Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madden :klem: Tror du at jeg kunne ansette deg til jul....................... :sjenert: Jeg er bare så imponert over alt som du klarer å få gjort jeg! Selv får jeg jo ikke gjort noen ting jo :forvirret: Hva er du laget av egentlig? Iallefall noe helt annet enn meg! Jeg er bare så imponert vennen.

Ingen av dagbarna er dukket opp ennå, gutta er dratt på jobb og skole, og Martine er lagt igjen etter en natteaktivitet en partyløve kan misunne henne. Fatter ikke hvordan den lille kroppen holder ut så mange timer jeg :overrasket:

Min gjør det iallfall ikke. Er så trøtt at jeg kunne sittet her og sovet!

Får se litt i avisene så øynene ikke sklir helt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo svaret akkurat der snupps! Martine!!! Send henne over til meg du...så kan jeg snu døgnet på henne igjen! Du får jo ikke noe gjort når lille sjarmtrollet holder lurveleven hver natt jo!!! :overrasket:

Er helt imponert over at DU holder ut jeg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem::klem: der var du jo igjen jo :klem: Og jammen klarte du ikke å få meg opp i 100 sider!

Kake og brus til alle som titter inn her i dag :perebrus::flagg::perebrus::flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem: Martine er allerede pakket og sendt avgårde med il post så om ikke lenge sitter hun nok utenfor døren din. Fyldig bruksannvisning medfølger :hoho:

oj, jeg hadde nok savnet henne fælt tipper jeg - selv om natten også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vindelspev :klem: Ja det er bra vi har det samme synet på den saken ja :ler::ler::ler: For 30 årige mammadalter er jammen ikke mye sjarmerende gitt :tunge1:

La Traviata :klem: Håper det smakte ja ;)

Har hatt koselig formiddagsbesøk av en god venninde. Har fått skravlet masse :) Rolig dag her i dag! Bare ett dagbarn, og nå ble han akkurat hentet! Nattens dronning sover for det tar jo på å rangle om natten har hun skjønt :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom for å spise litt kake og drikke litt brus! Til pokker med slankekuren i dag da, siden det er Deg vi feirer Charmina! ;) Grattis med side 100!!

:smilyblomst::blomst::gratulerer::flagg::hoppe::gave::nissevink::nissekonekyss::nisseblunk::perebrus:

:grine2: For en morsom kalender da! :ler: Jonas danset som bare det på gulvet når han hørte lama sangen! :ler:

Så kjekt med venninne besøk, ja, det gjør godt å skravle litt! :kose:

Nei, det er en liten gutt som river og sliter i buksen min, så jeg har ikke samvittighet til å sitte på nettet nå ;) Måtte bare inn å spise litt kake hos deg... :sjenert::sikle:

Ønsker deg ei kjempe fin helg Chammis vennen!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hurraaa for 100 sider! :perebrus: :pippi: :pirat::smilyblomst::bursdag::gratulerer::digge::briller2::bryllup::humpe::nissekonekyss::gave::transe:

For en morsom adventskalender! Pinny begynte å hoppe opp og ned av lama-sangen,og jeg tror hun hadde litt lyst til å slikke lamaene på nesen (eller andre steder... :sjenert: ).

I dag har vi vært og fått julepinnekjøttet i hus! Det føles så ORDENTLIG og bra. Og så kjøpte vi en amaryllis (rød) som skal få lov til å blomstre litt for oss i førjulstida. De er så nydelige,syns jeg. :)

Blir deilig med helg nå!

Stoooooooooooooooor klem til deg, Charminavennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med 100 sider :)

:klem:

Håper du også får en flott helg.

Har du noen spesielle planer?

Jeg skal male. Og kanskje leke i snøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charminavennen :klem:

Har du hatt en fin dag?

Jeg fikk julekalender allikevel :hoppe:

Men jeg kan jo nesten anta at kaserollen er inni der et sted da :ler:

Håper du og dine får en flott helg, den tiden som er igjen av den.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanna :klem: Martine også likte den Lama sangen ja :ler: Håper du har hatt en fin helg også.

Lillelou :klem: Pinnekjøtt og Amaryllis :) .............ja nå begynner du jammen å bli klar til jul vennen. De er jo bare så nydelige når de står i blomst! Skal kjøpe meg noen sånne jeg også for det blir ikke jul uten synes jeg.

Bertine :klem: Masse hilsner ja, og jeg er så glad for alle sammen. De gir meg masse masse glede i hverdagen!

¤Escada¤ :klem: Koselig at du kom innom ja

iss :klem: Klart du rakk det snuppa :sjarmor:

Bustetroll :klem: Heldige deg som fikk kalender da! Er litt misunnelig altså! Men jeg unner deg virkelig en liten overraskelse hver morgen.

Ja så er helgen over og jeg skal snart krype under dyna! Denne helgen har vært av den hektiske sorten! Fredag var jeg ute og spiste med 6 andre jenter! Deilig mat og koselig kveld.

Lørdag var jeg tidlig i byen for å få fatt i noe småtterier til jul, og etterpå var det avgårde på fotballcup med Henrik. De vant en kamp og tapte en. Martine storkoste seg for hun fikk spise masse vafler. Om kvelden var mannen ute på julebord mens Henrik og jeg satt hjemme og laget noen julegaver sammen. Koste oss veldig. Lagde noen fine brikker til å sette glass på med julemotiver! I sånn Decopache eller hva det nå heter! Han var kjempeflink. I dag søndag var Henrik først i bursdag og bowlet, så var vi hos noen venner og så på valpene deres. 8 nydelige gordon settere på 4 uker! helt til å spise opp. Martine klappet og klappet og la hodet sitt inntil de og koste veldig! Hun var så forsiktig med de. tror hun skjønte de var levende og ikke noen kosedyr! Etterpå var det avgårde på fotballcup igjen. Da vant de begge kampene sine. Fikk fin medalje og var kjempekry. Martine slukte mere vafler :ler: Kom ikke hjem før i 19 tiden og da var jeg så trøtt at jeg ikke har orket stort mere i dag! Og nå er det altså leggetid.

Får kikke i dagbøker i morgen!§

Sweet dreams :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt Charmina! :klem:

Hørtes ut som en travel helg! Koselig å lage julegaver selv, jeg er så håpløs til å finne på sånne ting...

Håper neste uke blir fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...