Gjest lillelou Skrevet 20. oktober 2005 #1641 Del Skrevet 20. oktober 2005 Næmmen.......*dytte Charminaen vår opp fra side 2* Håper du har en fin dag, vennnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 20. oktober 2005 #1642 Del Skrevet 20. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. oktober 2005 #1643 Del Skrevet 20. oktober 2005 Innom med en torsdagsklem!!! Håper du får en super helg vennen min.... Jeg reiser til Bergen i morgen og blir der til mandag. Marthe begynner å få tenner. Er jo såååå gøy Snakkes i helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. oktober 2005 #1644 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei Charmis! Går det bra hos dere? Her er det den store bursdagshelga som står for døren... blir nok travelt, men å, så moro! :-D Natta vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #1645 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Vindelspev For noen vakre ord, jeg ble jo helt rørt jeg :grine2: Lillelou Bertine Glossy Å så gøy med tenner La Traviataklem: Det er nå gøy å feire bursdag, og den aller første er jo noe helt spesielt!Ønsker dere lykke til FREDAG jeg bare elsker fredager! Har vært en travel uke og selv om helga også blir fylt opp med rydding om maling så slapper man nå av på en annen måte alikevel! I går var jeg på helsestasjonen med Martine og status er som følger : Vekt :7320 gram Lengde:69 Legen lyttet veldig på henne da hun har vært så tett og hostete i lang tid nå. Og nå har jeg plutselig 2 unger på astmamedisin Hun skal gå på den en uke først nå for å se om hun blir lettere i pusten. Legen mente det ikke trengte å resultere i astma men at hun klart trengte medisiner nå!!!!!! Gjett om jeg var deppa når jeg gikk derfra da! Ellers skulle hun purre på den operasjonen av den kulen hennes i nakken om jeg snart ikke hørt noe! I går hadde jeg koselig besøk av venninden min med tvillingjentene sine. De er ti år nå og er bare noen skjønnheter utenom det vanlige. FOR noen flotte jenter i både sinn og skinn! Henrik er inne i en bursdags stim nå. Var hos bestekompisen i går, skal i ny bursdag i dag og på lørdag! Han får vel sukkersjokk før helgen er omme Ellers går det bra med han og han er bare sååå flink med de sprøytene. Bretter ned buksa og lar det stå til uten så mye som et sukk! Flinke flinke gutten min I kveld skal Charminamannen lage favoritt retten min til meg! En vegetarisk rett (selvfølgelig)med chili,tomater,selleristang,løk,basilikum,gullerøtter,rødvin,persille,laubærblad, og risnudler til! Gjett om jeg gleder meg! Men først skal han piskes opp på loftet til male insats Han er bare så god Martine holdt som vanlig full fest i natt - så der er alt som det pleier!Fatter ikke hvor den frøkna får enrgien sin fra jeg???Hun suger den kanskje ut av sine foreldre? Det er helg Det er helg Endret 21. oktober 2005 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. oktober 2005 #1646 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dumt at Martine også har behov for astmamedisiner. Du får se positivt på det: Du har i alle fall erfaring med det. God helg, Charmina! Og kose deg med deilig mat og skjønn mann! Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. oktober 2005 #1647 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du har en såpnn mann som liker seg på kjøkkenet du og el..? Innom med en helge Håper du har d bra ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #1648 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hulderjenta Hei vennen, så fint å se deg igjen, ikke minst siden magen vokser :grine2: :grine2: Hadde det ikke vært for ørene mine den dagen jeg leste det kan jeg love deg at smilet hadde gått helt rundt ja! ¤Escada¤ Iallefall i helgene liker han å kokkelere der inne - til min store glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #1649 Del Skrevet 21. oktober 2005 Maten smakte fortreffelig. Nå er jeg bare sååå mett Charminamannen har malt masse og begge ungene sover! Martine måtte få medisin isted da hun hostet noe veldig stakkars liten! Håper hun sover litt mere denne natten. Jeg blir helt sprø av den natteranglingen hennes! Ellers er jeg kjempeglad, for mammaen min har bestemt seg for å komme en langhelg før jul Det blir kjempekoselig! Hun kommer den 15 desember! Gjett om Henrik kommer til å bli glad. Tenkte jeg ikke skulle si noe til han sånn at han får seg en skikkelig overraskelse. Nå skal jeg gå og legge meg og håper på litt søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 21. oktober 2005 #1650 Del Skrevet 21. oktober 2005 Da får vi mammabesøk samtidig! Blir godt å se henne. Hvor skal dere feire jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. oktober 2005 #1651 Del Skrevet 21. oktober 2005 Så flott med mammabesøk! Har forstått det som hun bor et stykke unna? Da er det jo ekstra stas Den middagen hørtes kjempedigg ut! Ikke noe gøy å lese at Martine kanskje har astma, men håper de medisinene hjelper på pusten hennes. Stakkar liten! Du får kose deg i helga vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #1652 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har enda ikke kommet meg under dyna nei måtte liksom bare innom Ebay en tur, og har nå lagt inn bud på noe nydelig sengetøy til godjenta mi!!! Huff jeg må slutte å gå innom der hele tiden - blir jo dyrt i lengden Vindelspev Så gøy! Vi skal nok feire her i Bergen! Pleier å være annet hvert år hos oss eller hjemme hos mannen sin bror. I år er det ikke hos oss. Så da er det vår tur til å komme til duk og dekket bord. Gleder meg allerede for jeg elsker julen jeg! Det gjorde jeg ikke når jeg var liten nemmelig så jeg tar det igjen nå La Traviata Middagen var bare snop - og det beste er at det er igjen til i morgen Mamsen bor i Trondheim så det går ofte en stund mellom hver gang! Nå får vi heldigvis litt førjulskos sammen det ser jeg fram til. Men NÅ skal jeg i sengen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #1653 Del Skrevet 22. oktober 2005 Vært i byen noen timer sammen med Martine i dag. Og klarte å komme hjem uten å kjøpe henne noen klær - ganske utrolig altså Men noe fikk jeg da svidd av noen kroner på. Kjøpte noe til dukkehuset mitt og det beste av alt så har jeg fått kjøpt inn ting til å lage julekortene mine av! I fjor var jeg så treig at det nesten var tomt på hobby butikkene men ikke denne gangen!!!!! Så noe har jeg da lært heldigvis. Og når man lager borti 70 julekort er det jo litt greit å starte i rett tid ikke sant? Henrik er dratt i bursdag og Charminamannen er i en sykkelbutikk! Der blir han sikkert en stund kjenner jeg han rett! Men det var så deilig å komme hjem i sted for kjøkkenet skinte rent og pent - flinke mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1654 Del Skrevet 22. oktober 2005 Høres ut som om du har en skjønn mann! Jeg er så snørrete og ekkel for tida at min bare går rundt og kaller meg "min lille slimbolle" .For en type! Ellers er det Pinny da, som er konstant på jakt etter humpe: . Men det skal hun bli blå for-mor bestemmer, og det blir ingen Pinnyvalper til jul i år heller. 70 julekort??!! Jøss-du er jammen flink! Ikke rart du må begynne tidlig, men så er det superkoselig med julekort da, og spesielt sånne som er hjemmelagde.De blir garantert satt stor pris på. *begynner å vurdere å lage julekort selv* Ble skikkelig nysgjerrig på den middagen dere hadde,jeg.Har null inspirasjon for tida, men allikevel stadig lyst på noe godt *smiske,smiske* Håper lørdagskvelden blir fin hos deg og resten av familien! Klem til deg, vennen : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 22. oktober 2005 #1655 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei vennen! så koselig det høres ut å lage julekort! Kanskje jeg og burde lage noen, er koselig å putle på med noe... for å komme i julestemmning Ha en fin helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. oktober 2005 #1656 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jammen er du flink som allerede er begynt på julekort Her i huset har vi kommet så langt at vi er begynt å tenke på det. Men vi må jo begynne å tenke på det etterhvert. Har så smått begynt å tenke på hvilket antrekk hun skal ha. For i år må vi sende ut bilder av lillemor. Er jo første året vi kan gjøre dette så da blir det ekstra stas Nå begynner slankekrigen!!! Det er jo bare så gøy... Ha en super søndagskveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #1657 Del Skrevet 23. oktober 2005 Glossy Så du følger med på slankekrigen du også ja Det blir vel stas tenker jeg å sende ut julekort med skjønne Marthe på ja! Det er så koselig når sånne hilsner dukker opp i postkassa synes jeg! Jeg rydder til den store gullmedaljen og mannen maler på loftet! Ungene sover og ute er det minusgrader :icon_neutral: så nå kommer vinteren gitt! Lite fornuftig jeg hadde å skrive da........................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #1658 Del Skrevet 24. oktober 2005 Morgenstund har gull i munn sies det - men IKKE når man har en frøken som har holdt det gående nesten halve natten Og ute er det 3 minus - så nå brenner det deilig i ovnen Får branntilsynet på besøk snart! -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. oktober 2005 #1659 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja nå begynner vinteren for alvor du.... Her er det og kaldt og rim på bakken. Bilen min er ned frosset og jeg er ikke spesiellt lysten på å gå ut nei. Heldigvis har jeg fri i dag og vi ligger enda i sengen. Marthe og jeg liker ikke å stå opp så tildlig så vi ligger å ser på kjendis jakten vi. Men det tenker jeg at du ikke gjør. Skal si den frøkna di ikke liker å sover spesiellt lenge nei. Huff huff kan ikke vær mye gøy for mammaen som må gå å være trøtt. Har ei ved siden av meg her som virkelig har begynt å skal reise seg. Hun kaver og stresser fordi hun vil sette seg opp,. Skal si hun er sterk. Ikke lenge til hun klarer det nei Ha en super dag vennen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 24. oktober 2005 #1660 Del Skrevet 24. oktober 2005 Takk for koselig hilsen i dagboken min! Kommer til å ta meg tid å komme gjennom din... 83 sider! Oj.. Får vel nøye meg med å lese litt hist og her i den. Leste litt i starten av den nå, og det var jammen litt av en dramatisk start (! ) lite sjokk på g.u. hos legen den dagen ja. He he... må lese mer, men en annen dag, nå må jeg rive meg løs fra KG og komme meg ut i den virkelige verden Uansett så ønsker jeg deg en riktig god uke, og en god dag. Håper branntilsynet ikke har noe å utsette da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå