Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

:troest: Stakkar vennen!! Det hørtes helt skrekkelig ut! Fikk gåsehud over hele kroppen når jeg leste det! For all del snakke med lege/helsesøster om det for å prøve å finne ut av hva det er for noe! Selsvagt kan det være dyp, dyp søvn, men uansett tryggest å få en forklaring på det!! Ble helt satt ut jeg...tør nesten ikke tenke på hvordan det føles for deg! Sårt at du skal være redd hver gang du skal se inn til henne om kvelden... :tristbla: Dette må du til bunns i altså! Lov meg at du undersøker hva det kan komme av!

Håper den forkjølelsen du kjente litt av stakk sin vei, og at du får ei kjempefin helg!!

:kose: & :kyss: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou
:troest: Stakkar vennen!! Det hørtes helt skrekkelig ut! Fikk gåsehud over hele kroppen når jeg leste det! For all del snakke med lege/helsesøster om det for å prøve å finne ut av hva det er for noe! Selsvagt kan det være dyp, dyp søvn, men uansett tryggest å få en forklaring på det!! Ble helt satt ut jeg...tør nesten ikke tenke på hvordan det føles for deg! Sårt at du skal være redd hver gang du skal se inn til henne om kvelden... :tristbla: Dette må du til bunns i altså! Lov meg at du undersøker hva det kan komme av!

Håper den forkjølelsen du kjente litt av stakk sin vei, og at du får ei kjempefin helg!!

Kan ikke gjøre mer enn å signere Maddens innlegg her,jeg. Det må være en fryktelig skremmende opplevelse, det kan jeg godt skjønne, selv om jeg ikke har barn.Stooooooor klem til deg,vennen :klem:

Håper dere har en koselig kveld i Charminaheimen-her er det et salig virrvar av husarbeid og matlaging ,samt forberedelse av maling av hus-vi går i hundre,og det gjør Pinny også (men akkurat dèt var vel ikke noe nytt...).

Man kan aldri få for mange klemmer,mener jeg, så her får du en stooooor en til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy :klem: Det var deilig å klippe håret og bare kose seg i byen etterpå ja!

Og jeg håper også at det bare er sånn at Martine sover veldig tungt noen ganger, men det er nå litt merkelig. Og særlig det at hun er så påfallende kald

¤Escada¤ :klem: god helg til deg og

Madden :klem: lover deg det vennen.Kan jo ikke ha det sånn alltid det blir slitsomt, men det spørs jo om noen har noe svar da! Føler meg som en sånn hysterisk mamma når jeg må komme med slikt. Men det er utrolig ekkelt å oppleve det iallefall.

Lillelou :klem: Takk for klemmene vennen min

Klokka er ett på natta og her sitter jeg - at jeg aldri lærer :roll: .......................men nå er det å hoppe i sengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

i dag er det søndag og jeg har en selvpålagt sløvedag! Måtte innom og lese litt hos deg, men er ikke helt godvenn med det nye forumet enda, så det blir litt "zapping" fra sted til sted.

Det var litt av en opplevelse du hadde med veslejenta, jeg kan nesten forestille meg hvor redd du var, men bare nesten, for jeg har ikke opplevd noe lignende. Nå er jo "ungen" min 15 år og høyere enn meg, så jeg har andre ting å bekymre meg over...

Ha en flott dag!

Heksehilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt bildene! :)

Håper det går bra å laste dem opp, hvis ikke får du si fra!

Ha en flott dag snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god :klem: til Charminasnuppa mi!!

Sto opp tidlig i dag for å ringe sykehuset som har så utrolig knepne telefontider...men var to minutter for sen, og da hadde de lagt av røret gitt!! :frustrert: AAAAH! Hvordan skal jeg få avbestilt den hersens timen når de bare har åpent to timer før tolv og to timer etter tolv?!?! Jeg må jo sove jeg da! :ler: Frustrasjonen på topp ser du! :ler:

Det er fryktelig varmt her i dag, tjue grader men overskyet..så jeg sitter inne og funderer på om jeg skal gjøre noe fornuftig i varmen! Bake en kake eller noe?! :sjarmor:

Håper du har det bra vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

ååååå....kake....

Inne og klemser på deg igjen,jeg :klem: , og sprer en deilig lukt av whitespirit,nå midt oppi husmalinga vår.Jeg har til og med prestert å male Pinny, så nå ser hun enda mer corny ut enn noensinne, men sånn går det når små hunder skal legge seg oppi absolutt alt. En del feite edderkopper har også fått et fresht nytt lysegrått malingstrøk,la jeg merke til.Aiiaiii.Jeg roter med naturen.

Håper det står bra til med deg og dine,og at du trives som dagmamma!

:pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vennen, jeg skjønner godt du ble skremt! :klem::klem:

Er nok lurt å komme seg til lege for sikkerhets skyld ja.

Det må jo være grusomt å bekymre seg hele tiden :kose:

Ikke tenk på at du er en hysterisk mamma vennen.

Du vil bare det beste for barna dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heisann.. :smilbla: Står til i Charmina heimen?:)

Har du snakka med noe lege om det med Martine? Hørtes VELDIG rart ut de derre greiene der.. :icon_neutral: (og ikkje minnst skummelt.. :overrasket: ) Har aldrig hørt om noe lignende.. :roll: Kan jo kanskje ha en sammenheng med at hu sover litt dårlig om nettene og....?? :forvirra: Nei uff... hadde aldrig klart å sove hvs d hadde vært meg.. :tristbla: må bare :klem: litt på deg altså... :kose: Går bra ellers eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde :klem: Ja det er nok alltid noe å bekymre seg for når man får unger uansett hvor gamle de blir!

La Traviata :klem: du er nå bare en engel altså! Det var kjekt å få ny avatar igjen

Madden :klem: Man kan bli helt sprø av de der åpningstidene ja!Særlig er det jo enkelt å få de med seg når man jobber natt da :roll: 20 grader hørtes deilig ut - og det samme gjorde kaken! Vi hadde brownies med store bringebær til i går - nam nam

Lillelou :klem: Pinny ble sikkert lekker ja :ler: husker en gang den langhårete perser katten min når den klistret seg inntil den nybeisete hytta vår - det var ikke akkurat lekkert! :roll:

Dark Angel :klem: Takk for gode og trøstende ord.

Lillelou igjen :klem: Lykke til og takk for god klem altså :smile:

¤Escada¤ :klem: Takk for god klem. Skal på helsestasjonen på fredag og tenkte å snakke med de om det da! Er jo en barnelege der nede. Det uroer meg veldig dette, men jeg er også litt redd for at de skal synes jeg er helt hysterisk. Men det er jo reelt, og jeg har fått en veldig frykt inni meg da! Sender som regel ned mannen for å se til henne om kvelden, for selv liker jeg det ikke noe særlig nei! :tristbla:

Alle ungene sover :sjarmor:

Og jeg sitter her og slapper av. Var oppe med Martine i natt en gang og er ganske trøtt kjenner jeg.

I kveld skal jeg ut med en av mine aller beste venninder. Er så lenge siden vi har møttes nå så det blir orntlig trivelig. Skal først ut og spise og etterpå kanskje på kino. Hun kommer her og henter meg i 18 tiden.

Gleder meg!

Martine er fremdeles forkjølet, hoster en god del og er ganske så tett i nesa. Men hun har nå heldigvis ikke noe feber!

Hun åler seg rundt i den farten på gulvet nå, og er en skikkelig plukker. Alt hun får fatt i det bare må hun ta! Så vi har plugget alle stikkontakter og ryddet vekk ting og tang! Dette måtte jeg aldri gjøre når Henrik var liten, så jammen er de forskjellige de to der! De er like å se på men jammen ikke mye like i måten å være på nei :ler:

I går kveld hadde jeg to venninder her på besøk og da laget vi masse fine kort. Vi pleier innimellom å ha slike hobbykvelder og det er skikkelig trivelig! Laget masse flotte bursdagskort og babykort.

Ikke så mye nytt ellers da.

Tenkte å få somlet meg til å bli supermedlem nå. Er litt treig av meg ja :sjenert:

Ups der våknet nr 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken til dagboka di virker ikke. Det oppdaget jeg nå da jeg skulle skrive i den!

Hei, forresten!

Du er vel på kino mens jeg skriver dette, så har du noe å lese neste gang du logger på!

Jeg har aldri vært en trener... Har prøvd mange ganger, men alltid falt av lasset etter en måned. I går måtte jeg bare sykle i 5 minutter for å varme opp - tror det reddet hele treningen for meg, det er syklingen jeg syns er kjedelig!

