Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Huf huff, håper dere blir fort friske. Mannen hadde det i hele julen, og det satt skikkelig i. Masse god bedring!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

iss. Lille Ballerina, Pi@, Bustetroll, lillelou, La Traviata og Glossy :klem::klem::klem:

Huff jeg kjenner at jeg er ganske kvalm ennå her jeg sitter!

Henrik kastet opp i hele natt, og er hjemme fra skolen i dag! Charminamannen var ganske blek når han gikk på jobb i dag og skulle ta med seg pasientlisten hjem ifall han ikke kom seg på jobb i morgen.I dag hadde han nok trengt å lagt under dyna han også stakkars. martine er godt forkjølet og hoster en god del stakkars liten Og hun er mye mere sutrete enn hun pleier ja. Ha begge dagungene her men nå sover hele gjengen.

Nyttårsaften ble feiret stille og rolig med Henrik sin bestevenn,hans to storebrødre og foreldrene. det var kjempekoselig. Vi holdt på til klokka 02.30. Martine sov seg gjenneom hele greia, og det var nok like greit ja!

Ute regner det som bare det, lenge siden nå så værgudene har vel masse å ta igjen for tenker jeg.

Ellers sitter jeg med nesa i diverse feriekataloger! regner med en tur til sydligere strøk til sommeren :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Charmina!

Inne og "snikleser" litt i dagboken din jeg... ;)

Tusen takk for den hyggelige hilsenen jeg fikk fra deg! :)

Ha en vidunderlig tirsdag!

:klem:

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nostalgia :klem: Jeg har jo sniklest i din også derfor var det jo på tide å legge igjen en hilsen til dg følte jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mayamor :klem: Så kjekt å se deg. Men jeg klarer da ikke alt, føler som regel at jeg ikke får gjort noe som helst jeg :sjenert:

nostalgia :klem: Ja det kan du si, men nå skal jeg begynne å legge igjen spor etter meg ;)

cecilia :klem: den klemmen trengte vi ja

iingvild :klem: Takk vennen

phoenix :klem::klem::klem:

Charminamannen kom tidlig hjem fra jobb, kritthvit i fjeset og helt elendig. Har lagt under dyna siden. Jeg har kastet opp, og det ene dagbarnet mitt spydde utover hele kjøkkenet, seg selv og meg rett før han skulle gå hjem. Veldig festlig ja. Nå er Martine lagt, og om litt skal broren få kveldsmat og så legge seg han også. regner med at han kan gå på skolen i morgen.

Fytti for en dag!

Er glad det er fruene på tv i kveld så jeg har noe å se fram til :sjarmor: også "Seks som oss" etterpå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker de samme programmene, ser jeg. :sjarmor: Jeg sitter, nokså motvillig, og blar meg gjennom alternativene for min videre fremtid. Det er nok en liten depresjon som sniker på meg siden jeg blir så "giddalaus", men da er det bare å sette hardt mot hardt. :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

phoenix :klem: Ja tirsdagene er skikkelig tv dag her ja! Men noe må man jo få kose seg med da! Ellers kjenner jeg godt til den der giddaslause tilværelsen sukk :klem:

Lille Ballerina :klem:

Halsen klør og tørrhosten er et faktum. Kanskje jeg må ligge på stuen i natt så jeg ikke vekker lille frøken sover lett der nede.Mannen ligger fremdeles strak, og jeg vurderer sterkt om jeg orker å ta imot noen dagbarn i morgen. Får se det an til tidlig i morgen.

Nei jeg får gå og lage meg noe varmt å drikke så kanskje halsen kommer seg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk, det er ikke undervurdert å holde halsen varm med et skjerf eller lignende :klem:

Drikk godt, og hold deg varm på føttene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så smått begynt å få lyst på barn! :overrasket: Men, det får bli med tankene... Din Martine og Henrik gjør det ikke bedre. :ler:

Håper natten blir søvnig, og at du er opplagt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk, det er ikke undervurdert å holde halsen varm med et skjerf eller lignende  :klem:

Drikk godt, og hold deg varm på føttene  ;)

Lover jeg lover :klem: Varm sjokolade er allerede inntatt! Huff hoster og halsen kjennes ut som en kaktus :tristbla:

Hold deg varm,drikk varmt og bli fort frisk,Charmisen :klem:

Varm sjokolade er deilig ja......men kanskje ikke så slankende i lengden................. :sjenert: Men har man vondt i halsen så har man vondt i halsen :ler:

Jeg har så smått begynt å få lyst på barn! :overrasket: Men, det får bli med tankene... Din Martine og Henrik gjør det ikke bedre. :ler:

Håper natten blir søvnig, og at du er opplagt i morgen.

Ja det der med barn tror jeg faktisk er noe som kommer sånn plutselig! jeg hadde faktisk ikke lyst på barn før jeg, og så for meg et greit liv uten. Men så traff jeg mannen i mitt liv da - og da var det nesten så det slo innover meg det der ønsket om småtroll. Kanskje beviset for at jeg hadde funnet den rette? Ikke vet jeg!Og etter at Henrik og Martine kom inn i livet vårt er det bare blitt bedre og bedre. Utrolig hvor glad man blir i de ungene.

:hjerte:

Æhm, bare sånn at det ikke misforstås til det negative; Barna dine gir meg MER lyst, ikke mindre... :ler::rodme:

:hoho: det var nå enda bra :ler:;) Jeg skjønte hva du mente vennen min :klem:

Hei SuperCharmina!

Så trist at dere er syke, god bedring til dere alle!

Håper dere får en fin dag ;)

:klem: Bertine

Takk skal du ha Bertine :klem:

Blir ikke så mye å skrive i denne stund. Føler mest for å legge meg på sofaen nå når ungene sover duppen sin. De pleier jo å sove mellom ca 11 og 14. Vidunderlige flinke unger! Og i dag benytter jeg sjangsen og legger meg strak ut på sofaen så lenge. Halsen svir, magen verker og jammen er ikke menssmerter meldt sin retur også. Akkurat det kunne jeg godt klart meg uten. Tror Charminamannen får sette noen nårle på meg igjen. Sist han gjorde det mot menssmertene mine var de jo vekke i flere år. Vidunderlig!

Prøver å se i bøkene deres senere jentene mine :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...