Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine

Bare til å komme Charmina :ler:

Mannen er hos en kamerat og jeg skal liksom skrive på den uendelige oppgaven min... grrr...

I morgen er det helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff uff, jeg som alltid blir så sulten av å trene :roll: Ja,ja, må man så man. Kunne tenke meg en pille som man tok der man både gikk ned i vekt og ble trent av jeg. Da kunne jeg bare sittet forran daten med god samvittighet :ler:

Får si som du, at i morgen er det ut på tur uansett. På med regntøy.

Men jeg heier mest på sol jeg da. ting blir liksom så mye lettere!!! :Nikke:

Snakkes vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine :) Hadde vært koselig det ja :wink:

Glossy :) En sånn pille hadde vært tingen ja!Så kunne man spist hva man ville og bare tatt en sånn etterpå! Petter Smart hvor er du? :ler:

Sånn nå har jeg iallefall fått skrevet alle kortene- 23 stk ble det så nå kjenner jeg det i armen!

Klærne derimot ligger i en stor haug ennå :oops:

Og nå er det blitt fredag allered.Snart på tide å krype under dyna. Har akkurat sjekket begge ungene.

Henrik lå som vanlig i en haug nede i fotenden uten dyne på (og er nå kommet rett vei med dyna oppå seg :hjerte: , mens Martine for en gangs skyld lå med dyna på seg og suttet på tommelen som hun pleier! Da er hun bare så søt :hjerte: Oftes ligger hun også helt feil vei og med dyna av. For noen unger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anea :klem:

Morgenen begynte ikke så bra med en astma syk liten gutt - men han er nå gått på skolen og jeg håper han ikke blir værre. Ringte og sa at han iallefall ikke kunne være med å spille fotball kamp i kveld og det spøker nok litt for cupen i helgen også. Vi får se hva som skjer. Det er så leit når han ikke får være med på ting pga av den dumme astmaen.Men det er jo ikke noe særlig å løpe rundt uten pust heller da!

Martine var litt våken igjen i natt, men sover nå søtt i senga si.

Får benytte sjangsen til å begynne på de hersens klærne :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Stakkars lille gutten som har astma.

En venninne av meg har to barn med astma.

Dvs at eldstemann har vokst i fra det. Han er 12 år nå.

Håper det samme skjer med Henrik også.

Har du klær til bretting du også...?

Å vaske klær: no problem.

Henge opp klær/putte i tørketrommel: no problem.

Slenge dem i en haug etterpå: no problem.

Men så: big problem... :oops:

Ha en strålendes helg. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du klær til bretting du også...?  

Å vaske klær: no problem.  

Henge opp klær/putte i tørketrommel: no problem.  

Slenge dem i en haug etterpå: no problem.  

Men så: big problem...  :oops:

:hoho::hoho::hoho:

Der traff du spikeren på hodet Mayamoren :ler:

Men endelig har jeg fått brettet sammen alt - nå er det bare å få det inn i skapene (litt problem det også :ler: )

Og nå går jammen vaskemaskinen igjen!Det tar liksom aldri slutt det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

For noen nydelige bilder du har lagt ut! Så fine de var på 17. mai :flagg: Og så fint navn hunden deres hadde... :wink:

Stakkars Henrikgutten da, håper det går bedre med ham. Sikkert lurt å stå over fotballen i kveld, men ikke noe kjekt å ikke være med heller da!

Deler din frustrasjon over klesvasken forresten! :sinna:

Hvorfor kan ikke de hersens klærne brette seg selv og vandre pent og pyntelig inn i klessakpet etterpå???

Ønsker dere en riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Er ikke så flink til å besøke dagbøker, jeg. :fy: meg!

Håper du får en strålende lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! Bare innom for å si hei. Blir alltid så glad når jeg ser at du har vært innom dagboken min :klem:

Jeg har nå laget kake til pappaen min og vi venter stor innrykk her hvert øyeblikk. Tulla er så fin i kjole atte *smelt*

Håper du får en koselig lørdagskveld !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei hei!

Ha en fin lørdagskveld Charmina!

Koser meg å ser på Dagfinn på tv2, han er så morsom! :ler:

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Innom med en kjempestor :klem: Du er eu skikkelig god- :heiajente: du snuppa!!!

Synes kanskje at hushjelp hadde vært å foretrekke...særlig siden husarbeid generelt er så utrolig kjedelig i lengden!!!! :ler:

Ha en flott søndag snuppa!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata :) Hunden vår var oppkalt etter Henrik sin favoritt "tante" i barnehagen. Savner hunden noe veldig-hun var bare så nydelig.Elsket å gå på tur med henne og jammen var jeg i bedre form da gitt :wink:

Glossy :) Jeg blir like glad når du har vært innom min. Synes det er kjempekjekt å lese om den lille familien din

Fisken :) Kjekt å se deg uansett vet du :Nikke:

Bertine :) Ja han er jeg også begeistret for - artig type ja :ler:

Madden :) Hushjelp hadde vært tingen ja - tenk om noen kom her og vasket hele huset for meg "drømme :hjerter2: "........men sukk det blir nok bare med drømmen ja :tunge1:

Så er helga over, men det har vært en fin helg tross alt!

Iallefall i dag!Resten av helgen har ikke vært fullt så kjekk da!

Henrik har jo vært plaget med astmaen sin.Men han var så lei seg på lørdag fordi de andre på laget skulle spille cup at vi lot han få lov til å være med på den ene kampen alikevel.Skulle nok ikke ha gjort det, men når vi så hvor glad han ble så var det liksom verdt det alikevel :Nikke: Etter den kampen kjørte vi ut på et sted som driver med reisemedisin da han måtte få en vaksine før ferien.Skal tilbake og ta en igjen om 4 uker også en når vi kommer hjem. Da har han fått vaksine mor Hepatitt A og B og vil slippe å ta disse igjensenere. Det er jo litt fint! Han er bare så flink når de stikker han - sier ikke et ord. Og etterpå fikk han stor is i premie av pappaen.

Ellers oppdaget jeg jo noen små klumper oppe i hodet hans for noen dager siden, og han har klødd og klødd. Faktisk sånn at det har blødd oppi der.Når jeg så fant noen slike i nakken og pannen hans også fant vi ut at vi skulle ta han med på den lokale legevakten og få sjekket det opp. Etter en times venting fikk vi komme til - og tro det eller ei men det var faktisk Fuglelopper :o :o :o Jeg hadde ikke hørt om det engang jeg og kjente jeg fikk litt hetta når han sa det! Det begynte liksom å klø med engang og det har det nesten gjort siden! Men det var ingen dyr oppi hodet altså, de hadde bitt han og der de gjør det klør det vanvittig etterpå. Legen sa det er utrolig mange som kommer med slikt på våren. Man går gjerne tur i skogen eller noe og i alle fuglereder finnes disse loppene og de hopper på folk og dyr som går forbi. Henrik har nok fått det sist han var på tur med klassen.

Måtte kjøpe Zyrtec allergitabletter å gi han mot kløen pluss smøre på Eurax eller hvitvask.

I dag er det allerede mye bedre, og han har ikke klødd i det hele tatt! Også har han vært utrolig trøtt i hele dag uten at vi helt har forstått hvorfor, men det er jo selvfølgelig allergi tbl som har en sånn effekt. Han holdt jo på å sovne midt i middagen stakkars liten.

Har hatt min gode venninde her i dag og hun har malt nydelige sommerfugler på veggen inne på Martine sitt rom. Det ble bare kjempefint. De er make til sommerfuglene på gardinen hennes som jeg kjøpte på Laura Ashley. Den er sydd som liftgardin. Så nå ble det skikkelig yndig der inne. Et orntlig jenterom ja! Henrik begynte å mase på at han syntes hun skulle male dinosaurer inne på rommet hans.Så kanskje blir det neste prosjekt. :) Etter at hun hadde malt laget charminamannen deilig mat til oss alle. Salat, fløtepoteter og biff til de som spiser kjøtt. Deilig!

I morgen er det trening igjen - ellers ingen planer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤Escada¤ :) Han er heldigvis litt bedre ja så jeg regner med at han er klar for skolen i morgen!

Er ennå ikke kommet meg under dyna - har sittet og lest i masse koselige dagbøker! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤
¤Escada¤   :) Han er heldigvis litt bedre ja så jeg regner med at han er klar for skolen i morgen!

Er ennå ikke kommet meg under dyna - har sittet og lest i masse koselige dagbøker! :Hehe:

ME 2!;)

KLEMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

God bedring til Henrik! :klem:

Takk for trøsten i dagboka mi vennen..

Det hjelper.. :kose:

Planer for dagen da? :-D

Nå er det snart tid for jobb..

Godt det fins kaffe.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Stakkars Henrik da. Han har visst hatt noen tøffe dager i det siste ser jeg.

Rommet til Mertine hørtes kjempefint ut! Håper hun vil sove godt der inne da :) Marcus er ikke så flink til å sove for tiden, men han har hatt litt vondt i halsen tror jeg. Så det har vært noen veldig litsomme netter for både han og oss. I natt gikk det bra da.

Nå er det vel ikke lenge igjen til dere drar. Så deilig det kommer til å bli! Heldige dere.

ha en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel :rosasmil: Planene her er å komme seg på trening :tommelsmil:

Sandra :rosasmil: Huff det er ikke noe kjekt når ikke de sover nei! Her har Martine holdt liv det meste av natten.Gi han en klem fra meg og si at nå må han og Martine være flinke englebarn og sove hele natten.Tror det er noe eget med de barna som er født den 17.10 og soving jeg :wink:

Som sagt ikke mye søvn her i natt. det er vist helt sklidd ut igjen det der ja. Også hun som begynte å bli så flink!Jeg har slett ikke lyst til å begynne med alt dette nattestyret igjen!

Nå ligger hun og sover så fornøyd oppi senga vår nå - ser nesten ut som om hun smiler der hun ligger! Hun tenker sikkert "endelig fikk jeg det som jeg ville :sjarmor: "

Henrik er dratt på skolen, selv om astmaen slett ikke er bra nei. Men han har vært så mye vekke fra skolen allerede så han må bare gå.De er jo mest inne så det spiller jo ikke så stor rolle sånn sett, og medisin har han på skolen om han skulle bli værre.

Og ute..............regner det om noen skulle tvile :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...