Gjest lillelou Skrevet 16. september 2005 #1481 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Charmis! Innom for å ønske deg en god helg,søte vennen.Her hølestyrtebøtter regnet ned,og jeg har allerede sett 4 bartetrøndere komme flytende på veien utenfor i mokasinene sine .Blir ikke noe maling på oss denne helga,tror jeg,nei! Har tatt på meg den lilla ullkjolen min, strømpebukse og sokker,og skal krølle meg opp i sofaen med en god bok snart.Pinny har ikke en gang YMTET om å gå ut etter siste runde-hun hater regnvær,og er livredd folk med paraplyer (barndomstraume?). Har tenkt meg en langhelg til Bergen en gang før jul-skrik ut, så skal jeg komme og trille og underholde dine søte små! Håper dere får en fin helg,alle i Charminaheimen! ps:Æsj,den linken funka ikke,men det er altså kjolen dama med cowboyhatten har på seg,bare at min er lys "grålilla".Varm og god! Endret 16. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 16. september 2005 #1482 Del Skrevet 16. september 2005 God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. september 2005 Forfatter #1483 Del Skrevet 16. september 2005 La Traviata Helg er alltid vidunderlig ja! Rart det der Vi får kose oss i hele helgen snuppa.Helgene er dyrebare! Madden Du og Susanna er hjertelig velkommen til Bergen når som helst! Charminahotellet er åpent hele tiden :smile: Håper du får en super helg vennen min. Digory Har frosset i hele dag jeg også. Har lagt varmepute i sengen så snart skal jeg krype under en varm dyne Dark Angel Så kjekt at du er tilbake snuppelupp! Lillelou Skal du til Bergen...................neimen sweety da! Kanskje jeg får sett deg i real life......................kremt Ååååå jeg vil se den kjolen ¤Escada¤ Takk vennen Ja nå skal denne damen her hoppe til køys, og bra er det for i dag har jeg bare ikke fått varmen i meg. Så nå ligger det en varmepakning under teppet og gjør senga klar for meg! Charminamannen skal i selskap i morgen og siden vi ikke akkurat har barnevakter som står i kø så må jeg pent være hjemme. Men jeg innviterte en venninde og datteren hennes til å komme her på hjemmelaget pizza til barne tv i morgen så jeg skal nå kose meg!Hun var også alene med barn da så da kan vi jo kose oss sammen. Kjøpte meg noen kjempefine brune høyhelte støvletter i dag som jeg har gått og sett på leeeenge Men så var det meg og høyhelte sko da.............som regel ender jeg jo opp med å ta på noen flate istedet når jeg løper ut døra Men jeg vil liksom være litt damete innimellom også da!!!!!!! Oj der var det en som våknet ja - før skjema i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. september 2005 #1484 Del Skrevet 16. september 2005 Juhuuuu! Her er kjolen. Den ser gråmelert ut på bildet,men er mer lilla enn grå i virkeligheten. Håper lillesnuppa har sovnet godt igjen,og at du får en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. september 2005 #1485 Del Skrevet 17. september 2005 Masse gratulasjoner til Martine på 11 måneders dagen! Håper helga blir fin! Høres ut som et koselig opplegg i kveld! Stor helgeklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 17. september 2005 #1486 Del Skrevet 17. september 2005 GRATULERER MED MARTINES 11 MÅNEDERS DAG!! God helg snuppå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 17. september 2005 #1487 Del Skrevet 17. september 2005 Har du en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. september 2005 #1488 Del Skrevet 17. september 2005 Gratulerer med 11-månedersdagen, Martine! Håper du har (hatt) en fin lørdag, vennen! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. september 2005 #1489 Del Skrevet 17. september 2005 Håpe du har en fin lørdagskveld... Og at vetlo sover litt meir inatt kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 18. september 2005 #1490 Del Skrevet 18. september 2005 Charmina vennen på SIDE 2 !?!? Der skal da ikke du være!! Hvordan går det med deg ? Håper helgen har vært fin:.! Innom med en nattaklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. september 2005 #1491 Del Skrevet 19. september 2005 Heisann! Hatt en fin start på uko el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. september 2005 Forfatter #1492 Del Skrevet 19. september 2005 Alle skjønne jentene mine .......................jeg er her altså, men er bare så sliten for tiden og har så mye vondt i hodet at jeg holder meg litt unna datamaskinen Men jeg kommer sterkt tilbake snart!!!!!! På onsdag skal jeg på Haukeland sykehus med begge ungene .......er veldig spent! Nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #1493 Del Skrevet 20. september 2005 ! Håper du snart føler deg bedre-ta vare på deg selv, kjære Charmina. Lykke til på onsdag! fra meg og lille hårball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. september 2005 #1494 Del Skrevet 20. september 2005 Kjære vennen våres! Du må pleie deg selv og ta det med ro mellom slagene! Det gjør ikke noe om du ikke er her så ofte vet du, da blir det ekstra hyggelig når du er innom! Håper det går bra på sykehuset på onsdag! Tvi-tvi! Kjempeklem fra meg og Bragegutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. september 2005 #1495 Del Skrevet 20. september 2005 Hei gullet!!!! Masse masse masse masse lykke til i morgen!! Venter i spenning på oppdatering. Lover å løpe inn her i morgen for å høre hvordan det gikk. Og ikke minst; grattis med Marinemor 11 mnd. Herlighet hvor tiden flyr. Er jo ikke lenge siden du var gravid!!!! Ha en super tirsdagskveld, og jeg håper at hodeverken kan la deg være i fred litt. Du har nå nok å styre med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 20. september 2005 #1496 Del Skrevet 20. september 2005 Hei snuppa mi! Må jo legge igjen et spor mens jeg er her! Gratulerer med Martines 11 måneders dag. Nå går det med stormskritt mot 1-års dagen! Stor klem fra Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. september 2005 Forfatter #1497 Del Skrevet 21. september 2005 Klokka er snart halv ti og om litt drar vi på sykehuset! Gjett hvem som har sommerfugler i magen.................. :icon_neutral: jeg ser jo ikke akkurat fram til å begynne å stikke gullet mitt med sprøyter da! Også er jeg veldig spent på det med Martine Tenk på meg jenter, det trenger jeg sårt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. september 2005 #1498 Del Skrevet 21. september 2005 Skal tenke masse på deg i hele dag, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. september 2005 #1499 Del Skrevet 21. september 2005 Da har du en gutt som er bedre taper enn gutten min og laget hans... Når de taper henger geipen ned på knærene... Og når de vinner - er alt fantastisk... Har ikke tall på alle gangen vi har manet på "tap og vinn med samme sinn..." Gikk greit i første klasse, og kanskje i 2. Men i 3 og 4 klasse - ... Vi er ikke friske denne uken, men håper formen bedrer seg til neste uke. Varme klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2005 #1500 Del Skrevet 21. september 2005 Tenker masse på deg!! Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå