Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Hei Charmina!

Må innom og gi deg en goood klem :kose: Du har gitt meg masse støtte og oppmuntrende ord, og sett ting positivt når jeg ikke har klart det selv. Du er bare supergod, Charmina! :klem:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Men Charmis! Jeg fant deg jo langt nede på side 2,jo! Det går ikke an! :fy_fy:

Men det er jo straks jul, så jeg regner med at du kanskje står med hodet i kakedeigen mens jeg er her inne og babler. :)

Etter noen traurige dager (værmessig sett),har det nå begynt å snø igjen, og da kom julestemningen sigende med èn gang. I dag skal jeg rydde og vaske litt,og lage brente mandler, for det har jeg rett og slett ikke hatt TID til før nå (og så har jeg glemt mandler hver gang jeg har vært i butikken... :sjenert: ).

Men før den tid skal jeg og Pinny gå lang tur i snøen. Snø er det beste det lille lurvedyret vet- Hun blir helt vill av det, og så bliiiid at det halve egentlig hadde vært nok.

Håper dagen blir god i Charminaheimen! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss :klem:

Hulderjenta :grine2: :klem: jeg ble så glad når jeg så meldingen din vennen min! Tenker masse masse på deg! Skulle ha klemt deg skikkelig

Lillelou :klem: står på hodet i husvask - mamma kommer snart!!!Også prøver vi å ordne litt annet også.Hjelp tiden går for fort :sprettoy:

La Traviata :klem: alt bra men fryktelig hektisk plutselig (typisk oss da)

Kjære godjentene mine! her er det meste på hodet! mamma kommer med flyet snart og huset flyter! Mannen støvsuger for harde livet :ler: Kom plutselig på at vi manglet det meste av medisiner til vår sønn så da var det bare å dra avgårde og få fatt i det! Også ble det selvfølgelig mere vi måtte handle når vi først var avgårde.

Nå er ungene lagt og om litt skal vi hente mamma på flyplassen.

Blir nok ikke skrevet så mye fra meg her før søndag nå. dataen er på loftet og der skal mamsen sove!

Tenker på dere og håper dere holder litt liv i boka mi så lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp Charmina :klem:

Lenge siden jeg har tittet innom nå, så jeg får prøve å lage litt "liv" her jeg da :) Får håpe alt er bra med deg i disse førjulstider, og at du ikke stresser alt for mye. Du får kose deg med besøk, og ha en fortreffelig helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke:

Mandlene ble kjempe-kjempegode! Og så er de ikke sånne "tannknekkere" som brente mandler ellers kan være! :hjerte:

I dag står laging av "jättegod,mjuk chockladkola" på tapetet. Håper det blir suksess. :)

Håper dere koser dere med mammabesøket!

:klem::klem::klem: fra meg og fra snøtrollet Pinny,som baaaaare vil være ute i den fine snøen.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Hei vennen!

Takk for at du har holdt liv i boken min! :klem:

Ønsker deg en riktig deilig jul skjønneste du! Vi har jo fått skikkelig julesteming her hos oss da :) Var ute å kjøpte juletre like nede i gaten her i går, og snøen lavet ned da vi trasket hjem med treet over skulderen ;) Jeg liker det, håper det varer resten av uken så vi får hvit julaften. Og jeg ønsker meg mer, sånn det var i fjor på julaften, det var perfekt :)

Stor juleklem :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hallo,Charmina!

Tenk, det er bare 5 dager igjen til julaften!!!

I dag skal jeg jakte hybelkaniner og lage pepperkekehjerter til å henge i vinduene.

Håper du har det fint! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jentene mine :klem:

Er på besøk og får låne nettet for å gi en liten beskjed.

Nettet hjemme virker ikke :grine:

Håper jeg får ordnet det snart!

savner dere sånn :klem:

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det fine julekortet Charmina! :klem:

Det kom i posten i dag! Er imponert over hvor flink du er med hendene. Og så nydelig bilde av de to skjønningene dine! :hjerter:

Julekort fra oss er på vei i posten! Ha en god natt så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for julekortet!! :hjerter: Det var bare nyyydelig! Det med å lage kort kan du virkelig vennen!! Kjempe flink er du! :Nikke: Og, sist men ikke minst, for et nyyydelig bilde av sjarmtrollene dine!! :hjerter:

Håper du har det bra, og koste deg med mamma på besøk! :hoppe:

....Savner oppdateringene dine vennen.. :sjenert: ...Det er alltid så mye liv og røre i dagbøkene når du er innom liksom...! Så dumt med internetten din som ikke funker :sur: Savner Chammisen min!! :sur::grine::sjenert:

:kyss: til verdens beste Chammis!

Jeg har ikke tid til så mye kg fortiden, rekner med jeg kommer sterkere tilbake etter jul! Det er noe som foregår hver dag synes jeg... I dag må jeg vaske og shine leiligheten, for i morgen reiser jeg hjem til pappa, vi blir der til 3. juledag, da reiser vi til mannens foreldre og blir der til over nytt år.

:klem:

Endret av Susanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...