk :fy_fy::)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...