Jeg er litt støl, men ikke i ben og mage, bare i armer, skuldre og rygg. Som om ikke det er nok. Allikevel gjorde jeg som instruktøren sa, var ute og gikk fort i 45 minutter! Nå skal denne 41 år gamle kroppen fikses opp!

Kos deg!

Heksehilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: sjallabais!

Står til?Kjempefin avatar du har fått deg, forresten :)

Trening,ja....min dårlige samvittighet.Jeg kommer liksom aldri i gang, selv om jeg vet hvor godt det føles etterpå.Lav moral. Men jeg går jo noen turer med hunden i det minste, og så blir det jo en god del tråkking når jeg er ute og shopper.... :roll::sjarmor:

Planene mine om å sjekke ut Grenaderen ble Sabotert. Men,jeg skal nok dit om ikke så lenge...

Solen skinner,og jeg er glad,og snart skal jeg steke pølser,fallerallera :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så var det onsdag!

Jeg skal på husvisning og etterpå skal jeg kjøre 15 åringen og en kamerat til kinoen før jeg skal møte søsteren min og trene. Hun har trent ganske mye lenger enn meg - så vi kommer itl å trene helt uavhengig av hverandre på apparatene, men så skal vi gå sammen på tredemøllen i en halv time eller så til slutt. Det er motiverende å ha noen å trene sammen med!

Ha en fin kveld - det høres ut som du har et koselig liv!

Hekse :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en natta :klem: Er på tide å ta kveld nå. Jobben venter i morra!!

Natta vennen!

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde :klem: Takk for at du sa fra - nå er det ordnet med litt hjelp fra snille Hege. Enig i at det er kjempemotiverende å trene sammen med noen! Hvordan gikk det på visning da?

Lillelou :klem: Kjære søtnos, man får jo masse trim når man har hund da! Når jeg hadde den Grand Danoise tispen skal jeg love deg at jeg var sprek. Ut på tur stadig vekk, og muskler fikk man også. Skal jo litt til å holde hund på nesten 70 kg ( valp) :ler: Savner veldig hund jeg, men når jeg ser ut på styrtregnet i dag så er det nå greit med bare kanin også :sjarmor:

Glossy :klem: Håper du koser deg på jobben vennen

JAmmen har denne uka gått fort :overrasket:

Koste meg på kino og ut å spise med venninda mi. Deilig uten unger ja! Spiste nydelig italiensk mat :sikle:

I dag er det trening som står på programmet om jeg bare ikke er alt for trøtt når klokka er seks da. Martine var masse våken i natt for hun er jo så tett og forkjøla stakkars liten!

Ble ikke mye søvn nei!

Oj....... rundstykker i ovnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klokka er snart tolv og det er på tide å finne køyen. Men så er det bare det at det hersens håret mitt ikke er tørt ennå da , og om jeg legger meg med vått hår skal jeg love dere at det er lekkert når jeg våkner i morgen tidlig :overrasket:

Så jeg får nok pent sitte oppe litt til.

Måtte legge meg litt når Charminamannen kom hjem fra jobb i dag også for da hadde jeg sånn hodepine at jeg holdt på å kaste opp. Ikke noe å trakte etter nei. Så da ble det heller ikke noen trening på meg! Fatter ikke hvorfor jeg har så mye hodepine for tiden. :tristbla:

Martine er fremdeles godt snylta. Syntes hun var blitt bedre i går , men da hun våkna i natt var hun skikkelig tett i brystet stakkars liten. Men hun har ikke feber da!

I morgen skal vi nå på helsestasjonen, og jeg håper helsesøsteren har tid til det jeg vil snakke med henne om. Det er jo gruppe i morgen så det spørs hvordan det blir. Men jeg får nå lufte det og høre om jeg ikke kan få snakke med legen.

Henrik skal nå ha liggebesøk av en jente i klassen i morgen. Han er så begeistret for henne og omvendt at det nesten er litt komisk. Da han spurte om hun fikk ligge over og jeg sa ja var svaret " Å mamma tusen takk jeg elsker deg" Er det rart jeg blir rørt? :ler: Lurer på hvor den gutten tar de frasene der fra jeg :klø:

Deilig at det snart er helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er snart 08, og Martine har alt vært oppe og spist - og er nå lagt igjen!

Om halvannen time er vi på vei til helsestasjonen.

Og ute er det oppholdsvær - enn så lenge iallefall.

Og jeg er bare sååååååå trøtt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...