Gjest Madden Skrevet 2. desember 2005 #1981 Del Skrevet 2. desember 2005 Du er her du også ja?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1982 Del Skrevet 2. desember 2005 Madden Tror du at jeg kunne ansette deg til jul....................... Jeg er bare så imponert over alt som du klarer å få gjort jeg! Selv får jeg jo ikke gjort noen ting jo Hva er du laget av egentlig? Iallefall noe helt annet enn meg! Jeg er bare så imponert vennen. Ingen av dagbarna er dukket opp ennå, gutta er dratt på jobb og skole, og Martine er lagt igjen etter en natteaktivitet en partyløve kan misunne henne. Fatter ikke hvordan den lille kroppen holder ut så mange timer jeg Min gjør det iallfall ikke. Er så trøtt at jeg kunne sittet her og sovet! Får se litt i avisene så øynene ikke sklir helt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. desember 2005 #1983 Del Skrevet 2. desember 2005 Gratulerer så mye med 100 sider da snuppa!! Glad for at jeg fikk innvie akkurat den siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. desember 2005 #1984 Del Skrevet 2. desember 2005 Du har jo svaret akkurat der snupps! Martine!!! Send henne over til meg du...så kan jeg snu døgnet på henne igjen! Du får jo ikke noe gjort når lille sjarmtrollet holder lurveleven hver natt jo!!! Er helt imponert over at DU holder ut jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1985 Del Skrevet 2. desember 2005 Madden der var du jo igjen jo Og jammen klarte du ikke å få meg opp i 100 sider! Kake og brus til alle som titter inn her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1986 Del Skrevet 2. desember 2005 Madden Martine er allerede pakket og sendt avgårde med il post så om ikke lenge sitter hun nok utenfor døren din. Fyldig bruksannvisning medfølger oj, jeg hadde nok savnet henne fælt tipper jeg - selv om natten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 2. desember 2005 #1987 Del Skrevet 2. desember 2005 Haha, nei jeg må legge til at den sjarmfaktoren der har en aldersgrense på ca. 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. desember 2005 #1988 Del Skrevet 2. desember 2005 Hurra for 100 sider! Nam nam, deilig kake og brus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1989 Del Skrevet 2. desember 2005 Vindelspev Ja det er bra vi har det samme synet på den saken ja For 30 årige mammadalter er jammen ikke mye sjarmerende gitt La Traviata Håper det smakte ja Har hatt koselig formiddagsbesøk av en god venninde. Har fått skravlet masse Rolig dag her i dag! Bare ett dagbarn, og nå ble han akkurat hentet! Nattens dronning sover for det tar jo på å rangle om natten har hun skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1990 Del Skrevet 2. desember 2005 En liten JULEKALENDER for oss som ikke har en hengende på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 2. desember 2005 #1991 Del Skrevet 2. desember 2005 Er innom for å spise litt kake og drikke litt brus! Til pokker med slankekuren i dag da, siden det er Deg vi feirer Charmina! Grattis med side 100!! :grine2: For en morsom kalender da! Jonas danset som bare det på gulvet når han hørte lama sangen! Så kjekt med venninne besøk, ja, det gjør godt å skravle litt! Nei, det er en liten gutt som river og sliter i buksen min, så jeg har ikke samvittighet til å sitte på nettet nå Måtte bare inn å spise litt kake hos deg... Ønsker deg ei kjempe fin helg Chammis vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2005 #1992 Del Skrevet 2. desember 2005 Hurraaa for 100 sider! :pippi: For en morsom adventskalender! Pinny begynte å hoppe opp og ned av lama-sangen,og jeg tror hun hadde litt lyst til å slikke lamaene på nesen (eller andre steder... ). I dag har vi vært og fått julepinnekjøttet i hus! Det føles så ORDENTLIG og bra. Og så kjøpte vi en amaryllis (rød) som skal få lov til å blomstre litt for oss i førjulstida. De er så nydelige,syns jeg. Blir deilig med helg nå! Stoooooooooooooooor klem til deg, Charminavennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 2. desember 2005 #1993 Del Skrevet 2. desember 2005 Gratla med 100 (!) sider!! Tenk, det er mange hilsner det! Du er en ettertraktet bruker her inne Charmina! Her er den linken jeg nevte for en stund siden, sto en artikkel i hjemmet om dette. http://www.barne-familiesenteret.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 2. desember 2005 #1994 Del Skrevet 2. desember 2005 Hey!! Nett innom og koser meg litt på 100 siders dagen din! :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 2. desember 2005 #1995 Del Skrevet 2. desember 2005 Gratulerer så masse med 100 sider Håper du også får en flott helg. Har du noen spesielle planer? Jeg skal male. Og kanskje leke i snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. desember 2005 #1996 Del Skrevet 2. desember 2005 Er det her det er fest???????? Håper jeg rakk slutten da... Grattis med 100 sider snuppelura!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 3. desember 2005 #1997 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei Charminavennen Har du hatt en fin dag? Jeg fikk julekalender allikevel Men jeg kan jo nesten anta at kaserollen er inni der et sted da Håper du og dine får en flott helg, den tiden som er igjen av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #1998 Del Skrevet 4. desember 2005 Susanna Martine også likte den Lama sangen ja Håper du har hatt en fin helg også. Lillelou Pinnekjøtt og Amaryllis .............ja nå begynner du jammen å bli klar til jul vennen. De er jo bare så nydelige når de står i blomst! Skal kjøpe meg noen sånne jeg også for det blir ikke jul uten synes jeg. Bertine Masse hilsner ja, og jeg er så glad for alle sammen. De gir meg masse masse glede i hverdagen! ¤Escada¤ Koselig at du kom innom ja iss Klart du rakk det snuppa Bustetroll Heldige deg som fikk kalender da! Er litt misunnelig altså! Men jeg unner deg virkelig en liten overraskelse hver morgen. Ja så er helgen over og jeg skal snart krype under dyna! Denne helgen har vært av den hektiske sorten! Fredag var jeg ute og spiste med 6 andre jenter! Deilig mat og koselig kveld. Lørdag var jeg tidlig i byen for å få fatt i noe småtterier til jul, og etterpå var det avgårde på fotballcup med Henrik. De vant en kamp og tapte en. Martine storkoste seg for hun fikk spise masse vafler. Om kvelden var mannen ute på julebord mens Henrik og jeg satt hjemme og laget noen julegaver sammen. Koste oss veldig. Lagde noen fine brikker til å sette glass på med julemotiver! I sånn Decopache eller hva det nå heter! Han var kjempeflink. I dag søndag var Henrik først i bursdag og bowlet, så var vi hos noen venner og så på valpene deres. 8 nydelige gordon settere på 4 uker! helt til å spise opp. Martine klappet og klappet og la hodet sitt inntil de og koste veldig! Hun var så forsiktig med de. tror hun skjønte de var levende og ikke noen kosedyr! Etterpå var det avgårde på fotballcup igjen. Da vant de begge kampene sine. Fikk fin medalje og var kjempekry. Martine slukte mere vafler Kom ikke hjem før i 19 tiden og da var jeg så trøtt at jeg ikke har orket stort mere i dag! Og nå er det altså leggetid. Får kikke i dagbøker i morgen!§ Sweet dreams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. desember 2005 #1999 Del Skrevet 4. desember 2005 Sov godt Charmina! Hørtes ut som en travel helg! Koselig å lage julegaver selv, jeg er så håpløs til å finne på sånne ting... Håper neste uke blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. desember 2005 #2000 Del Skrevet 5. desember 2005 Høres ut som om du har hatt en kjempekoslig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå