Charmina Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #2061 Del Skrevet 10. desember 2005 iss Så kjekt at du kommer innom med den søte avataren din Har tyvlånt den bærbare maskinen til min kjære mens han står på kjøkkenet og lager deilig mat til meg! Snille mannen min Prøvde å ta noen bilder av de søte små med nisseluer på men det var jammen ikke lett! martine ville slettes ikke sitte i ro, og broren ble helt fortvilet over at hun bare pigget hele tiden Må prøve igjen i morgen rett og slett for det var jo ingen jeg kunne bruke av de jeg tok. Har brent noen flere mandler i dag og laget litt lekre snurrekuler av den nye Odense marsipanen som er kommet! Presset marsipan gjennom en hvitløkspresse sånn at det ble artige kuler. Så ble de dyppet i rørsukker og bakt noen minutter i ovnet. Smaker himmelsk godt ja! Nå sitter jeg her og ser på julekonserten til frelsesarmeen på NRK. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #2062 Del Skrevet 10. desember 2005 Å ja det glemte jeg å fortelle Jeg har deltatt på noen av de julekalenderene på nettet, og jammen vant jeg ikke Også jeg da som aldri pleier å vinne noe som helst! Vant en flott sovepose fra Bergans Måtte liksom bare fortelle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. desember 2005 #2063 Del Skrevet 10. desember 2005 Gratulere med premie!!! Synes du avataren min er søt??? Det var hyggelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. desember 2005 #2064 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei vennen! Nå har jeg kjøpt inn mandler og skal prøve å brenne noen i morgen! Etter din oppskrift! Håper jeg får det til... Hurra! Julekortutveksling blir kos Sender deg en pm jeg! Så deilig å ordne håret sånn før jul, det hører liksom med. Pinnekjøttet er i hus her også og det er en deilig følelse Grattis med gevinsten da! Så flott å vinne sovepose! Kos deg resten av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. desember 2005 #2065 Del Skrevet 10. desember 2005 Heeeeey på en lørdagskveld! Og gratulerer med sovepose! Artig å vinne saker og ting! Nå har jeg puttet deg på lista over brudepikeemner! Begynner å få ganske mange,og det er BRA-jo flere, jo bedre!Sikker på at du passer glimrende til oppgaven. Jeg bare later meg i dag- har spist pizza og sett film,og spist en bamsemums eller ti fra det nye,lekre fatet mitt.Deilig. Høres ut som om kosenivået ikke er så aller verst i Charminaheimen heller,og det er fiiiiiint! Fortsatt god lørdag,kjære Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #2066 Del Skrevet 10. desember 2005 iss Ja den er jo kjempesøt og til å bli i godt humør av La Traviata Du får helt sikkert til de der mandlene.Bare pass ekstra på å ikke ha for sterk varme når sukkeret skal begynne å smelte rundt de. Gleder meg til julekort Lillelou deilig å late seg litt også ikke sant? jeg griner nesten ennå etter å ha sett kveldens episode av "Med hjertet på rette staden" Skjønner ikke hvorfor de må lage sånne triste greier jeg! Ikke noe for mine lettrørte tårekanaler nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #2067 Del Skrevet 11. desember 2005 Søndag og klokka er 10. Føler meg ikke helt våken ennå. Martine var våken i natt - så mye at jeg til slutt gav opp og gav henne litt melk for å få sove. Det er jammen lenge siden nå! Om litt skal vi spise varme rundstykker til frokost (Hatting sine ikke hjemmebakte nei) Så er det pepperkake baking som står for tur. Og etter det skal vi en tur på Plantasjen og kjøpe litt blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. desember 2005 #2068 Del Skrevet 11. desember 2005 Ha en fin dag da! Jeg og skal starte med julebaksten idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. desember 2005 #2069 Del Skrevet 11. desember 2005 Åhhh så gøy med sovepose premie!!!!! Grattis!! Her hos meg regner og regner det ute. Vi har og kost oss med varme rundstykker til frokost og nå sløver vi foran tv. Lillemor styrer på gulvet og har masse å gjøre. Hun har skjønt hvordan hun skal komme inn i alle skap og rote litt ekstra når hun først er der Så nå gjelder det å flytte alt en meter opp. I går laget vi jul i stua. Alt har liksom blitt utsatt nå som vi har vært syke. Men jammen er det deilig å sitter her i dag å se på det ryddige huset og de fine julelysene. Vi bør vel dra oss ut på søndagsåpent i dag, men er litt tiltak. Pleier jo å være SÅ mye folk ute, men vi får se hva det blir til. Håper dere får en super søndag med masse gode pepperkaker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #2070 Del Skrevet 11. desember 2005 Glossy Synes jeg ser henne for meg der hun roter i skapene ja Ja er det ikke kjedelig med det regnet? Blir jo ikke mye julestemning av slikt nei. Men får håpe det forandrer seg til selve julehelgen da. Søndagsåpent ja, tror jeg styrer unna det jeg. Var i byen på lørdg og det var ille nok liksom Hørtes koselig ut med juleryddet hus - her er det ikke mye av det skal jeg love deg men kanskje om en stund martine sover og mannen støvsuger etter at Henrik knuste ett eggeglass isted.Det er jo sånt som skjer, men han ble jo så lei seg stakkars. Han er nesten helt utrøstelig når slikt skjer! Måtte fortelle han om alt jeg har knust for å få han til å tenke på noe annet! Men nå er vi klar til baking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #2071 Del Skrevet 11. desember 2005 iss Kos deg med julebaksten. Var jo ikke meningen å glemme deg da snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #2072 Del Skrevet 11. desember 2005 Pepperkakene ble kjempegode, men jammen ble det mange Martine sov over det hele og det var vel kanskje like greit egentlig! henrik spiste mengder med deig, lurer på om han kommer til å få vondt i magen jeg Også har vi vært på Plantasjen og kjøpt litt juleblomster.Svibler og Amaryllis.uten det blir det ikke jul. Kjøpte også en flott hengeplante med krukke som jeg tenkte henge i taket på stuen.Savner litt grønt her oppe.Det var faktisk veldig behagelig å shoppe der i dag for det var lite folk og ingen kø! Nei nå må jeg ta meg litt av mine søte små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #2073 Del Skrevet 11. desember 2005 HURRA Martine har gått sine 5 første skritt :grine2: :grine2: :grine2: -Hun gikk bort til sin bror og gjett om han var stolt av henne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. desember 2005 #2074 Del Skrevet 11. desember 2005 Gratulerer med gående Martine! Det er så supersøtt når sånne småtasser begynner å gå.Tenker det blir fart på den lille tøtteberta når hun skal rundt og oppdage verden! Her regner det bøtter og spann, og all den fine julesnøen er borte. Håper det kommer litt til jul,da, for det er ikke helt det samme med snøfri julehelg. Koselig å lese at dere har hatt det fint med pepperkakebaking-neste helg skal vi starte på bakinga (vi er treige,og skal bake lite....). Håper det blir en fin kveld i Charminaheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. desember 2005 #2075 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Flinke Martine!!! Endret 11. desember 2005 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #2076 Del Skrevet 11. desember 2005 Gjett om hun var stolt da hun viste pappaen at hun gikk litt da Hun smilte fra øre til øre! Så nå går hun kanskje skikkelig før året er omme!Det blir jo litt lettere med kjoler på da ja De ser jo ikke like lekre ut når hun kryper bortover gulvet med de på da Nei nå må jeg rydde videre............ Lillelou Ja de er kjempesøte når de tar de første stegene. Ser ut som de er gode og fulle Håper på snø før jul her også. iss Ja og gjett om hun var kry da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. desember 2005 #2077 Del Skrevet 11. desember 2005 Grattis til Martine!!!!!!! Hurra!!!!! Så gøy. Litt av en julegave det. Tenker hun lærer det fort og løper over gulvet før året er omme. Høres deilig ut med pepperkaker. Har ikke kommet i bakingen her enda, men lurte litt på å stå over i år. Vi skal ikke vært så mye her hjemme, blir en del farting. Så tenker det er kaker over alt hvor vi kommer. Men Marthe fikk pepperkaker i dag og de gikk ned på høykant. Så noen liker de iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 11. desember 2005 #2078 Del Skrevet 11. desember 2005 Åååååå! Har hun begynt å gå?!! Så stilig!! Det er så koselig å se når de små tar sine første små skritt, og stoltheten lyser Ser ut som du har hatt en fin helg, og bakt pepperkaker og alt! Sitter her å koser me med mannen min je, hehe... Og ser på film på tv 3, koselig film, banger sisters. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #2079 Del Skrevet 11. desember 2005 Glossy Pepperkaker går ned på høykant her også Men vi baker ikke så masse vi heller for det er jo ikke så mye som blir spist! Baker pepperkaker,berlinerkranser og kokkosmakroner. Også tenkte jeg å bestille en kransekake i år da jeg rett og slett ikke orker å bake den. Har alltid pleid å gjøre det da men.......... Noe må man da få lov å hoppe over av og til ikke sant? Særlig siden fingrene mine ikke er så god for tiden. Pyntet pepperkake hjertene som skal henge i vinduene i sted, og det var bare så vidt jeg klarte å presse melisen ut av sprøyteposen Ikke noe kjekt nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #2080 Del Skrevet 11. desember 2005 Bertine Vi må ha postet likt vi vennen! Ja det er så artig når de går sine første skritt! Må prøve å få filmet det i morgen tenker jeg!Hun var jo så kry Høres kjekt ut å kose seg med mannen og se film! Burde jo gjort det jeg også isteden for å sitte her Men egentlig rydder jeg da...måtte bare titte litt innom liksom.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå