Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hmmmm, tror ungene har fått snøsjokk siden de sover ennå :ler::ler:

Og jammen snør det ennå også.

Var ute og tok noen bilder av Ludde isted. Om jeg finner igjen ledningen mellom kameraet og dataen får jeg kanskje lagt det ut engang også :ler: Han er utrolig søt nemmelig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Charmina! :klem:

Så gøy med så masse snø! Brage skal få akebrett av oss til jul, så jeg håper det blir noe snø å ake på i romjula!

Og så vil vi veldig gjerne se bilder av Ludde! :Nikke:

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

:overrasket:

Ikke noe pinnekjøtt til juleaften? :sjokkert:

Jeg var "vegetarianer" i ett år, problemet var bare at jeg kuttet ut kjøtt uten å erstatte det med noe! Så jeg spiste ost og salat og godterier, that was it! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen!!

Blir fiskegrateng på meg og i dag. Min mor er her å hjelper meg i dag. Ikke helt frisk verken jeg eller Marthe så da er det greit med litt hjelp. Her slutter det ikke å snø. Nå er alt hvitt, og svigerfar hadde vært ute i mange timer å måket snø da jeg våknet til liv. Men sånn er han, liker det der han.

Ha en strålende onsdag vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg får ekstra lyst på positiv test om noen dager når jeg ser på bildet av lille tulla.. ;)

Stakkars, fått litt snøsjokk :ler:

Jeg vil også ha masse snø!! :hoppe: Her smelter det bare bort.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Så ungene har herja bra fra seg i snøen el? ;) He he... de er så sjønne atte... skulle ønske det var meg som hadde sånne søte små.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Tenker han vil kose seg på akebrettet den unge sjarmøren! Og det kommer bilder av Ludde bare jeg finner den ledningen! Skjønner ikke at det går an å rote vekk ting sånn som jeg og mannen gjør jeg :rodme:

Vindelspev :klem: Joda vennen, på julaften spiser jeg bittelitt pinnekjøtt for ellers blir det rett og slett ikke jul! Magen får jo helt sjokk da men :ler: Kan liksom ikke bare spise kålrabistappe og poterter den dagen liksom ;)

Glossy :klem: Håper fiskegratengen din var like god som min :ler: Her gikk den iallefall ned på høykant hos både liten og stor.

Epica :klem: Jeg kan slenge bortover litt snø til deg jeg vet du ;)

¤Escada¤ :klem: Det blir nok din tur også vennen

Middagen er spist, gutta er på fotballtrening, Martine er badet og ligger nå med 5 bamser oppi senga som hun klemmer på til hun sovner! Får vel stappe Henrik oppi badekaret også når han kommer hjem. Håper de har fått kjøpt nye skøyter også på veien.

Og om en stund er det ny episode av Lost :hår: Skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Haha! Vi hadde også fiskegrateng til middag idag! Det vil si at vi er fiskegratengtvillinger! :hoppe::hoppe::ler:

Gleder meg til LOST, blir spennende å se hvordan det gikk med Shannon+++ alt det andre som foregår på den skumle plassen,selvsagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss :klem: Ha en strålende "Lost" kveld du også ;)

Lillelou :klem: Jammen mange som skulle ha fiskegrateng i dag gitt :ler: men så er det faktisk ganske så godt også da! Er jo mett ennå jeg!Og nå er det ikke lenge før jeg skal sette meg i sofeen med en pute (som jeg kan gjemme meg bak) og se på Lost :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nye bilder :)

Her er Ludde som slettes ikke ville bli fotografert i dag

gallery_544_92_633353.jpg

Og her er kåken hans ;)

gallery_544_92_70521.jpg

Martine har knabbet bilen til sin bror og er så fornøyd

gallery_544_92_475523.jpg

Men får alltid kos av han alikevell

:hjerte:

gallery_544_92_459593.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine bilder av både Ludde og ungene dine! :hjerter:

Håper søskenkjærligheten kommer til å blomstre like bra mellom Brage og "nykomlingen" når den tiden kommer!

Håper du koste deg med LOST og at det ikke ble altfor skummelt! I morgen skal jeg laste ned en ny episode, og gleder meg allerede til å se den!

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk syv år uten å spise kjøtt. Men jeg er så dårlig på å spise andre ting kroppen min trenger at jeg tilslutt falt litt fra hverandre. Nå spiser jeg litt kjøtt innimellom, for jeg vet det gjør meg godt. Men hvis man er flink å passer på å spise sunt og godt er det absolutt inget problem å ikke spise kjøtt.

Jeg har bedt moren min å ikke lage kalender til meg i år. Jeg sa hun heller kunne kjøpe meg en ny kaserolle :ler:

Håper dagen din har vært fin.

Jeg har kanskje passert huset ditt ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Takk for fine ord vennen

La Traviata :klem: Det går nok fint skal du se. Men jeg er virkelig imponert over hvor snill Henrik er med henne. Hadde jo regnet med at han ville bli sjalu som hadde hatt oss for seg selv så lenge. De andre voksne rundt her bemerker det også, for han snakker så mye om henne til alle. Og er han et sted og får noe godt spør han alltid om å få til henne også. Og han kommer hjem med det han spiser det ikke selv. Lillebroren min er 8 år yngre enn meg og jeg husker jeg var kjempesjalu på han. Ble mye krangling ja. Men jeg er svært begeistret for han nå da :ler: Det er jo litt skjønt å høre han si til sin søster at han er så glad i henne da!

Bustetroll :klem: Ja jeg må jo huske å spise en god del bønner og annet for å få et fullverdig kosthold da!men stort sett går det greit! Også spiser jeg jo fisk! Kaserolle istedet for kalender....hmmm.......var det et godt bytte eller :ler: Håper du får en fin adventstid iallefall vennen.

Sånn nå er kalenderen hengt opp.24 pakker henger klar! Tenker det er en liten gutt som blir helt yr i morgen når han våkner ja! jeg laget kalenderen da han var ett år, så det er jo så koselig å henge den opp hvert år.

En fin tradisjon. Neste år får det vel henge pakker til Martine på den samme kalenderen om jeg ikke lager en egen til henne da!

Huff Lost er bare skummelt

:hår: :hår: :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå er det leggetid gitt! Skjønner ikke hvorfor jeg aldri kan komme meg mye tidligere i seng jeg!????

Også er jeg jo bare sååååå trøtt om morgenen.Lærer aldri :riste:

Torsdag ja, og tenk det er jo blitt den 1 Desember alt :hoppe: Å som jeg gleder meg til alle juledagene. Skal bli så kos å ha fri lenge med min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...