Glossy Skrevet 3. juli 2005 #1261 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei Vennen!! Bare innom for å sjekke at alt står bra til i Charminaheimen! Og det ser jeg at det gjør. Tenk nå er ferien kommet!!!!! Kommer til å savne deg masse her når du er borte Men jeg skal prøve å holde ut. Når kommer du egentlig hjem? Sikkert når jeg reiser på ferie Men jeg håper at du får kost deg masse på turen og at du får slappet skikkelig av. Håper Martine liker seg i varmen og bli litt slått ut om nettene så mor får sove. Vi reise til Praha om få dager og det stor gleder jeg meg til. Får trene litt ekstra denne uken så jeg er i god form til stor handlingen begynner Nå er det middagsbesøk hos svigers. Gjør seg det, å slippe å lage mat på en søndag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. juli 2005 #1262 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei yndlings-Charminaen min! Tenkte nok at pakkingen var under kontroll - håper dere koser dere i barnedåpen i dag! Tenk, snart sitter dere på flyet nedover til en skikkelig drømmeferie! Og så en hel måned da! Jeg skulle så veldig gjerne klemt meg ned i en av koffertene deres! Hadde vært veldig kos å få en reiseskildring fra Mauritius hvis du skulle finne en internettkafe! Kommer til å savne deg og de koselige hilsenene dine kjempemasse Men da tenker jeg bare på Charminavennen som sitter på stranda og soler seg eller spaserer hånd i hånd med mannen sin en sen kveld etter et bedre restaurantmåltid... Håper ungene kommer til å kose seg også! GOD TUR VENNEN! Stor fra meg og Brage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juli 2005 #1263 Del Skrevet 3. juli 2005 Charmis! og et minne dere kan ta med dere inn i hverdagen når sommeren forlater vårt langstrakte for denne gang.I september en gang.Tidligst. Her i Trondheim er det HETT, og hadde det ikke vært for en bitteliten vind som kjøler oss littebitt,så hadde det bare vært våte dammer igjen av Pinny og Nussemannen og meg. Men enn så lenge er vi her,ihvertfall. Har jordbærterte med mascarponekrem (Nussemannen har bursdag)-lyst på en bit? Gooood tur, Charmina og gjengen, nyt ferien, livet,havet, og alt det der. Stor ferieklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. juli 2005 #1264 Del Skrevet 3. juli 2005 GOD TUR SNUPPA!!!!! Håper du får en fantastisk tur, og mange gode minner med deg hjem. Jeg venter i spenning på at du skal komme hjem igjen! :klem2: fra oss !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juli 2005 #1265 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei, ønsker deg en super tur sammen med familien! God sommer fra iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #1266 Del Skrevet 4. juli 2005 Brunhilde Det er så kos med hilsner fra deg.Kos deg i sommer min venn Glossy Du blir savnet du også vennen min. Jeg kommer hjem den 5 august og da drar vel du på ferie ja...........................men så min venn kunne vi jo deltatt på treff om det ble. Kos deg i sommer og klem lillegullet fra meg. LA Traviata Kommer til å savne hilsnene dine jeg også. Jeg bare MÅ finne en internett cafe jeg Klem Bragegullet fra meg!Og ha en vidunderlig ferie Lillelou Ja takk jeg vil ha en bit ja Ha en super sommer og klem Favoritt hunden min masse Glossy iingvild Takk for det og god sommer tilbake Klokka er 06 snart og her sitter jeg. Kan jo ikke reise i dag uten å ha tatt farvell med alle de gode skjønne søte flotte menneskene her inne. Kommer til å savne dere masse. Koffertene er pakket og det meste er klart! Klokka halv tre kommer en Maxi Taxi og henter oss alle sammen! Henrik er nok full av reisefeber for han sovnet ikke før klokka var nesten 24 i går.Tror det kribblet veldig i magen. Martine har nok hatt reisefeber siden hun ble født siden hun jo aldri sover og det virker som om det kribbler hele tiden Nå ligger hun inne i sengen sammen med sin far og leker og preiker noe værre. Må si jeg er ganske så spent på hvordan det kommer til å gå på flyet i 12 timer fra Paris med hun der :o ................det kan virkelig bli en "fest" ja Da vil jeg bare si God sommer til alle super jentene mine, jeg kommer til å savne dere masse! Nå må dere bare holde liv i dagboka mi mens jeg er vekke En ekstra stor og til dere alle fra CHARMINA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. juli 2005 #1267 Del Skrevet 4. juli 2005 God sommer fra en morgenfugl til en annen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2005 #1268 Del Skrevet 4. juli 2005 GOD TUUUUR!! Ha en suuuuuuuuuuuuuuuper sommer vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juli 2005 #1269 Del Skrevet 4. juli 2005 God tur Charminavennen! Håper flyturen går greit! Skal gjøre mitt beste for å holde liv i dagboka di mens du er borte! Og så må du finne en internettkafe og rapportere om tingenes tilstand! Ha det supert på ferie, bli brun og fin og spis masse god mat Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 4. juli 2005 #1270 Del Skrevet 4. juli 2005 Er det allerede i dag du drar. Ååååååå ble ikke noe særlig misunnelig nå jeg... Men dere fortjener en ferie! Dere må kose dere masse, nyte hvert sekund- regner ikke med at det blir noe problem. Turen går sikkert greit den, Martine kommer vel til å sove litt også er det så mange som hilser på henne og mye å se for henne så det går helt sikkert bra. Gleder meg å få høre fra turen deres. GOD TUR TIL CHARMINAFAMILIEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 5. juli 2005 #1271 Del Skrevet 5. juli 2005 Tenker dere har det supert nå jeg... Så heldig dere er!! *drømme, drømme, drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juli 2005 #1272 Del Skrevet 5. juli 2005 tenk, nå er dere sikkert kommet fram! Håper dere har det fantastisk og at turen gikk greit. Hakuna matata! fra meg,og nuss fra Pinny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. juli 2005 #1273 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei snuppa!!! Nå ligger dere sikkert og nyyyyyyyter livet i paradis! Det er faktisk ikke så aller verst her hjemme nå...men vi savner deg!! Ha en kjempefin ferie vennen, så skal vi holde dagboka di med selskap til du kommer hjem til oss igjen!! Gooood fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. juli 2005 #1274 Del Skrevet 5. juli 2005 Håper du koser deg stort der nede!! Vi har hatt en halv dag med sol. så kom regnet igjen Bare 4 dager til vi reiser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 5. juli 2005 #1275 Del Skrevet 5. juli 2005 Håper du koser deg kjempe masse vennen Gleder meg allerede til å høre hvordan du har hatt det når du kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. juli 2005 #1276 Del Skrevet 6. juli 2005 Ha en kjempefin tur da!!!! Å så må du kose deg MASSE!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juli 2005 #1277 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei snuppa! Nå tenker jeg dere koser dere fælt! Fint vær her også, og veldig varmt! 30 grader i stua vår... gøy å gjøre husarbeid (skulle heller dratt på stranda... Driver og pakker og ordner, vi drar på fjelltur i morgen! Ha en nydelig ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 7. juli 2005 #1278 Del Skrevet 7. juli 2005 Heia snuppa! Jeg rekner med og håper at dere koser dere kjempe masse på ferie!! Stooor sommer fra Sanna og Jonas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 7. juli 2005 #1279 Del Skrevet 7. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juli 2005 #1280 Del Skrevet 12. juli 2005 Hallo snuppa! Hehe, skynder meg for å være den første som skriver hilsen til deg i det nye forumet! Håper dere koser dere fortsatt! Vi kom hjem fra fjelltur på søndag, og skal avgårde på hytta i dag, så det går slag i slag! Det er supervarmt og fint vær, skikkelig sommer! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå