Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2005 #1061 Del Skrevet 10. juni 2005 God helg i møkkaværet! Jeg tror jeg er i ferd med å utvikle gjeller...tror du bamsemums hjelper mot det? Kos deg med mann og søøøøte små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. juni 2005 #1062 Del Skrevet 10. juni 2005 Bare innom så snarest med en riktig god helg hilsen!!! :klem: :klem: :klem: Jeg er i ferd med å drukne i regn og gråvær her...tror jammen at jeg må prøve bamsemums jeg også!! Kos deg i helga snuppa!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. juni 2005 #1063 Del Skrevet 11. juni 2005 Bare innom for å redde deg opp fra side 2 :o Dette kan vi ikke ha no av!!! Nå er det natt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. juni 2005 #1064 Del Skrevet 13. juni 2005 Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2005 #1065 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei Charmina! Håper dere har hatt en fin helg, og ønsker dere en flott uke! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. juni 2005 #1066 Del Skrevet 13. juni 2005 hallo,hallo! Jeg hopper litt opp og ned jeg, for solen skinner nemlig akkurat nå her hos oss.Fantastisk. Hadde nesten glemt hvordan den så ut :-? . Sant den kjolen var fin? Falt pladask, og sitter akkurat og veier tungt for/imot. 1400 er jo ikke så dyrt for en skikkelig finkjole, og så hadde jeg sluppet å løpe rundt på butikker og kikket på kjoler mens gamle hurpedamer med snurpemunn stod og kikket misbilligende på at jeg tok på kjolene deres... I alle fall; Jeg forsøker å sende noen solstråler nedover til deg, sånn at du blir kvitt anløpene til fiskehud.Håper du har en fin dag! Stor klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #1067 Del Skrevet 13. juni 2005 La Traviata, iingvild,Glossy,Madden,Lillelou,og Hulderjenta til dere alle for koselige hilsner. Det er så godt å ha dere alle sammen! Ikke noe er kjekkere en å komme inn i dagboka og se de fine hilsnene! Ja så er jeg tilbake etter helgen! Hadde rett og slett ikke noe overskudd til å sitte foran Pc`en. Martine er så mye våken om natten at hun tar helt piffen utav meg Fatter ikke helt hvordan jeg skal få snudd den trenden der :klø: Pappen blir jo ganske trøtt han også stakkars.Ikke noe kjekt når han skal på jobb, men han klager aldri snille mannen min Ellers har vi ikke gjort mye i helgen. Var en tur i byen på lørdag og kjøpte meg litt klær til ferien. Og på søndag var vi på tur på Aboreet med noen venner! Charminamannen har fått ryddet litt rundt huset så nå ser det så mye kjekkere ut her! I dag har jeg vært på trening.Har fått et nytt program og det er bare så mye tyngre. Men grådig kjekt da! OG I DAG ER DET 3 UKER TIL VI REISER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2005 #1068 Del Skrevet 13. juni 2005 3 uker til, så herlig å ha ferie å se frem til!! Krysser fingrene for mer søvn! Flink å trene!! :-D Ikke jeg.. Må komme igang snart.. Ha en suuuper dag & håper du får sove godt vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 13. juni 2005 #1069 Del Skrevet 13. juni 2005 Å..så herlig! 3 uker går kjempe fort det Vi flytter om ikke så alt for lenge...gleder meg!! Håper Martine begynner å sove litt mer fremover da, er ikke gøy med våkenetter vil jeg tro.. Jeg blir skikkelig gretten om noen forstyrrer skjønnhetssøvnen min Men det forandrer seg nok den dagen jeg får egne barn Ha en strålende uke vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. juni 2005 #1070 Del Skrevet 13. juni 2005 Bare TRE små uker igjen?!?! Herlighet....tiden flyr akkurat nå!!! :o Deilig da...jeg gleder meg på dine vegne jeg vennen, dere får en fantastisk tur, det er jeg helt sikker på!!! Du, jeg tar gjerne med meg godjenta på jobb jeg, slik at du får sove!!! Seriøst..jeg skjønner godt at det er slitsomt for dere nå...håper dere klarer å snu trenden snart, hun sliter dere helt ut jo!! Håper mandagskvelden blir fin snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. juni 2005 #1071 Del Skrevet 13. juni 2005 BARE TRE UKER IGJEN Jammen går tiden fort! Blir sikkert topp å komme seg vekk fra denne kulden ja. Jeg sitterher å fryser under et teppe. Ikke mye stas i midten av juni.... vi har bestem oss for en tur til Praha i juli for å feire bryllupsdag, og jeg stor gleder meg. Håper det er litt varmere der enn her ja!!! Ha en super kveld vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #1072 Del Skrevet 13. juni 2005 Dark Angel Det er bra du krysser, fortsett med det!!!!! Bertine Det blir jo toppers med ny leilighet da vennen Madden Ja jeg tror nok den turen blir bra Martine hadde sikkert gjort lykke på jobben ja! Glossy Hadde teppe på i kveld jeg også mens jeg slavet foran tv`n. Oj Praha høres deilig ut - dit har jeg også veldig lyst til å reise! I kveld har jeg bare slavet foran tv`n. Ungene sovnet kl 20 og da var det bare vidunderlig å sløve litt! Passer katten til en venninde som er i syden.Slapp den ut på terassen isted og tror dere ikke det kom en flokk med sjurer og plaget livet av den da! Makan til frekke fugler!Det var litt av et syn - katten ble jo kjemperedd stakkars.Skal ha den fra i dag til lørdag. Koselig. Ikke mye å skrive om ellers. Skal jammen krype under dyna snart og sove. Og i morgen har jeg ingen planer til en forandring - deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2005 #1073 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei på deg vennen! Det er deilig å ikke ha noen planer innimellom! Spesielt når man er litt sliten etter mye nattevåk... Får håpe Martine snart får en bedre rytme, det må være veldig slitsomt å holde på sånn! Kanskje prøve på nytt med en natt hvor pappaen tar henne og du sover et annet sted? Wow, 3 uker til dere reiser!!! Hopper på deres vegne, for jeg vet at jeg kommer til å savne dere! men unner dere den turen av hele mitt hjerte, dere kommer til å få det suuupert! Begynner reisefeberen å melde seg eller? Sånne skjærer kan være skikkelig utspekulerte mot katter. Bak huset vårt er det mye av begge deler, og her en dag så jeg hvordan skjæra ertet og terget nabokatten til den store gullmedalje, men katten prøvde å snu nesa andre veien og late som ingenting, og gjett om skjæra ble irritert da! Ha en fin natt da snuppelupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #1074 Del Skrevet 13. juni 2005 La Traviata Må finne en internett cafe så jeg kan oppdatere meg litt på KG da vet du! Har sett at det iallefall er en i byen vi skal bo Ser dere ikke dere for meg sittende på Mauritsius inne på en cafe på nettet helt totalt avhengig av KG :o Nei, får prøve å styre meg. Men kanskje en aldri så liten reiseskildring i ny og ne Har kjøpt meg et sånt tannbleke sett for hjemmebruk. tenkte å prøve å se om det har noen effekt! Tannlegen min sier tennene mine er hvite nok men..................!!! Drikker jo ikke kaffe eller røyker. Men synes godt de kunne vært mye hvitere! Men vet ikke helt om sånne billige greier hjelper da! Skulle prøve for første gang nå, mens så så jeg at du måtte koke og forme de tannskinnene. Og det tok jo iallefall 20 min. Noe jeg slett ikke har tenkt å begynne med nå klokka ti over halv ett om natta nei! Men i morgen Nå MÅ jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #1075 Del Skrevet 13. juni 2005 Er det rart Martine ikke sover når moren aldri kommer seg i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2005 #1076 Del Skrevet 13. juni 2005 Ser dere ikke dere for meg sittende på Mauritsius inne på en cafe på nettet helt totalt avhengig av KG :o Nei, får prøve å styre meg. Men kanskje en aldri så liten reiseskildring i ny og ne Jeg ser! Og reiseskildring: JA TAKK!!! Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #1077 Del Skrevet 14. juni 2005 LA Traviata Godjenta!!!!! Klokka er litt over åtte og her er vi i full gang med dagen! Martine har nok en natt vært våken. Både for mat og bleieskift! Det siste hadde ikke jeg fått med meg da, men charminamannen hadde tatt henne opp i natt da hun var tissevåt. Henrik var ikke i storform når det gjaldt humøret i morges og hadde store diskusjoner om fottøyet med sin far! HAn ville nemmelig veldig gå i fotball sko, mens det i dette vakre sommerværet bare er støvler som gjelder. Gjett om det var en som trampet avgårde med støvlene på beina og så rimelig misfornøyd ut?????Tenker vi akkurat da var værdens værste foreldre i hans øyne ja Men det går vel over tenker jeg! Nå får jeg ta med meg frøkna mi opp og gi henne litt grøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #1078 Del Skrevet 14. juni 2005 Æsj sitter nå her med dette tannbleke greiene inni munnen. De skinnene er ikke akkurat kjekke å ha inni her nei (nå håper jeg bare at ikke telefonen ringer ) Blir spennende å se om det virker da! Har ikke den helt store troen, men man vet jo aldri!!! Martine sover og klokka er snart kvart på ti. Ute er det som vanlig ganske grått og trist. Ikke mye å skryte av nei! sommeren var kort, det meste regnet bort Planene ellers for dagen :rydde, støvsuge,vaske fytti katta så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. juni 2005 #1079 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei snuppa! Her i gården er det like grått og trist og kjedelig! Og stort sett husarbeid som venter... Bortsett fra en episode av fruene som jeg lasta ned i natt da... kan ikke klage egentlig! Men dette været blir jeg snart sprø av! Dere skal jo snart reise til sol og sommer i hvert fall! Ha en fin dag! P.S. Ble tennene hvitere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juni 2005 #1080 Del Skrevet 14. juni 2005 Kooose deg ordntlig når du er ferdig med den kjeeedelige vaskinga & ryddinga vennen! Uff ja, DRITTvææær... Kooose deg & håpe du finner noe spennende blant all skrotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå