sirka Skrevet 23. desember 2005 #2141 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2005 #2142 Del Skrevet 23. desember 2005 Innom for å ønske verdens beste Charmina en herlig jul og alt godt for det nye året!!! Nå skal julefreden få senke seg over Maddenheimen. Alle kakene er i boks, pinnekjøttet ligger i vann og juletreet er pyntet. Snart på tide å gå på jobb, og så er julen jammen her i år også!! Håper du får en flott feiring med familien vennen! Goood fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. desember 2005 #2143 Del Skrevet 23. desember 2005 Til verdens beste charmina Jeg vil med dette få ønske deg en STRÅLENDE GOD JUL!! OG ET FRYKTELIG GODT NYTT ÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. desember 2005 #2144 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Kjære Charmina! Takk for at du fins til- du lyser opp tilværelsen, det er sikkert og visst. Har pause fra juletrepyntinga,og ville benytte anledningen til å ønske deg,Charminamannen,Henrik og Martine en riktig Vidunderlig deilig jul og et fantastisk nytt år! Store juleklemmer fra meg og Pinny Endret 23. desember 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2005 #2145 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Kjære Charmina! I morgen er den store dagen, og jeg håper dere koser dere nå på lille julaften og at dere får en minnerik julefeiring! Jeg setter utrolig stor pris på deg, KG hadde ikke vært det samme uten deg! GOD JUL OG GODT NYTT ÅR! Endret 23. desember 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. desember 2005 #2146 Del Skrevet 23. desember 2005 Gooooood juuuuuul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2005 #2147 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg og dine er riktig god jul og et godt nytt år!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #2148 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. desember 2005 #2149 Del Skrevet 24. desember 2005 En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse God jul helt fra nordnorge Kanskje kommer nissen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. desember 2005 #2150 Del Skrevet 24. desember 2005 Titter innom for å ønske deg og familien en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #2151 Del Skrevet 26. desember 2005 OJ Her var det jammen mange hilsner Epica iss Bertine Lille ballerina ¤Escada¤ Glossy La Traviata pi@ Lillelou Mayamor iss Hulderjenta Sirka Madden iss Lillelou La Traviata Ephemera monja reddelinnea Tusen tusen takk for skjønne hilsner alle sammen. Jeg setter sånn pris på at dere er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #2152 Del Skrevet 26. desember 2005 Ja så var julaften over og jeg har omsider tid til litt KG igjen. Tiden har bare gått så utrolig fort!Og vi har hatt det veldig kjekt. Julaften morgen våknet vi tidlig med at Henrik kom inn til oss gledesstrålende og ville vise oss hva han hadde fått i julesokken sin.Så sto alle opp og så tegnefilmer og annet på tv. Vi laget deilig julefrokost som vi koste oss med lenge og vel.Og ute var det et nydelig vær. Etter å ha sett Tre nøtter til Askepott gikk vi på graven til mine svigerforeldre. Det er alltid litt sårt og stakkars Henrik gråt masse når vi kom hjem igjen. Jeg tror han savner de veldig stakkars liten.Men vi fikk han nå over på gladere tanker etter hvert. Klokka halv fem dro vi i middagsbesøk og vi var 15 stk tilsammen. Det var veldig koselig! Alle nøt middagen som var pinnekjøtt og deilie iskaker til dessert. Så var det jammen en nisse som dukket opp til ungenes glede Men den lille gutten min avslørte høylydt hvem det var så det går nok ikke å lure han med nissen mere nei! Og da vi kom hjem sa han følgende "mamma tenk at (navnet på nissen) kunne lure sine egne unger på den måten Tror han var dypt rystet Og Martine var ikke redd nissen i det hele tatt, hun hentet både pakken sin og satt på fanget hun. Og jammen fikk alle masse fint Henrik fikk masse masse Lego som han hadde ønsket seg, bøker, klær, og spill. Han var strååålende fornøyd. Martine fikk masse klær, spill, bøker, bamser og dukker.Og en kjempesøt dukkeseng. Vi fikk duker, kjøkkenting,bøker,spiselige gaver,kalenderog bilder. Av mannen fikk jeg meg en ipod Den er siste modell og tar både musikk, bilder og video.Jeg ble kjempoverrasket. Og av ungene fikk jeg en fin barnevogn til dukkehuset mitt! Lekker! I dag har vi vært på tur og fått beveget oss litt! Mannen er ganske forkjølet ennå stakkars. Håper det gir seg snart.På onsdag skal vi ha middagsgjester men ellers ser dagene ganske rolige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. desember 2005 #2153 Del Skrevet 26. desember 2005 Heia Høres ut som en herlig jul så langt :-D Koselig å lese om julaften deres, og barna deres høres så herlig ut! Her er det total avslappning med film og godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. desember 2005 #2154 Del Skrevet 26. desember 2005 Så fint at du har hatt det koselig i julen! Høres deilig ut å ha så god tid med ungene på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 26. desember 2005 #2155 Del Skrevet 26. desember 2005 Tusen takk for rørende kort! :grine2: Håper det dukker opp noe glitrende i posten til deg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #2156 Del Skrevet 26. desember 2005 Lille Ballerina Høres kjekt ut med film og godis ja! Mannen leser boka han fikk av ungene til jul så da kan jeg sitte her med god samvittighet Ephemera Ja det var kjempkoselig Vindelspev Så fint at du likte kortet, og gjett om jeg gleder meg til pakke da Heldige meg som kjenner deg Har sittet her og lastet inn musikk på ipoden min. Nå har jeg masse av favorittmusikken min der inne. Strålende.En snedig liten sak det der! Hadde jo ikke drømt om å få slikt. Men artig at jeg kan legge inn flere tusen bilder innpå der da! Det blir litt av et skrytealbum å ta med seg det Nå skal jeg se på bilder jeg tok på turen i dag, og kanskje legge inn neon her etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. desember 2005 #2157 Del Skrevet 26. desember 2005 Ha en fortsatt flott romjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #2158 Del Skrevet 26. desember 2005 ¤Escada¤ takk det samme snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #2159 Del Skrevet 26. desember 2005 Martine koser med bamsen sin Og nissene var jammen spennende saker Dukkesengen fra broren falt veldig i smak og ble lekt med hele kvelden. Flink bamsemamma Men melken til dukken ville hun ha selv. Gjett om vi lo av henne når hun prøvde å få noe ut av denne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #2160 Del Skrevet 26. desember 2005 På tur på 2 juledag Godgutten min Henrik Martine koste seg i vognen sin,og ble rød på nesen i kulden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå